Ficit (kaikki fiktiiviset fandomit ja RPF, pl. Harry Potter) > Toinen ulottuvuus

Twilight: Kaksoiselämää K-11 B/E+muut VALMIS | 02/05/2010 | Houkutus

(1/64) > >>

kjatri:
Nimi: Kaksoiselämää
Kirjoittaja: kjatri
Fandom: Twilight
Genre:Romace,draama
Disclaimer: En saa tästä mitään palkkaa henkilöt kuuluvat yksin oikeudella Stephenie Meyerille ja on hieman viittausta Hannah Montaanaan, enkä omista sitäkään. Kaikki mitä et tunnista on minun.
Summary: Bella on kuuluisa pop-tähti Isa, joka asuu Lontoossa isänsä Charlien kanssa. Bella elää normaalina tyttönä ja poptähtenä. Hän lähtee opiskelemaan Bevery Hillsiin ja muuttaa isänsä ystävän luo.
Paritukset: Houkutuksen vakioparit..
Beta: Tuhisija 1->
Ikäraja:K-11
A/N: Tämä on toinen ficcini jonka julkaisen, mutta ensimmäinen täällä. Kaikki kommentit ovat tervetulleita.. : )   
Pahoittelen, jos tarina etenee liian nopeasti! :)

//Firdilien muokkasi fandomin otsikkoon

Prologi

’’Olette ihania!’’, huusin kun lähdin pois lavalta.
’’Se meni loistavasti Isa’’, isä sanoi.
Olin aivan puhki, joten hymyilin isälleni suloisen hymyn. Lähdin kävelemään kohti pukuhuonettani. Olin kuolla korkoihini, jotka minulla oli jalassa. Ehkä kannattaisi esiintyä matalapohjaisilla kengillä, seuraavalla kerralla.
’’Nähdään autossa’’, kuulin vain isän huutavan, ennen kuin astuin pukuhuoneeseen.

Riisuin nopeasti vaalean peruukkini ja laitoin sen mustaan laatikkoon, joka sisälti myös kaikki meikkini. Vaihdoin sinisen paljettimekon, mustat nahka legginsit ja korkokengät, toppiin, collegehousuihin ja tennareihin.
Otin tavarani ja lähdin talsimaan kohti autoa. 

Kun istuuduin etupenkille tunsin, että olisin istunut jonkin päälle. Nousin ylös ja se oli kirjekuori, lukiosta jonne hain.
Katsoin kuorta uteliaana ja rupesin avaamaan sitä, mutta se oli jo auki. Katsoin Charlieta kysyvästi.
’’En voinut vastustaa kiusausta’’, hän sanoi ja virnisti. Nyökkäsin vain ja vetäisin kirjeen ulos.
Aloin lukemaan sitä.

’’Sinut Isabella Marie Swan on hyväksytty Bevery Hillsin lukioon.’’

Luin vain ensimmäisen pätkän ja olin aivan onnessani, paitsi sitten. Missä minä asuisin? Me asuimme Lontoossa ja Charliella oli täällä vakituinen työ.
’’Mutta en minä voi lähteä, missä edes asuisin?’’, sanoin ja laitoin paperit syrjään.
’’Muistatko kun halusit hakea tuonne niin kiivaasti?’’, nyökkäsin pienesti ja hän jatkoi ’’olen järjestänyt jo kaiken.’’, hän sanoi.
’’Miten?’’, kysyin.
’’Minulla asuu Bevery Hillsissä entinen koulukaveri. Hän suostuu mielellään majoittamaan sinut siksi aikaa, että löydän työn ja asunnon.’’
’’Olet paras’’, sanoin iloisesti ja annoin isälleni pusunposkelle.

Olin varma, että en saisi unta seuraavana yönä. Oli enää pari kuukautta, niin oli aika valloittaa Yhdysvallat.


//:muokkasin nuo virheet.

Sini(tiainen):
Kiinnostava, kerrankin Bella on kuuluisa  :D
Millon tähän tulee eka luku, mä ainakin luen! ;D

Eltsu:
Tää on kiva milloin tulee ekaluku?

Veronika:
Minä innostuin, luen varmasti!

Nyt on pursunut yli jo ovista ja ikkuinoista noita "Edward on kuuluisa ja pelimies" - ficcejä. Kiva kun on kerrankin näin päin, paitsi en luule, että Bella on mikään pelinainen.  :D

Hyvin oli kirjoitettu, en löytänyt virheitä. Odotan innolla ekaa lukua, toivottavasti tulee pian!

Tuhisija:
Tää vaikuttaa mielenkiintoiselta!  Ja Charlien ystävä varmaankin on Carlisle, jolla on Edward niminen poika? :D  Tai ei välttämättä.. Noh, prologista en saa nyt sanottua mitään, mutta jään odottelemaan ensimmäistä lukua.

Jos betaa kaipailet niin voisin vaikka alkaa siihen työhön, jos vain kelpaan betaksesi.  Lähetänkö sulle yksäriä vai lähetätkö mulle, jos kelpuutat minut? :)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta