Kirjoittaja Aihe: Luota muhun, kyllä sä pysyt pystyssä [K-11] (slash, draama, fluff) ILMOITUSASIAA 21.4.2012!  (Luettu 66195 kertaa)

Obscuritas

  • ***
  • Viestejä: 11
  • Maybe tomorrow...
    • The Happy Epitaph
Heeei<3 Myönnettäköön taaaaaas kerran, että mun on pitäny kommentoida tätä jo paljon aiemminkin... XD Shame on me, mut nyt tulin vihdoin kommentoimaan ja kai se ehkä on parempi, et myöhään, ku et ei millonkaan~ Nii ja sit taas samantien toinen paljastus, että mä oon lukenu tän noin... 6 kertaa. (Mä en ollu aiemmin ees tajunnu, että noin monta, nytku rupesin laskee, niin tuli mullekki vähän järkytyksenä XD) Siitä voit päätellä, että tää on erittäin hyvä, kun minäkin jaksan lukea monta kertaa! Mänyt muutenkin rakastan sun kirjotuksia, mitä oon lukenu, eikä tää ollu poikkeus<3

Tatutatutatu!<3 Olin jo alussa ihan ihastunu siihen ja sittenku vielä mainitsit, että oot käyttäny sen mallina SHINeen Key'tä, olin ihan... Ihan pyörtymäisilläni XD SHINee on ihana ja öajlföladjd sekoan sille ja varsinkin nyt uudelle Luciferille, Taeminin hiukset on jotain niin ihanaa! (Ihan pakko oli näin väliin ilmottaa, koska en toki ole koko päivää kuunnellu tätä jo ja en tietenkään aio luukuttaa koko loppupäivääkin~)

Sä olet tuonu hyvin näitten henkilöitten luonteita ja sosiaalista tilannetta esille, poinz 2 u~ Ja varsinkin Santerin stalkkaamisen, sehän meni vahingossa paljastamaan sen Tatullekkin painiessa! ^_____^ (Se kohta, missä se sanoo jotain siitä, että Tatu on vaan kolme senttiä pitempi ku se, aww<3 ,___,) Tatu oli ihanan vahva persoona, vaikka se oli kokenu niin paljon kaikkee huonoo elämässään, se oli ihan älyttömän hienoo. Tokihan se siis oli vähän epävarma välillä, mut silti se oli niin sellanen... SELLANEN! Kyllä sä tiedät, sähän tän oot kirjottanu. XD Et se ei ollu masentunu tai mitään ja eli sillee normaalia elämää suunnilleen hirveesti välittämättä siitä kaikesta~ (Ehkä sain ajatukseni jotenki perille...)

Nii ja Sonja oli ihana, se oli niin hyvä lisämauste tähän tarinaan, Tatun paras kaveri, joka on ihan bimbo! Se myös ihanasti edisti Satutanterin suhdetta ja sillee, vaikka se ei esiintynykkään hirveesti tässä tarinassa ees. : D Ja kaikki Santerin kaverit (sitä yhtä... Eliasta(? En ihan varmaks mee vannomaan nimestä XD) lukuunottamatta) oli ihanan tukevia ja kaikkee! Just sellasta, mitä odottaa ystäviltä.

Ja sit yks superhieno pointti tässä tarinassa! *rumpujen pärinää* Päähenkilön ystävät ovat HETEROITA! (Ainakin oletin niin XD) Niin käy _todella harvoin, siis ______TODELLA______ harvoin! Ihanaa, se tuo niin paljon realistisuutta tähän lisää, kun Santerin (meinasimpa sit kirjottaa, että Satun~ >_>) kavereilla on omia huolia ja suhdesotkuja ja että Tommi ja Elin oli ihastuneita toisiinsa ja omgomgomgomgomg! Ö___Ö Se on niin siistiä, yleensä kaikissa tarinoissa jotenki kummallisesti kaikki on homoja/bissejä/lesboja, mikä ei kyllä kuulosta hirveen realistiselta... XD

Juoni on perus, toki, mutta toimiva, jos siihen lisää kaikkee omaa juttua väliin ja kyllä mulle luultavasti kävis sun kirjottamanas ihan perusjuoni ilman mitään höysteitäkään, sun kirjotustyylis on niin ihanan mahtava! *_____* <3 (En toki kadehdi sinua~) Kummempia virheitä en nähny, oikeastaan en muista nähneeni yhtäkään hirvittävänkammottavaa pilkkuvirhettä tai yhdys_sana_virhettä yms. Toki siellä niitä voi olla, mut uskon ennemmin niitten olevan näppäilyvirheitä, kun kielitaidon puutetta, koska sun kielenkäyttö on aika helvetin (saako finissä kirjoilla? XD) mahtavaa! Ja näppäilyvirheet voi aina antaa anteeks, munkin tarinoissa jotenki kummallisesti on aika paljon sellasia musahiuksisia, kun muilla on mustahiuksisia~ XD En oo vieläkään keksiny kunnollista selitystä sille, mikä musahiuksinen on, mut ehkä mä joskus keksin~ (Tai sit opettelen vaan kirjottamaan kunnolla...)

