Kirjoittaja Aihe: Twilight: Edward vie Bellan souturetkelle, S  (Luettu 5067 kertaa)

amorgirl

  • Vieras
Twilight: Edward vie Bellan souturetkelle, S
« : 25.09.2009 23:08:22 »
Nimi:Edward vie Bellan souturetkelle
Kirjottaja:amorgirl
Ikäraja: S
Fandom: Twilight
Paritus:Normiparit
Genre:kai joku humour
Yhteenveto:Kun Edward vie Bellan soutelemaan.


//Firdilien muokkasi fandomin otsikkoon


Edward vie Bellan souturetkelle


Heräsin auringon säteiden tulviessa huoneeni pienestä ikkunasta sisälle, suoraan kasvoihini. Katsahdin kelloa, se oli jo puoli yhdeksän. Edward tulisi hakemaan minut kymmeneltä. Hän ei ollut suostunut kertomaan mihin hän veisi tänään minut, päätin nousta ja mennä suihkuun etten myöhästyisi, keräsin suihkuvarusteeni ja puhtaan vaatekerran. Kävelin käytävän toiseen päähän jossa sijaitsi suihkutila. Riisuin yöpaitani ja avasin suihkun, astuin sisään höyryävän lämpimään suihkuun. Suihku huoneen täytti raikas mansikkainen shamppoon tuoksu.Astuin ulos suihkusta ja kiedouduin  paksuun ja pehmeään violettiin pyyhkeeseen, kuivasin itseni ja puin päälleni. Jostain syystä Alice oli väen väkisin halunnut valita vaatteeni, joten puin Alicen valitseman ruskean hameen ja liilan topin, alakerrassa minua odotti lilat balleriinat.  Suihkusta suoriuduttuani poikkesin huoneeseeni viemään yöpaitani sekä hakemaan kännykän jonka sain Emmetiltä ja Rosalielta viime  jouluna joululahjaksi.
Kävelin rappuset alas samalla kun luin Edwardilta tullutta viestiä, jossa luki:
Rakas, Olen vartin kuluttua siellä. Toivottavasti et ole vielä syönyt mitään. Rakkaudella Edward

