Kirjoittaja Aihe: Maailman kaunein hymy (S, piiloslash, drama, ficlet)  (Luettu 2670 kertaa)

Kultti

  • Vieras
Kirjoittaja: Kultti
Ikäraja: S
Paritus: Yritetään pientä Kertoja x Miika ja sitten Miika x tuntematon tyttö
Genre: Piiloslash (tai miten sen ottaa, mutta itse kuvittelen kertojan miehenä.) ja drama
Yhteenveto: Miika oli kaunis.
Varoitukset: Ei ole mitään varoitettavaa.
A/N: Meillä oli äidinkielen ainekirjoitus ja tämän sain aikaseks. Ja pakko nyt kehua itseäni, olin luokan paras. :D Mutta kommentit olisi jees, virheitäkään tuolla ei pitäisi olla kun äidinkielen opettaja tarkisti sen. Tää on kylläkin naurettavan lyhyt. Enjoyyyy, here it comes.

Maailman kaunein hymy

Miika oli kaunis. Mä tykkäsin katsoa sen jäänsinisiä silmiä ja sen pellavanvaaleita hiuksia. Miika oli laiha ja naisellisen siro, mutta se teki siitä vain kauniimman.

Mä tiesin olevani säälittävä vakoillessani koko ajan Miikaa. Liikunnantunneilla, käytävällä ja jopa silloin, kun se on paikallisessa kaupassa kuskaamassa tavaroita hyllyihin. Mut mä en voi sille mitään, et oon pahasti ihastunut Miikaan ja nautin, kun mä katson sen kauneutta.

Miikalla oli tänään vaaleanpunaiset tennarit jalassa. Se oli muutenkin ihmeellisen tyylikkäästi pukeutunu. Miika tuntui olevan tunneilla omissa maailmoissaan ja se hymyili koko ajan itsekseen.

Mä sain ihmetellä Miikan outoa käytöstä koko koulupäivän, kunnes mä tajusin - tai itseasiassa näin sen. Miika suuteli koulun pihassa jotain tuntematonta tyttöä.

Tytöllä oli tummanruskeat, kiharat hiukset ja sekin oli pukeutunu tyylikkäästi. Vihreään, vartaloa myötäilevään huppariin ja mustiin pillifarkkuihin. Ja tätä koko koristusta korosti valkoiset kangaskengät. Tyttö hymyili Miikalle ja ojensi kätensä. Miika tarttui tytön käteen ja he lähtivät kävelemään pois koulun pihasta.

Mä tunsin, kuinka pettymyksen aalto levisi mun sisällä auheuttaen mulle pahaa oloa. Mä tulisin aina toivomaan, et Miika olisi mun. Sitä ei vaan koskaan tulisi tapahtumaan.

Mut silti mä olin sitä mieltä, et Miikalla oli maailman kaunein hymy.
« Viimeksi muokattu: 11.11.2014 22:09:37 kirjoittanut Snoop. »

Riitu

  • ***
  • Viestejä: 63
  • Komm Und Rette Mich. Ich Schaff's Nicht Ohne Dich♥
Vs: Maailman kaunein hymy (PG)
« Vastaus #1 : 09.05.2009 14:29:09 »
Awws... <33
Lyhyt oli, mutta so what...? Kun näin hyvästä pätkästä on kyse, ei se haittaa ketään!
En voi kuin ihastella. Kaunista. Aivan helvetin kaunista. <33
Harmi vaan, ku Miika oli sen typykän kanssa.. :/
Kaunista, vielä kerran. <33
Kiit♥s.

-Riitu-
I have always loved you, and I will always love you.

Kultti

  • Vieras
Vs: Maailman kaunein hymy (PG)
« Vastaus #2 : 09.05.2009 21:58:23 »
Riiku: Kiitos kovasti kommentistasi, piristi iltaani mukavasti! Mielestäni teksti oli sujuvampaa paperilla, kun katsoin tätä koneella, se näytti jotenkin tosi tökkäilevältä. Miika oli ilkeä, mutta katsotaan mitä tulevaisuus tuo tullessaan, jos jaksan kirjoitella tähän jatko-osia. Tiedä sitä mitä tapahtuu! 8>

SnowCherry

  • Vieras
Vs: Maailman kaunein hymy (PG)
« Vastaus #3 : 15.05.2009 17:59:19 »
Pidin tästä todella paljon, paljon asiaa tiivistettynä pieneen pakettiin. Olin kirjoittanut tämän hyvin ^^ Minua vain häiritsi tuo jatkuva "Miika"-sanan hoenta. Sen olisi voinut korvata jollain muulla sanalla (:

Mutta kiitoksia tästä ^^

Veronika

  • ***
  • Viestejä: 168
  • mister
Vs: Maailman kaunein hymy (PG)
« Vastaus #4 : 16.05.2009 21:19:05 »
Oli kiva. Ehkä jäi hiukan hämäräks, mut ei se haittaa  ;D Nyt ei tuu mitään sanottavaa, ja kuten sanoit, ei löytynyt virheitä  :D
another stranger

entinen vohveli

Kultti

  • Vieras
Vs: Maailman kaunein hymy (PG)
« Vastaus #5 : 08.09.2009 21:48:52 »
SnowCherry: Kiitos kommentista! Itseänikin näin jälkeenpäin jäi häiritsemään tuo hoenta. Koitan parantaa tästä!
vohveli: Kiitos! Tarkoituksella tekstin lpun hieman hämäräksi. Itseasiassa, itse löysin tuolta vihreen mutta se oli ihan oma vikani ku piti kirjoittaa paperilta tietokoneelle. :D