Kiitos tästä, tää oli ihana, rakastan tätä, rakastan suakin ja kaikkee<3 Keep on writing, koska mä haluan todellakin lukea lisää sun kirjottamia tarinoita, varsinkin originaaleja (ja sanoisko vaikka, että myös sieltä Korea-fandomista XD)! Lupaan pyhästi kommentoida jokaista sun tarinaa, jonka luen (jos mä niitä löydän täältä miljoonantuhannensadanbiljardin muun tarinan joukosta...). Vaikka siihen mun tapauksessa meniskin aikaa jonkunverran aina välillä, niin mä lupaan tehdä sen, todellakin!

Ihan vaan sen takia, että sun tarinat on yksinkertasesti niiiin hyviä<3

Kiitos tästä, mä lähden leipomaan ja luukutan samalla Luciferia niin, että saadaan häätö tästä asunnosta<3 Olen myös pahoillani kommentin sekavuudesta ja kaikesta mahollisesta, itseäs voit syytää, kun mun pienen(ison) pään sekotat ihanilla tarinoillas<3 *____*

~Obscuritas

foxrain

  • kettu kääpiöksi
  • ***
  • Viestejä: 513
  • Days before you came, freezing cold and empty.
    • foxrain's world
Tähänkin tulee vielä kommenttia aika ajoin :D Se on kuulkaas enemmän ku mukavaa :) Kiitos!

Lasilintu: Söpö kuvaa tätä originaalia vallan loistavasti. Pahoittelen valvottamisesta, toivottavasti sait edes kauniita unia sille jäljellä olevalle yölle sitten. :D Mahtavaa että kirjoitusasu oli luettavassa kunnossa ja hahmot onnistuneita. Tämä oli vähän sellainen vastalause sille, etteivät jätkät koskaan (ainakaan tarinoiden mukaan :D) puhu tunteistaan, ja koska olen foxipoxi, niin totta kai se on sitten lyötävä yli. Mutta totta, homohan se, joten antaapa herran avautua. ;D Kivaa että pidit ja kiitos kommentista!^^

DarkMessiah: Kiitos kivasta kommentista :) Se jatko tulee kyllä vielä joskus, olen melkoisen varma siitä. :) Kiva kun pidit^^

Obscuritas: AWW, tää kommentti sulatti mut ihan kympillä :33 Ihanaa että joku pitää mun kirjotuksista noin paljon, tulee vallan otettu olo ja todellakin rohkaisee jatkamaan kirjoittamista. Nää Aasia-aihiot on pikkusen kyllä jääny, vaikka aina ne Yunho ja Jae jossain välissä vilahtelee... ;) Ja saattaapi vilahdella jatkossakin. ;D
   Arvaa kenen on pakko kuunnella tuo Lucifer nyt kun mainostit? XD Olen edelleen koukussa Ring Ding Dongiin, mutta ainahan sitä yksi k-popin taidonnäyte mahtuu soittolistalle. :D Tämä originaali olkoon tribuutti Keyn ihanille, TUMMILLE hiuksille. Mä vihaan niitä keltasia, jotka sillä ainakin oli joku aika sitten, en tiiä, onko enää. :D Mutta joo, Key on näitä mun ikuisia kuolailun kohteita, tokihan se oli tähän mallipojuksi tungettava. ;)
   Hienoa kuulla, että hahmot on onnistuneet, mielellään sitten käytän näitä jatkossakin.^^ Hahah, hassua että mulle ei tullu mieleenikään tehdä koko porukkaa homppeleiksi ja lepakoiksi. Eihän semmosta oikeesti tapahdu, paitsi jos on sen perusteella kaverustuttu, mutta ei ei, ei Tommista ja Eliaksesta olis ollut homoiksi. :") Minustakin luonnollisempi näin.
   Tää on tosiaan perus teinifluffslashsöpöily, mutta sellaisen minä halusinkin kirjoittaa. Hyvä, jos tästä siis sellainen tuli. :) Khihih, musahiuksiset, ne voi olla vaikka sellasia... ihmisiä, jotka on ottanut hiusmalleihinsa innoituksen musiikin maailmasta? :X Eikö? No okei, sit ne on typoja. XD
   Ihanaa, kommenttia odotettavissa ;) Originaaleihin on kaksi eikun kolme ideaa tällä hetkellä valmiina, mutta ottaen huomioon hirvittävän Frerard-kuumeen ja -ideoiden määrän ja minun kirjoitustahtini (H I D A S) ne ilmestyvät 3000-luvun puolella. :D Odottelen kommenttiasi siis silloin. ;) Mun tarinat löytyy mun ficcilistauksesta, joka täällä-sana mun allekirjotuksessa, jos sä ne mun kirjotukset haluut löytää. (: mainosmainos. :P
   Awwaww, hauskoja leipomisia ja luukuttamisia ja häätöjä ja sekoamisia. :D Olet vallan ihana näine kommentteinesi. :D KIITOOOS<3
Kettu naamallesi täältä!