Katsoin monelta Edward oli viestin lähttänyt, kymmenen minuuttia sitten!
En ikinä kerkeisi viidessä minuutissa kuivata hiuksia ja sun muuta. Juoksin rappuset ylös, viimeisellä rappusella horjahdin mutta pysyin kuin pysyinkin pystyssä. Kylpyhuoneeseen päästyäni rupesin pesemään hampaitani, jonka jälkeen aloin föönätä hiuksia kelloon katsoen. Föönin äänen takaa kuulin vaimean ovikellon soinnin,  oletin sen olevan Edward joten huusin hänet sisään. Sain juuri hiukseni kuivattua ja harjailin niitä, Edward astui sisään kylpyhuoneeseen henkeä salpaavaan kauniina niinkuin aina. Edward astui taakseni ja kietoi kätensä ympärilleni vetäen minut kiinni itseensä, suuteli hiuksiani.
´´ Huomenta rakas.´´ hän sanoi ja suuteli hiuksiani uudelleen
´´ Huomenta. Minne me menemme?´´ kysyin ja irrottauduin Edwardin otteesta jotta voisin kierähtää ympäri ja näkisin hänet.
Edward oli hetken hiljaa selvästi mietti kertoisiko vai eikö.
´´ En taida kertoa. Näet sitten.´´hän sanoi ja nappasi minut syliinsä viedäkseen minut eteiseen.
Eteisessä laski minut alas tuolille ja kyykistui eteeni, katsoin häntä hiukan kummeksuen. Hän oli kuin ei huomaisikaan ´´ Edward mitä sinä teet?´´ kysyin ihmeissäni kun hän pujotti kenkiä jalkoihini
´´Laitan kenkiä sinulle.´´ hän vastasi kuin sen olevan päivän selvä asia.
´´Miksi?´´ sain vain töksäytettyä enne kuin tajusin mitä menin tekemään.
´´ Rakas kyllä sinä kengät ulkona tarvitset.´´hän sanoi ja nousi ylös.
Katsahdin kenkiäni tai oikeastaan Alicen kenkiä.
´´ En minä sitä tarkoittanut vaan että kyllä minä nyt  itsekkin kengät osaan pukea.´´ sanoin hieman närkästyneesti.
´´ Niin niin. ´´hän sanoi mutta jatkoi äkkiä. ´´ Mennäänkö?´´
´´ Joo.´´vastasin ja lähdin kävelemään ovelle. Autolle mennessä Edward oli kerennyt edelleni ja oli jo avaamassa ovea, aina niin kohtelias.
´´ Edward kerro nyt minne olemme menossa.´´ sanoin ja yritin kuulostaa tiukalta mutta epätoivoiselta se enemmänkin kuulosti.
´´Mmmm. En. Eihän se muuten ole yllätys ja haluan että se on.´´hän totesi ja lähti ajamaan.
Ajettuamme täysin hiljaisuudessa ainakin kymmenen minuuttia en enää jaksanut ja rikoin sen.
´´ No kerro edes ketä sinne tulee.´´ kysyin yrittäen saada edes jtn tietoa tulevasta ´yllätyksestä´
´´ Me.´´ Edward sanoi ja katsoi minuun, ottaen käteni omaansa joka tosin oli huomattavasti kylmempi. Kuulostaa pahalta me kaksi jossakin jota minulle ei kerrota. Ei hyvä. Tälläisissa tilanteissa on ihan hyvä että Edward ei pysty kuuntelemaan minun ajatuksia. Nyt olisi varmaan hyvä tilaisuus jutella minun muuttamisestani.
´´Edward. Mitä olisit valmis tekemään henkeni eteen?´´ kysyin.
Se ei tainnut olla paras mahdollinen muoto jolla sen voisi kysyä, tuli pelottavan hiljaista. Edward jäykistyi heti kysyttyäni sen ja äskeinen hilpeä ominaisuus kaatosi, mutta onneksi vain hetkeksi.
´´Bella mitä sinä tuolla tarkoitat?´´ hän kysyi ja käänsi katseensa tiestä takaisin minuun.
´´ Sitä että olisitko valmis muuttamaan minut jotten kuolisi?´´ kysyin varovaisesti, hän huomasi mitä ajoin takaa.
´´ Bella rakas,minä en pysty muuttamaan sinua. Sinun kaunis sielusi ei ansaitse sellaista kohtaloa.´´hän vastasi helpottuneena siitä että olin vain yrittänyt saada hänet suostumaan muuttamaan minut.
´´ Eli minä en ansaitse ikuista elämää rakastamani henkilön kanssa?´´ kysyin että olinko ymmärtänyt nyt varmasti oikein.
´´Ei , vaan sinun sielusi ei ansaitse tätä kohtaloa joka minulla on. Tulla hirviöksi.´´ hän sanoi kuulostaen hieman turhautuneelta asian puhumisesta.
´´ Edward, nyt lopetat tuon saatanan paskan jauhamisen minun sielustani.´´ sanoin jo hieman kiihtyneenä.´´Jos sinä et minua muuta niin enköhän löydä jonkun joka muuttaa minut vaikka Alicen.´´ sanoin jo kiihtyneenä. Kauemmin emme asiasta kerinneet puhua kun Edward ilmoitti meidän olevan perillä. Katsoin häntä hetken tuimasti mutta sulin kun hän nousin autosta ulos kauniiseen auringon paisteeseen, jota en ollut edes huomannut. Johtui varmaan siitä että olin kiinnittänyt koko huomioni Edwardiin ja kiistelemiseen 'sielustani'.Hän avasi oveni aina yhtä kauniisti säihkyen, kun aurinko osui hänen ihoonsa. Häkellyttävän kaunista, kuin tuhansia timantteja. Edward käveli auton takakontille ja otti sieltä jonun korin, hän lähti johdattamaan minua pusikkoon jossa näkyi pieni polku kulkevan. Kuljettuamme polkua muutaman minuutin näin sen. Ison järven joka oli täynnä saaria ja mutkia, rannassa näkyi mökki jossa oli lisäksi ulkorakennus. Rannassa näkyi myös laituri jonka vieressä nuokkui soutuvene, jonka keula oli pehmustettu ja se oli täynnä tyynyjä sekä peittoja. Käännyin takaisin Edwardiin päin ja katsoinhäntä kysyvästi.
´´ Kyllä, minä vien sinut soutelemaan´´ hän sanoi ja lähti kuljettamaan minua venettä kohti.
Istuin keulaan, Edward lähti soutamaan tosin hyvin rauhallista vauhtia, voimien puolesta olisimme päässeet lähes yhtä nopeasti kuin moottori vene. Olen kyllä iloinen että Edward valitsi rayhallisen vauhdin. Lopulta en enää jaksanut lähes koko aamun kestänyttä hiljaisuutta, joten yritin jutella jotain.
´´ Kuinka iso tämä järvi on?´´ sain kysyttyä, se tosin oli ainut järkevä asia josta keksin puhua.
´´Iso´´ hän sanoi hymyillen  ´´ ja syvä.´´hän jatkoi.
´´ Okei, mitä me teemme tänään?´´kyisyin kuin muka ohimennen oikeastihan paloin halusta tietää.
´´ Soutelemme.´´ hän vastasin epäilyttävästi virnuillen. Katsoin häntä hetken epäuskoisesti, en usko että se on ainut asia jota tekisimme tänään. Olimme jo edenneet aika keskelle järven sitä osaa jossa olimme, Edward lopetti soutamisen ja siirtyi viereeni korin kanssa.
´´Ethän ole vielä syönyt?´´ hän kysyi kuin varmistaakseen etten varmasti ole.
´´ En. Sinähän pyysit etten olisi, millä ajalla olisin sen tehnyt?´´kysyin hiukan ihmeissä miksen ollut saanut syödä. Se selvisi minulle nopeasti kun Edward nosti korista laatikon ja avasi sen, antoi minulle palan ja katseli sitten hymyillen minua ja ruskeaa palaa.
´´ Suklaakakkua?´´ kysyin ihmetellen, mistäköhän Edward oli sen repässyt.
´´Joo, Alice teki sen sillävälillä kun olin Emmettin ja Jasperin kanssa metsästämässä.
´´Ai.´´ oli ainut sana jonka sain suustani ennen kuin haukkasin kakkua.
´´Mmm. ´´ kakku oli ihanaa, täyteläistä ja pehmeää. Päällä oli maukas sulkaakuorrute ja välissä jotain raikasta hilloa.
´´Pidätkö?´´  hän kysyi ja yritti pidättää nauruaan.
´´Arvaa.´´ sanoin hieman loukkaantuneena ja hieman ihmeissään mille hän nauroi.
´´Pidät. Täytyykin varmaan kiittää Alicea,haluatko lisää?´´ hän vastasi kun oli saanut itsensä normaaliksi.
´´Mmm. En.´´vastasin lopulta.
Istuimme ja juttelimme siinä muutaman tunnin, käännähdin ympäri kun kuulin moottoriveneen lähestyvän. Katsoin Edwardia miettien odottikohän jota kuta, hän ei siltä vaikuttanut koska oli aika äkäisen näköine.
´´Kuka se on?´´ kysyin.
´´ Alice ja Jasper´´ hän vastasi hieman pahoitellusti.
´´ Hei! ´´Alise hihkaisi ja hypähti seisomaan iloisesti.
´´ Hei.´´ sanoin.
´´Mitä te täällä?´´ Edward kysyi äkäisesti.
´´ Tulimme katsomaan teitä.´´ vastasi Jasper joka oli tähän asti ollut ihan hiljaa.
´´Jaa. No voitte sitten varmaan lähteä samantien?´´Edward kysyi ärsyyntyneenä keskeytykseen.
