Kirjoittaja Aihe: Kiharainen sädekehä S | raapale  (Luettu 1904 kertaa)

Glorisablet

  • vampyyritar
  • ***
  • Viestejä: 795
Kiharainen sädekehä S | raapale
« : 13.12.2009 14:52:04 »
Title: Kiharainen sädekehä
Author: minä, Lavinia
Rating: S
Genre: drama, raapale
Disclaimer: Kaikki tekotaiteellisuus on mielikuvitukseni tuotetta.





Kiharainen sädekehä


Eräät tutut kasvot ilmestyivät paperin valkeaan tyhjyyteen lyhyin, mutta sitäkin päättäväisemmin tehdyin kynänvedoin. Piirtäjä loi omia kasvojaan huomattavasti muistuttavat kasvot uudelleen muistikuvien ja olemassa olevien harvojen valokuvien pohjalta. Rekonstroi. Piirtäjä lisäsi lopuksi kuopan piirroksen voimakkaaseen leukaan.

Puolipitkät kiharat kehystivät ilmavina piirroksen kulmikkaita, veistoksellisia piirteitä aavistuksen punertavana sädekehänä.

Täydellistä. Piirroksen nainen oli todella viehättävä. Yksittäisiin valokuviin oli kyetty vangitsemaan naiseuden loppukevättä. Nämä olivat todellakin juuri hänen kadotetut kasvonsa.

Ihmisraunio, yhteiskunnan kelvoton hylkiö ja nykypäivän langennut nainen oli herännyt henkiin. Siinä hän poseerasi ehostettuna ja nuorena aikansa kauneusihanteitten mukaisena valkea dekoltee paljaana marmorinvihreät silmät utuisen hurmaavina. Piirrosnaisen täyteläiset huulet kaartuivat huomaamattomaan hymyyn.
« Viimeksi muokattu: 15.06.2011 16:07:39 kirjoittanut flawless »

Belsissa

  • Ikiunelmoija
  • ***
  • Viestejä: 760
    • Arcane Inspiration - blogini
Vs: Kiharainen sädekehä S
« Vastaus #1 : 08.04.2010 13:23:04 »
Tämä oli todella omaperäinen ja hieno teksti!

Tykkäsin jälleen kovasti kuvaksestasi, joka loi tekstiin sen hienon tunnelman. Kirjoitustyylisi on aivan ihana ja oletkin ehdottomasti yksi lempikirjoittajistani. En hirveästi keksi tähän kommenttiin sanottavaa, mutta yritän vain jotenkin kömpelön monipuolisesti kertoa miten hieno teksti tämä oli.

Päähenkilön tarina olisi mukava kuulla, vaikka mielestäni on parempi, että jätit sen ficin ulkopuolelle, sillä pidin tästä kovin tällaisenään. Hänelle voisi kuvitella vaikka minkälaisen elämänkerran ja tämänkin tekstin yksin voisi ymmärtää monella tavalla, joka on ehdottomasti rikkaus.

Niin, minun on tosiaan vaikea sanoa oikein mitään. Lopetus oli upea.

Kiitos!
Arcane Inspiration - lifestyleblogini
Virvatulilaulu - kirjallisuusblogini

Glorisablet

  • vampyyritar
  • ***
  • Viestejä: 795
Vs: Kiharainen sädekehä S
« Vastaus #2 : 08.04.2010 14:59:35 »
Kiitos, Belsissa. Olin tosi yllättynyt, kun olit jaksanut kaivaa tämän osaston pölyisistä syövereistä. :D
    Musta kommenttisi oli riittävän pituinen. :)  Tällaisista absurdeista teksteistä on todella vaikeaa löytää mitään sanottavaa, kun ne on kirjoitettu tarkoituksella sellaisiksi, ettei kaikkia seikkoja välttämättä tajua. Mulla on tapana kirjoittaa päiväkirjaa novellimuotoisesti, ja tämä on yksi päiväkirjatekstini: romantisoitu tositarina ihmisestä, joka on epäonnistunut kaikessa, eikä tule enää koskaan nousemaan.

-Lavinia