Blogin osoite vaihtunut, foximaailman löytää nykyään nimellä foxrain forest.

DBSK ♥ MCR ♥ Jaeho ♥ Frerard ♥

Ziri

  • Bändäri
  • ***
  • Viestejä: 131
  • 7.3.2010... <3
Enkö mä koskaan kommentoinut vikaa osaa?! O_O Ilkeä minä.

Tuo vika osa oli tosi ihana ja suloinen jaja... Hyvä lopetus, mutta kuitenkin sopivan auki jäävä, ei mikään "Ja he elivät elämänsä loppuun onnelisina" -tyylinen.

Sä osaat kuvailla niin elävästi, että hahmot vois oikeasti olla olemassa, ja tehdä omia juttujaan. Mutta ne on satua D: ihan väärin.

Mut joo, jatko-osaa jään mielenkiinnolla odottamaan, josko sen huomaisin.. Epäilen suuresti. :D

Kiitos tästä suunnattomasta lukuilosta, jota tarina on tähän asti suonut.

~Ziri
..Ja pienimmän muurahaisen äiti huusi:
 "Hyvä Jalmari! Tapa se!"

Maddy

  • ***
  • Viestejä: 14
  • ava by eisitten
Voi kun on hyvä :D
Hiukkasen ehkä häiritsi se miten nopeasti kaikki kävi kun Tatu oli kuitenkin ollut varma heteroudestaan. Mut ei anneta sen häiritä ;D pikku asiahan tuo on.
Muuten kaikki oli loistavaa ja tekstiäisi on helppo lukea (mulla ei siis todellakaan käy aivot hitaalla^-^).

Jatkoa odottelen.

Tänks
-Maddy

p.s. Täytyy viä sanoo et sun takias mä en oo mitään muuta kuin Shineetä kuunellu viimeset kaks viikkoo :D
"I will never let you fall
I'll stand up with you forever
I'll be there for you through it all (through it all)
Even if saving you sends me to heaven" (Red Jumpsuit Apparatus - Your Guardian Angel)
Banner by eisitten

Human_cannonball

  • ***
  • Viestejä: 308
SIIIS AIVAN IHANA!!!

No tuo eka luku oli ehkä hieman sekava mutta ei se mua oikeestaan haitannu.
Tatu ja Santeri olivat ihania<3 Apua en osaa kirjoittaa tästä mitään järekevää kun on pää vähä sekasi ::)
En oikeestaa voi ku ihkuttaa (vaikka se ei oo mun tapasta) ihanaihanaihanaihana...

Sulla oli täs kivaa huumorii ja kyllähän repeilin esimerkiksi ihan hirmuisesti tuolle:
”Mä panin sun mummoos.” ”Oon raskaana.” ”Mun biologinen isä oli kirahvi.”
ei reps* ja sitku kaikki muut täs talos oli jo nukkumas (siis tuon luin eile illal) ja yks repee täysil ninini xD

ja sitkun olin kuvitellu ton Santun jostakin syystä hirmupitkäks ja tatun lyhkäseks ni kesti pitkään ennenkuin pystyin kuvittelemaan Santun lyhyemmäks ku Tatun.

