Kirjoittaja Aihe: FF100: Totuuksien aika, 8. luku tullut 1.6 [Valmis] Kalkaros/Jade, K-11  (Luettu 4963 kertaa)

Puhpallura

  • Vieras
Vs: FF100: Totuuksien aika, 8. luku tullut 1.6 [Valmis]
« Vastaus #20 : 02.06.2008 13:58:18 »
Kiitos kommentista Afeni :)

Pitää kai sitä vähän mielikuvituksen varaan jättää :D

Missään vaiheessa päässäni ei kävähtänyt ajatus siitä, että Jade kuolisi, koska halusin onnellisen (ja fluffisen :D) lopun.
Halusin vain yllättävän juonenkäänteen, joka laittaa Kalkaroksen pohtimaan tunteitaan Jadea kohtaan oikein kunnolla. Mies ehkä ansaitsikin vähän säikähtää ja olla huolissaan, kun sillä tavalla Jadea aikaisemmin kohteli :D Vaikkakaan tapahtuneet eivät tietenkään olleet Jaden kannalta hyviä. Mutta onnellinen loppu joka tapauksessa tuli.

Minulla on todella piintynyt tapa lykätä kliseitä ficceihin, enkä ole edes varma, osaisinko yhtään ficciä ilman niitä kirjoittaa :D Mutta hyvä kuulla, ettei niitä kuitenkaan ollut liiaksi.

Yksi syy, minkä takia jätin lopun hyvinkin avoimeksi on se, että suunnittelin kirjoittavani tähän spinoffin jossakin vaiheessa. Tosin genreksi ja ikärajaksi tulee aivan muut. Mutta täytyy saada noita muita kirjoituksia pois alta ennen uuden aloittamista.

On hienoa kuulla, että pidit koko ficistä. Minulla ainakin oli erittäin hauskaa sitä kirjoitatessani :)

Pahviprinsessa

  • Muumimamma
  • ***
  • Viestejä: 290
  • "Tämä on romanttinen retki miehille!"
Vs: FF100: Totuuksien aika, 8. luku tullut 1.6 [Valmis]
« Vastaus #21 : 20.01.2011 17:11:28 »
Siis kannattaa tosiaaanki kaivella nuita vanhempia ficcejä, ku tämmösiä helmiä löytyy!!!
Oli kyl toi Snapu niin ICNiinku aina sun ficeissäs-mahti-sexy-kirjaimellisesti cool,ninku aina ja kyllä, *nyökyttelee innokkaasti*, spinnoffia kehiin vaan, mulla kiinnostaa ainaski se 'toinen' ;D!!!Ja toi oli kyllä jännä naikonen toi Jade, oisin mieluusti halunnu tutustua^^
Kaiken kaikkiaan toimivaa tuubaa!

-sevvieman kiittää med kumarrus
luminary regenerated

Do not go gentle into that good night,
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
- Dylan Thomas