Originaalit > Sanan säilä

Sinä minun, minä sinun. S, raapale rakastamisesta

(1/1)

snanuu:
Title: Sinä minun, minä sinun.
Author: snanuu
Rating: S
Pairing: purr, snanuu/oma kulta<3
A/N: Noku oon onnellinen, haluan pukea sen sanoiksi.
--------

Katson hänen sinivihreisiin silmiinsä. Tunnen hänen lämpimän käden omassani, pitämässä lujasti kiinni omastani, ettemme katoaisi ikinä toistemme luota. Molemmat hymyilee; katson hänen suloisesti kaartuvia huuliaan onnellisena. Hän näykkää alahuultani hellästi ja vatsassani alkaa kihelmöimään samantien. Olemme peiton alla, lähellä toisiamme. On talvi ja kylmä, mutta minulla on lämmin. Tässä, hänen vierellään. Parempaa en voisi kuvitella. Olen pilvilinnassa, pilvisängyssä, kultani kanssa.
Annan pienen suukon hänen huulillensa ja hän kaappaa minut vieläkin lähemmäksi itseään, niin lähelle kuin on mahdollista.
"Rakastan sua, vain sua", kuiskaan hänen korvaansa ja suukotan hänen poskeaan.
"Mäkin rakastan sua, enkeli", hän vastaa ja pitää minua siinä lähellään, irti päästämättä.

Hetken ajan päästä, hän irrottaa otteensa. Pitää mennä vessaan. Samassa mieleeni pulpahtaa muisto viimekesästä, muisto siitä kuinka poikaystäväni huulet olivat toisen naisen huulilla, käsi toisen naisen housuissa, sanat toisen naisen korvassa. Minun parhaan kaverini. Siitä on vuosi, ylikin. Pilvilinna ottaa ja repeää; kyyneleet kohoavat silmiini. Ahdistaa. Nousen sängystä ja menen nopeasti ulos. Hän seuraa minua. Hän tarraa minusta kiinni takaa ja kääntää minut ympäri vahvoille käsivarsilleen.

"Sä oot mun kulta. Ja mä oon sun. Aina, ei ketään muita", hän kuiskaa ja suukottaa otsaani. Niiskautan pahat muistot pois mielestäni ja hymyilen hieman, kuin mitään ei olisi tapahtunut. Katson häntä silmät kirkkaana.
"Pidä musta kii, kulta", kuiskaan ja siinä me seisomme; kaksi rakastavaista.

snanuu:
APUA! Ihanat modet tai kuka tahansa, tää meni väärään. En mä ole potter-hahmo. :< Eikä mun kultakaan. :<
Voitteko siirtää oikeaan paikkaan..?(:

/ KIITOOS <3!

Kotitonttu:
Kaunista, ei mulla oikeen muuuta ollu! 

(joo rakentava karkas havajille!)

Sha:
Oi, ei tällaisia saisi lukea liian koskettavan musiikin kanssa! Ja koulussa vieläpä... :D Tämä oli söpö pieni tunnelmakuvaus, jossa ei sisänsä tapahtunut mitään kovin erikoista, mutta ei tarvinnutkaan, tämä oli kiva tällaisenaan :) Yllätyin tuolla välissä siitä vanhasta kipeästä muistosta (lukijan yllättäminen on aina hyvä juttu!), mutta onneksi loppu oli onnellinen ^^

Nipotan muutamasta seikasta.. ;D

--- Lainaus ---Hän näykkää alahuultani hellästi ja vatsassani alkaa kihelmöimään samantien.
--- Lainaus päättyy ---
Alkaa- sanan kanssa perusmuoto verbistä, eli kihelmöidä.


--- Lainaus ---Hetken ajan päästä, hän irrottaa otteensa.
--- Lainaus päättyy ---
Paremmin toimisi ihan hetken päästä.

Juu, eipä niitä ollut enempää. Kiitos tästä lukukokemuksesta!

snanuu:
Kiitos ihmiset n________n <3

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

Siirry pois tekstitilasta