Mut juu kerrassaan IHANA novelli<333
p.s. tästä päästä et saa järkevää kommenttia, mutta toivottavasti tämä kelpaa :D
« Viimeksi muokattu: 25.04.2011 19:25:53 kirjoittanut Human_cannonball »

Banneri by: Ingrid

Noruz

  • pandafanaatikko
  • ***
  • Viestejä: 136
  • KH-kaudella
    • Love♥Shine- Noruzin blogi
Tässä tullut luettua kaikki osat viimiste kolme päivä aikan, sillo ko ketää muu ei oo ollu näkemäs, mitä oikeen luen... Ja välil täytyny pitää taukoja, jotta varsinki isosisko ei huomaa tiettyi kohtia... (Menin hakemaa syötävää ni piti kelat vähä alaspäi tekstiä suutelemise kohdal.)

Khaa, mut rakastan tätä! Enkä oo löytäny yhtäkää virhettä, prkl. Haluisin ees joskus saad mainit jotai virheistä. Oon liia kahvihumalassa, ni en varman löyd mistää virheitä, vaik niit oliski. ;D

Ja toivon jatkoa. Tää on ollu nii nautittavaa luettavaa. Olispa munki elämäs tollasii miehenalkui... Vois ol parempaa seuraa, mitä ne sekopäiset pojat mu luokal. :D

Kiitos kiitos kiitos tän novellin kirjottamisesta, oon saanu iteki ajateltavaa tunnustuksie kannalt. ;) Ja kuvailu rocks! Oon repeilly monesti tätä lukiessa (jesariki loppu...) ja on meinannu tul nosebleedei iha liikaa.

JATKOA~ Mä haluun kuul Tanterist ja Satust... Eiku Tatust ja Santerist lisää!! >w<
Nyt se on virallista. ♥

honeybee

  • ***
  • Viestejä: 15
aaa tää on melkeen täydellinen :))) tuli muutamassa kohtaa ihan kylmii väreitä ja ää en osaa sanoo muuta!! :O

mut ku tääl on nyt puhuttu kakkos osasta nii missä semmonen on?? et voisko vaik linkittää tai jtn et löytäisin!! toivottavasti säilyy yhtä hyvänä :D

i'm lovin it <3

MissWeasley

  • Rohkelikko
  • ***
  • Viestejä: 483
  • Too cute to be straight.
Awwww♥ Näin tiivistetysti :)
Tää oli toinen pidempi lukemani teinislash ficci täältä originaalien puolelta, sillä yleensä luen ficcejä :) Mutta nyt oon viime aikoina alkanu lukeen tätä slashia ja tää kiinnitti huomion :)
Mää hymyilin miltei koko aika sillee typerästi niinku awww, jos tajusit? ;)

Mutta mä jatkan tota ihkutusta kohta, sillä mulla on sulle muutama rakentava ;) Elikkä pakko sanoa, että häiritsi hieman toi, kun puheenvuorot hukku muun tekstin sekaan. Eli ne omalle rivilleen, niin olisi siistimmän näköstä :) pari kohtaa oli meinaan sellaset etten tajunnu, kuka puhu :P Mutta ei se mitään! :)
Ja toinen juttu on se, et toi välillä hyppää Santusta yhtäkkiä kertomaan Tatun mielipiteitä. Se on jotenkin hämmentävää kun ei tiiä ajatteleeko Santtu Tatusta niin vai mitä? :D

Mutta se siitä rakentavasta ja asiaan: awww;)
Mää nauroin melkein ääneen tolle sun "Santtu näki miten lehti leijaili maahan la litistyi kuoliaaksi. Läts." (Sori en muista miten meni tarkalleen ;D)
Ja myös tolle: 
Lainaus
"Onko toi -?" Eiole."
Toi fritsu kohta siis :D

Mut nyt mä vetäydyn takavasemmalle tsekkaan sun listaukses oisko siä jotain muuta kivaa(kuten uskon!) ja kiitän tästä fluffy pläjäyksestä! ;)


~Missy~
Every time a child says
'I don't believe in fairies'
there's a little fairy somewhere
that falls down dead.

mapwe

  • thö gerruvampire
  • ***
  • Viestejä: 541
  • oh whoa ow
    • blogiblogiblogi
Arvaa mitä?! Oikein! Mä en laittanukaan Watchmenia pyörii vaikka sitä kelasinkin, vaan tattarataa!, luin tän. :D
Ja mun piti tulla kommentoimaan ja mainitsemaan, että oikeesti nainen, tää on ylihieno! Sä osaaaaaat! Helvetti kun itekin osaisin väsätä jonkun originaalin joskus, muutakin ku niitä jotai raapaleita tai femme one-shotteja. Ehkei mun kyllä tällä hetkellä ees kannattais alottaa uutta projektia ku ei ne muutkaan oikeen etene.. :')
Tää on oikeesti niin hieno ja kiva. Oon mä joskus sulle tätä hehkuttanukin mutta kuitenkin. Tässä on noi hahmot niin kivoja, todellisia mut samalla semmosia vähän epätodellisia, silleen ihan pikkusen, emmä osaa selittää sitä silleen hienosti niin ku mun pää nyt käskee selittämään, joten luotan suhun ja siihen, että ymmärrät mun sönkötyksiäni.

