Kirjoittaja Aihe: Twilight: Kun sinä hävisit | S | Rosalie/Emmett  (Luettu 2236 kertaa)

Deph

  • Herkuttelija
  • ***
  • Viestejä: 589
Nimi: Kun sinä hävisit
Ikäraja: S
Tyylilajit: angst, perusdrama, ficlet
Paritus/Päähenkilöt: Rosalie/Emmett    
Vastuuvapaus: Rosalie ja Emmett kuuluvat S. Meyerille, loput minulle.
Haasteet: Genre10 ja One True Something 20
Tiivistelmä: Et sinä koskaan ollut itsestäänselvyys. Sinusta vain tuli sellainen huomaamattani.



Kun sinä hävisit
         



Kaupunki sykkii edessäni ja tuhannet – ja taas tuhannet – valot loistavat ympärilläni. Autojen tuuttailua, ambulanssien sireenien huutoa, puhetta, naurua. Pystyn kuulemaan sen kaiken ja paljon enemmän.

Hotellin lasiseinä tuntuu kylmältä käteni alla, vaikka sitä se ei oikeasti ole. Painan kasvoni lasia vasten ja vaikka kuinka hengitän, ei huurua synny. Sillä minä olen kuollut. Elävä kuollut, mutta siltikin niin kuollut. Kuollut kasvoistani, kuollut vartalostani, kuollut jopa sydämestäni. Sieltä varsinkin.

Oletko sinä tuolla jossain pimeässä, tähtien alla ilakoivassa kaupungissa? Oletko sinä täällä?

Vaikka tietäisin vastauksen, en sitä voisi hyödyntää. Sillä sinä lähdit – ei, me molemmat lähdimme. Ajauduimme hiljalleen erillemme, emme enää puhuneet, emme koskettaneet. En tiedä miten siinä kävi niin, mutta jotenkin sinä vain hävisit ja sitten kun sinua ei enää ollutkaan – minä ymmärsin. Ymmärsin sen, miten tärkeä sinä olet. Sillä kun sinua ei ole, ei ole mitään muuta kuin kuollut vartaloni ja loputon tyhjyys.

Et sinä koskaan ollut itsestäänselvyys. Sinusta vain tuli sellainen huomaamattani.

Nyt minun sydämeni itkisi, jos se olisi vähemmän kuollut. Se vuotaisi verta, jos sitä olisi jäljellä. Vaikken edes haluaisi.
« Viimeksi muokattu: 20.06.2012 19:33:05 kirjoittanut Deph »
On hiljaisuus niin täydellisen hiljaista.
Samuli Putro - Olet puolisoni nyt

Avatar Irkku

hann

  • ***
  • Viestejä: 33
  • Let me play you a song?
Vs: Kun sinä hävisit | S | Rosalie/Emmett
« Vastaus #1 : 20.06.2012 01:30:35 »
Voi.. Tämä oli niin surullinen. Nyyh.

Tunnetta löytyi, muttet mennyt kuitenkaan liiallisuuksiin. :) Tykkäsin kovasti. Hieman epäselväksi jäi kumman pov tämä oli (Rosalieta vaikkaan), mutta se ei oikeastaan haitannut, koska nämäm tunteet sopivat kummalle tahansa.

Anteeksi vähän tyhjä kommenttini, mutta tekstisi oli hieno!!
Luuperseet Luihuseen, vaan Potterissa poikkeuksen teen. -Zsanya

Anskubits

  • ***
  • Viestejä: 258
  • Only the strongest people have fallen
Vs: Kun sinä hävisit | S | Rosalie/Emmett
« Vastaus #2 : 20.06.2012 02:36:22 »
Surullinen :(
Mäkään en oikein saanu selvää kumman POV oli, epäilen myös Rosalieta.
Tykkäsin kuitenkin. Teksti oli surullisuudestaan huolimatta jotenkin haikean kaunis.

Anteeks nolosta kommentista, en keksi mitään tähän aikaan yöstä :D
Addicted to Twilight, The Vampire Diaries, Justin Bieber, Demi Lovato and Doctor Who

Deph

  • Herkuttelija
  • ***
  • Viestejä: 589
Vs: Kun sinä hävisit | S | Rosalie/Emmett
« Vastaus #3 : 20.06.2012 19:52:15 »
hann, angstiahan tässä tavoiteltiin, joten nähtävästi onnistuin, mutta hyvä että pysyi rajoissaan. :'D Nyt kun jälkeenpäin luin, tajusin vasta, että Emmettkin voitaisiin ajatella kertojaksi. Tarkoitus kuitekin on, että PoV on Rosalien. Kiitos ♥

Anskubits, Rosalie toimii kertojana juu. Kiitos kehuista! ♥
On hiljaisuus niin täydellisen hiljaista.
Samuli Putro - Olet puolisoni nyt

Avatar Irkku

Alise-Mary

  • ulkopuolinen
  • ***
  • Viestejä: 214
  • Luotathan?
Vs: Kun sinä hävisit | S | Rosalie/Emmett
« Vastaus #4 : 28.06.2012 22:00:00 »
Oletko sinä tuolla jossain pimeässä, tähtien alla ilakoivassa kaupungissa? Oletko sinä täällä?

Toi oli nätisti kirjotettu. Osu tosi hyvin mun tän hetkisiin tunteisiin ja mielialaan.


Nyt minun sydämeni itkisi, jos se olisi vähemmän kuollut. Se vuotaisi verta, jos sitä olisi jäljellä. Vaikken edes haluaisi.

Ja tämä lainaus kuvaa niitä yhtä hyvin. Jos.