´´Itse asiassa emme. Koska me menemme nyt uimaan ja te teette samoin.´´ Alice sanoi innoissaan, katsoen minua koiranpentu ilmeellä. Vesi olisi varmasti kylmää jos järvi kerta oli iso ja syvä, eihän se vielä lämmetä ollut voinut. Alice ei siitä välittänyt vaan hyppäsi veteen Jasper heti hänen perässään. Katsoin Edwardia anovasti.
´´Ei sinun ole pakko jos et halua, vesikin on kylmää vielä.´´hän sanoi tajuttuaan mitä katseellani hain.
´´ Hyvä.Se näyttääkin kylmältä.´´ sanoin iloisena siitä ettei minun tarvinnut sinne mennä.
Jasper ja Alicekin oli noussut pintaan ja katselivat meitä nyt cooleina kun kurkut.
´´No tulkaa nyt.´´ Alice hoputti ja katsahdin Edwardiin.
´´Emme me tule, vesikin on liian kylmää Bellalle.´´ Edward totesi asiasta ei enää puhuta äänensävyyn.
´´Hmh´´ Jasper ja Alice tuhahtivat yhtä aikaa, hekin nousivat ylös vedestä.
´´Bella mitä sinä teet huomenna?´´ Alice kysyi, niinkun muka ei tietäisi.
´´ Jaa a, en tiedä, sinä varmaan osaat kertoa sen minulle?´´ kysyin huvittuneen
´´Tulet minun ja Rosen kanssa leffaan ja shoppailemaan.´´ hän vastasi iloisesti.
´´ En olisi niin varma.´´ Sanoin vaikka tiesin että niin toden näköisesti tulisi tapahtumaan.
´´Voi kyllä sinä tulet, piditkö siitä kakusta?´´ hän kysyi innoissaan.
´´Joo, se oli todella hyvää.´´ vastasin ja huomasin että minulla rupesi tulemaan nälkä.
´´Edward voimmeko me lähteä? Minun tulee nälkä.´´ kysyin Edwardilta joka näytti keskittyneen ajatuksiin, ei niin omiinsa.
´´Ihan kohta.´´ hän sanoi
´´ Edward myöhästyit, he tulevat jo. Katso vaikka.´´ Alice sanoi ja osoitte kädellään kauemmas, jossa näkyi jotain isoa.
´´Mikä se on?´´ kysyin ihmeissäni mitä se voisi olla.
´´Meidän vene.´´Jasper vastasi.
´´Vene? Minusta tuo näyttää enemmänkin laivalta.´´ sanoin katsoen sitä nyt jo riittävän lähelle tullutta risteilyalusta hieman pienempää 'venettä'.
´´Tule.´´ Alice sanoi ja viittoi minua tulemaan moottoriveneeseen.
Katsoin häntä ihmeissäni, luuliko hän tosiaankin että pääsisin soutuveneestä moottoriveneeseen.
Kuulin Edwardin huokaisevan vieressäni, nappasi minut syliinsä ja hyppäsi Alicen veneeseen.
´´Jasper vietkö tuon rantaan?´´Edward kysyi ja viittasi kädellään johonkin soutuveneen suunnille.
´´Joo.´´ hän vastasi ja hyppäsi veneestä  pienempään.
Moottori vene käynnistyi, minä istahdin penkille jonka huomasin takanani olevan. Edward istui viereeni veti minut syliinsä. Alice rupesi ajamaan veneellä kohti ´laivaa´.
Alice ajoi kovaa, ehkä vähän turhankin kovaa. Minun tuli kylmä ja Edward taisi huomata sen, hän kietoi minut peittoon jonka oli ottanut jostain. Lämpenin nopeasti siinä, onneksi olimme jo muutaman minuutin päästä perillä.
´´Emmett.´´ Alice huudahti.
Samassa Emmett olikin jo kaiteen edessä.
´´Niin, siskokulta?´´Hän sanoi virne kasvoillaan.
´´Tiedät hyvin, ne rappuset.´´Alice sanoi napakasti
´´Joo.´´ Emmett huusi ja rappuset rupesivat laskeutumaan.
Kun rappuset olivat laskeutuneet, Alice hyppeli niitä jo ylös päin. Rupesin itsekkin kapuamaan rappusia Edward perässäni.
Ylös päästyäni katselin ympärilleni, tämä ´laiva´ tosiaankin oli sitä mitä kuvittelin. Iso ja loistelias, Ja joku oli selvästikkin koristellu ´laivan´ (epäilen suuresti Alicea). Pitkin poikin kantta  kulki pieniä lyhtyjonoja, sekä keskellä oli pöytä, jossa oli ruokaa. Pöydällä oli kaunis vaalea pöytäliina ja valojono kiemurteli keskellä pöytää.Olin huomaamattani pysähtynyt tuijottelemaan ympärileni.
´´No mitäs Bella?´´ Kuulin karhumaisen veljeni äänen.
´´Ööö. Mitäs tässä, missä vaiheessa tuli näin pimeätä?´´kysyin ihmeissäni, en todellakaan ollut huomannut pimeän tuloa.
´´Hahahah.´´ Karhumainen nauru kuului jo kauempaa.
´´Täällä on kaunista.´´ sain huokaistua