JA SITTEN SE SATUTANTERI KAKKONEN oa, en malta odottaa! En mä tosin sua aio hoputtaa mitenkään, sulla on kirjotukset ja elämä ja pari muuta kivaa juttua (vinkvink) kirjotettavana. Nyt vois painuu pehkuihin kyllä... Paitsi et, honey, tiesitkös, että taas kerran inspiroit mua ja mulla pukkaa inspistä esim Venomiin nyt just aika kivasti tän takia? ;)
"Lets just say I'm good at the rodeo"- Gerard Way
"Gerards lips are slimy"- Frank Iero

If we sing these words we'll never die 20032011

Slytherin!

Lunella

  • ***
  • Viestejä: 704
aaaaaa satutanteri on ihana paritus. ♥
Miksi löysin tämän ficin vasta yli vuosi sen valmistumisen jälkeen? Tykkäsin tästä ihan mielettömästi.
Juoni on ihan okei, vaikkakin ehkä klisee, että tuollainen ujo Santeri on ollut monta vuotta ihastunut koulun suosituimpaan poikaan. Tatu vaikutti muuten oikein symppikseltä, vaikka mun oli vaikea aluksi sulatella tuota korealaista ulkonäköä - tiedä sitten miksi, kun tykkään kuitenkin k-popista. Pelkäsin ehkä, että teet Tatusta sellaisen kiiltokuvapojan, mutta toteutikin sen kaikki taustat ja luonteen tosi hyvin.

Tuo, että Tatu oli huomannut Santerin katselevan itseään ja se, ettei hän siitä huolimatta ajatellut Santerista mitään negatiivistä, oli kiva juttu. Ja hihittelin känniselle Tatulle, joka yrittää iskeä Santeria sanomalla, että Santerilla on kivat sieraimet. :-----D Myös painikohtaukset oli rakkaus. ♥

Tatun ja Santerin luonteet heitteli ensimmäisissä luvuissa, sillä vaikka Santeri oli ujo, niin se silti ei joissain tilanteissa käyttäytynyt ujon pojan tavalla. Tatusta oli kanssa aluksi vaikea saada selvää, että minkälainen ihminen se oikein on, mutta loppua kohden molempien persoonat kyllä tuli kivasti esille omanlaisinaan. Enkä mä tästä nyt niin paljoa nipota, kun kyseessä on originaali ja hahmot on keksitty itse.

Mun lempihahmoihin ehkä kuuluu Tatu, sekä Santerin äiti. Mäkin haluun noin ihanan äitin, joka suhtautuu noin mielettömän hyvin homoihin, ja poikansa homouteen ylipäänsä. Tatusta tuli loppua kohden entistä ihanampi, rakastuin sen käytökseen kun se oli Santerin luona kylässä ja esitteli itsensä Santerin poikaystäväksi ja olemalla aika ujokin.

Juu, ei mulla kai muuta. Elättelen toivoa satutanterin jatko-osasta... :'D


Life is an illusion.



NeitiMusta

  • ***
  • Viestejä: 977
  • Hakunamatata
Kai näistä kahdesta ihanaisesta tulee vielä paljon lisää ficceröitä?!? *koiranpentuilme*

Oi voi.. Mistäköhän mä alottaisin..? Ensinnäkin, tää oli kokonaisuutena aivan ihana. Mulla oli eilen yöllä tylsää (miksi en menny nukkumaan sillon 2 aikaan? En tosiaan tiedä..) Joten mä klikkasin tän auki, vaikka tässä olikin näin paljon sivuja ja olin varma, että ehkä kadun aamulla et menin niin myöhään nukkuun. Noh.. lopulta, mun oli pakko jättää kaks viimestä lukua aamulle. Joten ekana aamulla kun heräsin, pomppasin sängystä, laitoin läppärin päälle ja rupesin lukeen. :) Tähän todellakin jäi koukkuun.

