Kirjoittaja Aihe: Pidän sinusta, mahdottomasti (S) | Peter/James, fluff, oneshot  (Luettu 1654 kertaa)

Eeta

  • Vieras
Nimi: Pidän sinusta, mahdottomasti
Kirjoittaja: Eeta
Genre: Lievä fluff
Paritus: Peter/James
Haasteet: Aakkoshaaste, FF100 sanalla 034. Liian vähän.
Ikäraja: Sallittu
Vastuuvapaus: Kaiken, minkä Rowlingin omaksi tunnistatte, oletettavasti kuuluneekin hänelle.
A/N: Tämä on tällainen nopea veto. Peter/James on kyllä muhinut päässäni pitkään niiden kaikkien muiden ideoiden joukossa, ja tuli kirjoitetuksi sitten tällainen.


Se toukokuinen päivä oli kaunis ja aurinkoinen, kuin luotu puun alla loikoiluun. Peter sääli vähän Siriusta ja Remusta, jotka joutuivat istumaan jälki-istunnossa tunkkaisessa ja tukahduttavan kuumassa luokkahuoneessa, mutta nautti siitä että sai olla Jamesin kanssa kahden. James makaili puun varjossa huolettomasti, silmät raukeasti puoliummessa, ja Peter katsoi häntä ihaillen. Ympäristössä ei ollut mitään häiriötekijöitä, nyt kun Lily Evanskaan ei ollut paikalla viemässä Jamesin huomiota.
      Tämä saattaisi olla sopiva hetki, Peter tuumi. Nyt kun he olivat kahden.
      
”Minä… minä pidän sinusta, James”, Peter rikkoi hiljaisuuden.
      James avasi silmänsä ja tuijotti hetken ystäväänsä, joka oli lehahtanut punaiseksi.
      ”Minäkin pidän sinusta, Peter”, hän sanoi hitaasti. ”Tietenkin pidän, aivan yhtä paljon kuin Siriuksesta ja Remuksestakin. Olette kaikki minulle rakkaita.”
      
Pettymyksen ja mustasukkaisuuden aalto hulmahti Peterin lävitse, kun James kääntyi katsomaan pihalle juuri tullutta Evansia haikean ihailevasti. Samalla tavalla Peterkin katseli Jamesia silloin kun kukaan ei huomannut. Peter oli jo kuusi vuotta toivonut, että James unohtaisi Evansin ja huomaisi hänet. Niin ei ollut käynyt. Eikä koskaan kävisikään. Peter kyllä tiesi, että Lily oli Jamesille se kaikkein rakkain.
      Mutta siltikin Peter piti Jamesista, piti niin mahdottomasti.
« Viimeksi muokattu: 15.06.2011 21:13:17 kirjoittanut Beelsebutt »

A.M.Charlotte

  • Epäsosialinen tatti.
  • ***
  • Viestejä: 144
  • © A.M.Charlotte
    • A.M.C.:n kootut teokset
Vs: Pidän sinusta, mahdottomasti
« Vastaus #1 : 17.08.2009 17:20:41 »
Voi Peter parkaa.  :D Toinen tunnustaa rakkautensa ja James ei tajua sitä. Söpöä.  ;)

Lainaus
Tämä saattaisi olla sopiva hetki, Peter tuumi.
Eihän tuo mikään erikoinen kohta ollut, mutta silti se oli lempparini. Luultavasti sen mielikuvan takia, joka ilmaantui päähäni tätä lukiessa.  :)

Eipä muuta. Suloinen teksti, vaikka paritus ei ihan mieleeni ollutkaan.

A.M.C.
so what if u could see the darkest side of me?
wanna see?

Sca

  • cúthalion
  • ***
  • Viestejä: 963
Vs: Pidän sinusta, mahdottomasti (S)
« Vastaus #2 : 20.08.2009 14:34:46 »
Oh. Ensinnäkin, tämä oli pakko lukea, sillä rakastan fikkejä, joissa Peter paritetaan jollekin toiselle kelmille. Niitä fikkejä on vain aivan liian vähän, niitä olisi mukavaa lukea lisääkin.

Fikin nimi on ihana, samoin kuin tuo loppulause on suosikkini :) Ja kuten A.M.Charlotte sanoikin, oli söpöä, kun Peter vihdoin tunnustaa mitä tuntee Jamesia kohtaan ja tämä käsittää sen ihan väärin. Ja samalla se on ihan hirveän surullista.

No juu, muuta mulla ei nyt ole, kiitos tästä, kaikin puolin ihana pieni fic :D
She’s in a long black coat tonight
Waiting for me in the downpour outside
She’s singing “Baby come home” in a melody of tears
While the rhythm of the rain keeps time

tumblr & fics

Eeta

  • Vieras
Vs: Pidän sinusta, mahdottomasti (S)
« Vastaus #3 : 20.08.2009 16:57:31 »
Kiitos kommenteistanne! Mukava että piditte tekeleestäni. Peter/kelmi -parituksia on tosiaan aika vähän, itse en ole ainakaan törmännyt niihin. Ja Mustalupiini, tuo yhteinen jälki-istunto on tosiaan pikkuinen piiloparitus ;)