´´Niin on.´´kuulin Rosalien sanovan takaani, pyörähdin automaattisesti ympäri nähdäkseni hänet.
Katsoin Rosalieta epäuskoisesti, kyllä hän oikeasti puhui minulle ja vielä jopa ystävällisesti.
´´Ajattelin että olen ollut ilkeä sinua kohtaan, joten haluaisin unohtaa menneet ja aloittaa alusta. Mitä sanot?´´ hän kysyi ja kuulosti todella ystävälliseltä.
Katsoin häntä yhäkin ihmeissäni, en saanut sanaakaan suustani ja hän taisi huomata sen.
´´ Mieti asiaa, pikkusisko.´´ hän sanoi ja viiletti toiseenpäähän ´laivaa´.
´´Tule rakas syömään.´´ Kuulin Edwardin pyytävän  pöydän luota. Kävelin sinne ja istahdin tuoliin jota Edward piteli.
Aloitin syömään, miettien samalla kuka oli näin herkullisen annoksen pastaa ja jotain kastikettä oli tehnyt. En kehdannut kysyä mitä kastiketta se oli. Kun olin syönyt Edward nousi ylös ja tuli luokseni.
´´ Rakas mennäänkö uimaan?´´ hän kysyi hymyillen.
´´Uimaan? Eikö vesi ole kylmää? Minullahan ei ole edes uikkareita.´´ ihmettelin kun aikaisemmin minun eii tarvinnut mennä
mutta nyt Edwrad haluaisi viedä minut uimaan.
´´Niin, ei se ole kylmää allas on lämmitetty, eiköhän Alicella ole uikkarit sinulle.´´ hän sanoi hymyillen ja veti tuolin.
´´Ai, täällä on siis allas?´´ kysyin, miksen sitä nyt itse tajunnut, tottakai ´laivalla´ olisi allas.
´´Joo, tulehan.´´ hän sanoi ja otti kädestäni kiinni.
Kävelimme ´laivan´ toiseenpäähän hitaasti, vamppyyri vauhtiin nähden. Kuulin kun musiikki alkoi soida, selvästi Alice oli asialla. Alicen lempi artistin biisi kuului pikkuhiljaa voimistuen.
´´Seuraavasta ovesta sisään.´´ Edward sanoi ja kietoi kätensä ympärileni.
´´Okei, mitä siellä on?´´ kysyin miettien miksi menisimme sisälle.
´´ Alice ja Alicen vaatehuone.´´hän sanoi ja avasi oven, josta aukesi vaaleaksi maalattu käytävä.
´´Alice´´ hän sanoi ja samassa Alice olikin luonamme.
´´Niin?´´ hän kysyi kuin muka ei tietäisi. Edward katsoi häntä hieman turhauutuneena.
´´Okei okei, mennään Bella. Rosalie odottakin jo meitä.´´ hän vastasi ja lähti kulkemaan edelläni. Katsahdin vielä Edwardiin ja lähdin Alicen perään. Muistin Rosalien kanssa tai oikeastaan Rosalien juttelun, voisin tehdä niinkuin hän pyysi ja unohtaa vanhan ja aloittaa alusta. Astuimme sisään huoneeseen joka oli maalattu punaiseksi yksi valkoiseksi sekä yksi tapetoitu musta hopealla tapetilla. Huoneesta lähti yksi ovi joka oli varmaankin vaatehuone, huone oli sisutettu mustaksi maalatulla metallilla suurimmaksi osaksi, oli siellä myös punaista, valkoista ja hopeaa. Sohva oli valkoinen ja sen päällä oli punaisia ja hopeisia tyynyjä.
´´Bella, mitä sanot vihreät vai keltaiset bikinit?´´ Rosalie kysyi.Käännyin ympäri ja katsoin bikineitä joita Rosalie piti käsissään. Pidin enemmän vihreistä mutta en kerinnyt sanoa mitään kun Alice vastasi jo puolestani.
´´Vihreät!´´ Alice huudahti toisen huoneen uumenista.
´´Minä kysyin Bellalta en sinulta Alice.´´ Rosalie vastasi ei kovinkaan ystävällisellä äänellä.
´´No Bella? Mitä sanot kummat?´´ hän kysyi, uskomattoman nopeasti  vaihdetulla äänenen sävyllä.
´´Mmm, vihreät.´´ vastasin.
´´Onhan tuo oma mielipiteesi?´´ hän kysyi katsoen minuun.
´´joo.´´ vastasinnopeasti.
´´Hyvä.´´ hän sanoi ja heitti bikinit minulle.
´´Minä haen sillävälin pyyhkeen kun laitat ne päällesi.´´ hän sanoi ja käveli toiseen huoneeseen, missä Alice oli ja puhui hänelle jotain. Rupesin riisumaan vaatteita ja laittamaan bikineitä päälle, olin juuri saanut yläosan kiinni kun Alice  tuli kolmen pyyhkeen kanssa. Hänellä itsellään oli siniset bikinit ja Rosaliella, joka oli juuri astunut huoneeseen oli tummanpunaiset bikinit.
´´Valmista?´´ Alice kysyi innoissaan
´´Joo, eiköhän.´´ vastasin hiukan epäröiden.
´´Hyvä sitten mennään.´´ hän sanoi ja kiisi pois. Katsoin häntä tyrmistyneenä, ennekuin huomasinkaan Rosalie oli takanani.
´´No, mitä sanot voitko antaa anteeksi minulle ja unohtaa?´´ hän kysyi kerrankin epävarmana.
´´ Joo.´´ sanoin itsekkin epävarmana, en tiennyt miten pitäisi olla.
´´Tulethan minun ja Alicen kanssa huomenna leffaan ja shoppailemaan?´´ hän kysyi.
´´Enköhän.´´vastasin jo aika varmana että olisin menossa.
Lähdimme kävelemään Rosalie edellä kulkien, enhän minä nyt ulos olisi osannut. Lopultakin olimme päässeet ovelle ja Rose avasi sen, astuin ulos hänen perässään. Alice oli selvästi koristellut koko laivan kannen, sama valolyhty teema jatkui altaalla. Edward tuli luokseni ja kietoi kätensä ympärillen, veti minut itseensä kiinni ja suuteli hiuksiani, seuraavaksi hän siirtyi kaulaani. Hän suuteli solisluutani hellästi, lopulta hän suuteli minua huulille samalla hellällä tavalla.
´´Nuo sopivat sinulle hyvin.´´ hän kuiskasi suudelmien lomasta.
Hänellä itsellään oli ruskeat kukkakuviolliset uimashortsit.
´´Kiitos.`` sanoin ja suutelin Edwardia.
´´Tulkaa uimaan!´´ kuulin Emmettin huutavan.
´´Joo!´´ Edward huusi takaisin ja nappasi minut syliinsä ja juoksi altaalle.
´´Hyppää! Tai tulen heittämään sinut.´´ Emmet huusi altaasta  ja  tuli lähemmäs.
´´ Okei, okei.´´ Sanoin ja hyppäsin.Kun olin päässyt pintaan Edward vetäisi minut syliinsä.
´´Minähän sanoin että tämä on lämmintä.´´ hän sanoi ennenkuin suuteli minua.
´´Tulkaa tekin uimaan!´´ Alice huusi Esmelle ja Carlislelle.
´´En oikein tiedä.´´Carlisle rupesi epäröimään.
´´Tottakai me tullaan.´´ Esme huudahti ja rupesi riisumaan vaatteitaan.Lopulta Carlisekin myöntyi ja riisui vaatteitaan pois.Esmellä oli violetit bikinit ja Carlislella oli samanlaiset uimashortsit kuin Edwardilla,Emmetillä ja Jasperilla, tosin kaikilla oli erivärisret. Edwardilla ruskeat, Emmetillä punaiset, Jasperilla siniset ja Carlislella vihreät.
´´No Bella, mitäs pidät?´´ Jasper kysyi vaikka tiesi tunteeni tätä kaikkea kohtaan.
´´Upeaa.´´ vastasin kun en ollut varma että mihin tarkalleen.
Esme ja Carlisle olivat hyvin nuorekkaita siihen nähden että he esittivät ison teini lauman vanhempia. Uimme ja tanssimme siellä muutaman tunnin, kello läheni jo kahtatoista joten Edward oli sitä mieltä että meodän pitäisi lähteä.
Emmett, tuletko heittämään meidät rantaan moottoriveneellä?´´ Edward kysyi Emmettiltä. Lopulta nyökkäsi merkikisi. Edward vei minut huoneeseen jossa olin vaihtanut vaatteeni, vaihdettuani vaatteet lähdimme takaisin moottoriveneelle vieville rappusille. Koko matkan rantaan Emmett vitsaili jostain.
 ´´ Että semmoista soutelua.´´ sanoin Edwardille kun olimme päässeet autoon ja hän käynnisti sen, hän lähti ajamaan.
´´Joo, Alice näki Emmettin tulevan silloin kun sukelsi, silloin oli jo myöhäistä karata.´´ hän sanoi naurahtaen. Juttelimme niitä näitä loppumatkan.
´´Tuletko yöksi?´´ kysyin kun pääsimme kotiin.
´´Joo, nähdään huoneessasi. Sinua muuten odottaa kyselevä isä sisällä.´´ hän sanoi ja lähti kiipeämään huoneeseeni. Kävelin sisälle, näin heti ensimmäiseksi Charlien tulevan olohuoneesta.
´´Missä olit?´´ hän kysyi.
´´Soutelemassa Edwardin kanssa.´´ sanoin ja lähdin ylös.
´´Menen nukkumaan.´´ sanoin ja kävelin rappuset kylpyhuoneeseen, pesin hampaat ja menin omaan huoneeseeni.
Vaihdoin vaatteet ja menin Eswardin luo joka odotti sängylläni, hän veti minut syliinsä ja huomasi minun olevan väsynyt. Hän aloitti laulamaan tuutulauluani, lopulta en enään jaksanut taistella väsymystä vastaan ja nukahdin.