Tää oli todella ihana ja suloinen ja söpö. :) Tykkäsin äärettömästi ihanan pitkistä luvuista. Monissa luvuissa oli sellasia kohtia, etten voinu ku nauraa ääneen (isä vähän ihmetteli, kun keskellä yötä mun huoneesta kuulu epämäärästä hihittelyä, awwittelua, ihkuttelua ja kaikenlaista tollasta typerää). Noh.. pikku juttuja. :)

Hmm.. sitten ehkä voisin sanoa muutaman sanan hahmoista. Eniten Tatun ja Santerin lisäks mä tykkäsin Santerin äidistä, Sonjasta ja Samista. Mä en itseasiassa tiiä miks tykkään niin paljon Samista, kun eihän sitä nyt niin paljoa näkynyt, mutta tykkään siitä kuitenkin. Sitten Sonja. :) Se oli jotenkin sellanen ihanan energinen ja se oli ihan sika hyvä lisä Tatun elämään. :) Tyksin kauheesti niiden mesettelystä ja muutenkin Sonjan sellasesta tosi suorapuheisesta asenteesta. :) Ja se sen Tatun luonteen analysoiminen oli äärettömän hauskaa. :) Ja sitten Santerin äiti. Se oli aivan ihana! ♥ Se oli sellanen.. mä en osaa kuvailla sitä, mut se oli sellanen äidillinen, mut sit se on kanssa ihanan rento ja sellanen aivan ihana! ♥  Ja se oli ihana, kun sillä oli kuitenkin huumorintajua ja sit se tuli niin hyvin toimeen Santerin kanssa, ja sit oli tosi mukava Tatullekin.

Mutta sitten Tatu. ♥♥♥ Mun aivot sai sokerin yliannostuksen. Siis oikeesti!! Se vaan on niiiiiiiiin ihana! ♥ Siis aivan, kertakaikkiaan aivan täydellisen ihana! ♥ Olihan se alussa ehkä vähän ääliö aina välillä, mutta se oli niin sulonen ku sillä oli kans sellanen syvällinenkin puoli. :) Se teki siitä vielä ihanamman, jos se vaan on mahdollista. :) Ja se oli niiiiiin ihana.. korealainen! ♥ Tykkään muutamista korealaisista bändeistä, joten olin enemmän kun iloinen! :)

Tässä viestissä ei nyt ollu mitään oikein järkevää sanottavaa, joten ehkä mä lähen valmistautumaan ulos lähtöön.. Vaikka mun tekis mieli lukea tää heti putkeen, mutta mä taidan jättää sen vähän myöhemmälle. :) Halusin vaan sanoa, että rakastuin tähän!! :)

NeitiMusta. ♥
Kliseiden vannoutunut liittolainen! ♥

Kinqs

  • ***
  • Viestejä: 22
Oon vasta eksynyt tänne finin ihmeelliseen maailmaan, ja tämä on ihka ensimmäinen kommenttini. Luin putkeen alusta loppuun, ihana oli. Sulla on tosi kiva tapa kuvailla kaikkea ja alkaa pakosta hymyilyttämään tätä lukiessa. Ihmiset luulee ihan hulluks ku virnuilen tietokoneelle.. ((:

MISSÄ SE JATKO-OSA VIIPYY? (Sitähän oli - ainakin jossain vaiheessa - tulossa?)
« Viimeksi muokattu: 13.05.2011 19:14:54 kirjoittanut Kinqs »

foxrain

  • kettu kääpiöksi
  • ***
  • Viestejä: 513
  • Days before you came, freezing cold and empty.
    • foxrain's world
Ziri: Siis tähänhän on toinen osa tulossa joskus vuonna 3004. :D Mutta kivaa et tykkäilit :3 Kiitos!

Maddy: Blahh, tää on vähä tätä, pitäis kirjotella tätu uudelleen ja silleen... :D Mutta kivaa jos tykkäilit, kiitos kommasta.

Human_cannonball: Kelpaa toki, kaikki kommat kelpaa ja varsinkin tommosista kivoista ku sun :3

Noruz: Hei kivaa ku tykkäilit :D

honeybee: Ei oo vielä ku en oo saanu sitä kirjotettua :)

MissWeasley: Joo, olin vähä epäpro ku tätä kirjottelin :D:D Pitäis tosiaan muoksia ja siistiä tää teksti kunhan ehtis :) Ja tota toistakin tsydeemiä mä oon reenannu mut en tiiä oonko vieläkään kovin hyvä hahmottaa omaa tekstiäni muiden näkökulmasta. :D Krrr, kivaa että tykkäät!^^ Kiitos kun kommentoit :3

mapwe: Kiva et sä jaksat kommailla mulle :3

Lunelia: Mun hahmoille käy aina noin että ne alkaa elää omaa elämäänsä varsinkin pidemmissä tarinoissa, joten en ihmettele yhtään jos viimesen luvun Santeri oli ihan eri ihminen ku ekan :") Pitäis treenata... Joo ja mä tiiän et tää on klisee mutta se on kyllä vähän tässä ideakin. :) Kiitos rakentavasta kommasta! ;)

NeitiMusta: Hauskintahan on se et Santeriakin syvemmin mä oon rakastan Tatuun :"DDD Mutta kiitos kommentista, se oli mieltä lämmittävä :))

Kinqs: Vau mikä kunnia saada sun eka komma mun novelliin :o Olen otettu. Jatko-osa on edelleen tulossa mutta aikataulusta ei ole mitään tietoa :") Kiitos kommentista! :D
Kettu naamallesi täältä!

Blogin osoite vaihtunut, foximaailman löytää nykyään nimellä foxrain forest.

DBSK ♥ MCR ♥ Jaeho ♥ Frerard ♥

foxrain

  • kettu kääpiöksi
  • ***
  • Viestejä: 513
  • Days before you came, freezing cold and empty.
    • foxrain's world
Hei, rakkaat karvapalleroiseni!

Tätä topaa onkin ollut enemmän ikävä kuin olen edes tajunnut. o: Anyway, Toivotoivo alkaa olla loppusuoralla, joten mulla on taas päässä tilaa muillekin teksteille kuin sille. Jotenkin mun ajatukset on viime aikoina kauheasti pyörineet tän Satutanterin jatkon kimpussa, heräsin yksi aamu ja päässä oli nimikin jo sille. O_o

Lisäksi mä olen nyt pääsykokeisiin lukiessa kääntänyt tätä englanniksi harjoituksen vuoksi (en kyllä aio julkaista, sen verran tasotonta mun enkku kuitenkin on, enkä mä oikeastaan näe siinä edes mitään järkeä), ja samalla mä sitten olen käynyt tätä tarinana ja tekstinä läpi keräillen epäkohtia, virheitä ynnä muita yksityiskohtia, joihin en tässä rakkaassa lapsessani ole tyytyväinen.

Lapsen ja tarinan välillä on se kiva ero, että tarinassa nää virheet voi korjata. (Kauheen julman kuulosta, mä oikeesti tykkään lapsista. :"D) Niinpä mä olen ajatellut vähän muokkailla tätä tekstiä, pidentää juonta hieman ja niin edelleen.

Sitä varten mä olen kaikista kommenteista kerännyt rakentavan palautteen talteen, mutta nyt teillä olisi mahdollisuus parantaa mun kirjoittajan lahjojani kommenteillanne. Tämän viestin idea on siis ilmoittaa, että haluan nyt mahdollisimman paljon risuja tästä tekstistä - mitä vaan, ihan pieninkin yksityiskohta, joka häiritsi teitä. Mä muuntelen tätä tarinaa vähän hiotummaks ja julkaisen tän sitten uudestaan, luultavasti tähän samaan topaan tai sitten kokonaan uusiksi. :)

Toinen asia, mitä olen hyvin vakavasti tän tarinan suhteen harkinnut on se, että mä kirjoittaisin sen jatko-osan ikään kuin tähän mukaan niin että tää olisi yksi yhtenäinen tarina, niin kuin tän alun perin pitikin olla, ja pidempi. Tää ei kuitenkaan kirjoitusohjelmassa ole kuin sen 63 sivua pitkä, ja sehän ei ole paljon mitään.

Tähänkin saa antaa mielipiteitä, mutta ennen kaikkea, nyt sitä palautetta tulemaan! :)

Suurella sydämellä foxi c:
Kettu naamallesi täältä!

Blogin osoite vaihtunut, foximaailman löytää nykyään nimellä foxrain forest.