Kupla lisäsi ikärajan otsikkoon.
« Viimeksi muokattu: 11.11.2014 10:13:57 kirjoittanut plööt »

Kotitonttu

  • ***
  • Viestejä: 478
Vs: Edward vie Bellan souturetkelle
« Vastaus #1 : 26.09.2009 00:26:52 »
HAHA Tää oli niiin hyvä!!
Lainaus
"cooleina kuin kurkut"
eikääää:--------D
tykkäsin tästä oikeesti!
olkapäällä kyyhkynen vaikket sitä nää

amorgirl

  • Vieras
Vs: Edward vie Bellan souturetkelle, K-11
« Vastaus #2 : 26.09.2009 22:46:32 »
Kotitonttu kiitos kommentista.

Eiks kukaan muu kommaa?  :(

Kotitonttu

  • ***
  • Viestejä: 478
Vs: Edward vie Bellan souturetkelle, K-11
« Vastaus #3 : 27.09.2009 01:02:57 »
korjasitko niitä virheitä mitä sanoin silloku luin tätä ?  ei niitä ollu kyllä paljoo : )
olkapäällä kyyhkynen vaikket sitä nää

amorgirl

  • Vieras
Vs: Edward vie Bellan souturetkelle, K-11
« Vastaus #4 : 27.09.2009 01:10:42 »
Joo korjasin sitä mukaa ku sanoit, ainakin kaikki mikkä löysin sillon.

_Alice_

  • ***
  • Viestejä: 4
Vs: Edward vie Bellan souturetkelle, K-11
« Vastaus #5 : 27.09.2009 11:04:42 »
tää oli tosi hyvä  ;D virheitä en löytäny ja tuleeko tähän jatkoo? olisi kiva lukee :D

Mutanttiorava

  • Mutanttininjaorava
  • ***
  • Viestejä: 180
  • ;)
Vs: Edward vie Bellan souturetkelle, K-11
« Vastaus #6 : 27.09.2009 13:22:36 »
Ihan hyvä, mut laita jookos lainausmerkit, ja enemmän kuvailua, ja kaikki tapahtu aika nopeeta.

Mut tykkäsin silti
Se mikä ei tapa, vahvistaa... tai sattuu vitusti!

mouu

  • ***
  • Viestejä: 117
Vs: Edward vie Bellan souturetkelle, K-11
« Vastaus #7 : 27.09.2009 14:14:39 »
iiihan kiva, virheitä sattui eteen jossain kohti, mutta kaikkia en jaksanut kalastella ;D

tässä kuitenkin yksi mikä pisti silmään:
Lainaus
´´ No kerro edes ketä sinne tulee. ´´ kysyin yrittäen saada edes jtn tietoa tulevasta ´yllätyksestä´

nyt kun kirjoittaa tarinaa, niin minun mielestäni olisi parempi kirjoittaa 'jotain' mielummin kuin 'jtn'.  ;)ensi tekstiin jos laitat ihan kunnon lainaus merkit niin hyvä tulee =)
team Edward♥
Dramione♥

culliina

  • Jälleen täällä!
  • ***
  • Viestejä: 974
  • Illuxit novus dies
Vs: Edward vie Bellan souturetkelle, K-11
« Vastaus #8 : 27.09.2009 19:07:49 »
Mua häirittee, kun kirjotat lainausmerkit `` etkä "
Kunhan t*ppara häviää.

Ava a la zilah

Elanoir

  • ***
  • Viestejä: 146
  • choose juicy
Vs: Edward vie Bellan souturetkelle, K-11
« Vastaus #9 : 27.09.2009 19:49:47 »
Hmm. Ihan kiva, kai.
Beta olisi ollut kiva juttu, sillä ihan yksinkertaisia välilyönti jne. kirjoitusvirheitä löysin. Lisäksi, niinkuin Culliina sanoikin, minua häiritsee suunnattomasti myös ´´ -merkit.
Otsikkokin olisi voinut olla hieman omaperäisempi, sillä siitä selvisi nyt kaikki mitä ficissä tapahtui.
Mutta kiva idea oli. ;)
to me you live in a world of chaos.

vesimeloniAnkka

  • Aino-Tati
  • ***
  • Viestejä: 22
  • Lostpropherts - Rooftops
Vs: Edward vie Bellan souturetkelle, K-11
« Vastaus #10 : 27.09.2009 19:52:39 »
Ahhihii, tää oli söpö :DD muakin kyllä vähän häiritsi noi ´´ lainausmerkit mut ei ne sillee enempiä 8))
"The girl's best friend?"
"Pepperspray?"

amorgirl

  • Vieras
Vs: Edward vie Bellan souturetkelle, K-11
« Vastaus #11 : 28.09.2009 01:12:51 »
Kiitti, noista korjauksista tää tosiaankin oli mun ekaficci ja varmaan näkykin. En oikeen tienny mikkä merkit pitäs laittaa niissä puheenvuoroissa jtn päädyin niihin. Ja sit se jtn - kohta kirjotin useissa kohdissa aluks sen jtn mut tajusin sen joissain(toivottavasti), oon niin tottunu lyhentään sen kaikkialla nii kai sit täski tullu vahingos. Mut kuitenkin kiitos kaikille kommanneille.

Lyn

  • Poet of the Mist
  • ***
  • Viestejä: 100
  • Mahzirikhi zu gang ghukhil
    • My mind
Vs: Edward vie Bellan souturetkelle, K-11
« Vastaus #12 : 28.09.2009 08:18:41 »
Mukava ficci oli. Jotenkin hauska idea tuo souturetki, ja niin Culleneiden tapaista tuo "laiva". Todella söpö tarina, tosin siellä oli muutamia virheitä (kirjoitusvirheitä tms. pilkunviilausta en nyt jaksanut metsästää). Se, mikä minua eniten häiritsi tässä ficissä on se, että toistit samaa sanaa kamalasti aina välillä, esim.

Lainaus
Riisuin yöpaitani ja avasin suihkun, astuin sisään höyryävän lämpimään suihkuun. Suihku huoneen täytti raikas mansikkainen shamppoon tuoksu.Astuin ulos suihkusta ja kiedouduin  paksuun ja pehmeään violettiin pyyhkeeseen, kuivasin itseni ja puin päälleni.
(Suihkuhuone on muuten yhdyssana)

tai

Lainaus
Ylös päästyäni katselin ympärilleni, tämä ´laiva´ tosiaankin oli sitä mitä kuvittelin. Iso ja loistelias, Ja joku oli selvästikkin koristellu ´laivan´...
---
´´ Mieti asiaa, pikkusisko.´´ hän sanoi ja viiletti toiseenpäähän ´laivaa´.
Ja tuossa ´laiva´-hommassa vielä se, että ensimmäisen kerran jälkeen minusta ainakin voisit jättää turhat lainausmerkit pois.

Ja sitten tietenkin nuo repliikkimerkit, mutta niistä nyt on sanottu niin monta kertaa, etten jaksa enää toistaa. Jatka kuitenkin kirjoittamista, olen valmis lukemaan muitakin tarinoitasi jos vain osuu silmiin. Ja muuten, jos haluat niin minä olen ainakin valmis betaksi (tähän tarinaan tai sitten tulevaisuudessa jos kirjoitat lisää)

-Lyn
Write your poems to sand of dream
Feel the distance, cry and srcream
Love with all you might and heart
And pray that you will never fall apart.
Art is part of my soul
I wish you a safe journey

Retu^^

  • Vieras
Vs: Edward vie Bellan souturetkelle, K-11
« Vastaus #13 : 02.11.2009 21:47:31 »
Hih, Tää oli tosi hyvä! ;D Alice ja Alicen vaatekaappi :D Lissää tälläisiä vain :)
btw kuvailet tosi kivasti asioita (yks niistä monista asioista joita minä en ossaa tehä :'D)
Minua nuo  mitälie  ´´ merkit ei kyl haitannu :P
(Osaanselittää.com)
:)

amorgirl

  • Vieras
Vs: Edward vie Bellan souturetkelle, K-11
« Vastaus #14 : 02.11.2009 21:56:09 »
Kiitos kommentista! Hyvä ettei haitannu, sillon kun tän tänne oon laittanu niin en oo tienny et mikkä merkit pitääs laittaa. Mut nyt tiän. :)