DBSK ♥ MCR ♥ Jaeho ♥ Frerard ♥

Pähkinäinen

  • Viuluholisti
  • ***
  • Viestejä: 319
  • Puu © SuklaaKissa
Ihana. Ihan oikeasti ihana teksti. Sujuvasti kirjoitettu, mukavan hyväntuulinen ja huumoripituinenkin. Muutamia virheitä joukossa taisi olla, mutta niitä pitäisi bongailla yksittäin, enkä siihen nyt viitsi ruveta kun luin kaikki luvut putkeen (ja toivoin, että niitä olisi vielä). Minä ainakin jään odottamaan kuplivalla innolla jatkoa tähän.
Yksi parannusehdotus. Laita vuorosanat aina uudelle riville. Tekstistä tulee sillä tavalla pidempi, eikä minua oikeastaan nyt häirinnyt, että ne olivat peräkkäin, mutta tämä muutos voisi tuoda sellaista selkeyttä/mitälie. Tietenkään ei haittaa, jos jatkat noin, koska siinäkin on puolensa, mutta pakko oli tämä kirjoittaa, kun kerran mieleen tuli. : D
Elämän ajattelu tekee itsetuhoiseksi.
Älä siis ajattele, vaan kuvittele.

Listaus

Kamelipullakaulin

  • ***
  • Viestejä: 83
okei täällä ollaan taas :D ;)

Luin koko tekstin uudestaan putkeen ja oon jälleen ihan in love<3 :DD

Ja miten sä voit pyytää jotain risuja tämmösestä? :D en mä keksi ku on vaa satutanterit mielessä :)<3

Tekstis on sujuvaa ja tosi kivaa lukemista :) tapahtumat etenee sopivaa vauhtia ja kuvausta ja kerrontaa on mukavassa suhteessa :) Sit sulla on semmosii kivoja tapoja sanoo jokku asiat :D ne tua ihanaa pirteyttä ja omaa tyyliä tähä! :)

öm öm jos nyt pitää si jostain keksii jotain miinusta nii nii ööö... no joo toi mitä Lasisydän sano tosta vuorosanojen laittamisesta uudelle riville nii voisin kompata sitä (: ei se tekstissä mua kyllä häirinny - aloin vaa aatteleen sitä ku luin kyseise kommentin -, mutta on totta, et se vähä ehkä selkeyttää lukemista ja saa tekstistäkin jotenkin ns. 'siistimmän' näköstä :D

jaa jaa öö.... jos haluut testata jotai nii voisit koittaa vaikka yrittää kertoo tarkemmin ja jotenkin vähä niiku syvällisemmin noitten tunteista ja ajatuksista? Ei mua ainakaa kyllä haitannu yhtään toi sun tyylis. Mun mielestä siinä oli just sopivasti selitetty tunteista ja sillei ja ku tässä on hyvä juoni nii tällei se korostuu enemmän ja si toisaalta joistaki voi tuntuu tylsältä lukee nii tarkasti jne. tunteista ja ajatuksista :D En kuitenkaa haluu et koko tarinasta/tekstistä tulee mitenkää semmonen pohtiva/syvällinen/tarkka :D Voit testata vaikka vaan jotain pientä pätkää jossain kappaleessa, se vois tuoda pientä vaihteluu. Et tää oli tämmönen ehdotus jos haluut kokeilla jotain erityylistä - ei mikään, mitä sun pitäis korjata tekstissäs :D Jos ees tajusit ollenkaan mitä tarkotin? :D

Mutta täällä olen ja odotan innolla jatkoa!<3 :) tää on ihana :)<3

Chemicalbullet

  • ho ho homo
  • ***
  • Viestejä: 147
  • Life's a bitch and so am I
aammmnanmmm.
mmh, kaikki nää tälläset ihanat homorakkaustarinat valvottaa mua öisin ja aamuisin, kun en oo malttanu mennä nukkuun. mut mä rakastuin tähänn<3
kiitoosss
killjoys never die 2001 - ∞

ROCK THE BEACH 26.6.2013 ♥

Ryuzaki

  • Killjoy
  • ***
  • Viestejä: 37
  • Matkijanärhi
    • Neonvalotaivas
hehheh.
Viimeiset 8 tuntia meni sit siihen et mun pikkuserkku (jota nään aika harvoin) luki jotain novellia puhelimellaan ja mä omallani tätä xDDD (okei ehin kyl tekee siin välis kaikkee sekavaa mut siitä ei puhuta....)
Mut tää on niin älyttömän ylettömän sulonen!
Ja naaw haluun lisää o:=
Kaikki täs vaan niin täydellistä ja aww<3
En saa ton jälkeen kirjotettua mtn järkevää D':
Oli niin naaws♥
ISO kiitos tästä piristyksestä^^
♥.lla. L
It's okay not to be okay.♥
Finitauolla :'3