Kirjoittaja Aihe: Myriadi muita, merkittävää vain sinä | K-11 | siirappinen piiloangstifemme  (Luettu 1506 kertaa)

Alice Katarina

  • ***
  • Viestejä: 998
Author: Alice Katarina
Title: Myriadi muita, merkittävää vain sinä
Rating: K-11
Pairing: Minä/sinä (femme)
Warnings: ei ole
Genre: femme, romance, piiloangst, triplaraapale

A/N: Tämä teksti osallistuu femme10#4seen, sekä Rakasta sivistyssanoja!-haasteeseen sanoilla jubilaari, myriadi ja desensibilisaatio. nannu ansaitsee kiitokset, kun patisti kirjoittamaan laivan punapäälaulajatytöstä. Kommentoittehan, jos luitte! Laitoin loppuun selitykset sanoille.


Myriadi muita, merkittävää vain sinä

Punaiset hiukset heilahtavat musiikin tahtiin, ja tajuan tuijottavani, vaikka tiedän että se on epäkohteliasta, typerää, turhaa. Kun katsot tänne tuntuu, että hetken katsot minuun, mutta ehkä vain luulen (haluan ja toivon). Sillä se olisi liian hullua. Laulusi saa minut pysymään paikoillaan, vaikka haluaisin juosta pois, ennen kuin olen liian syvällä.

Tuntuu, että aika kuluu nopeammin kuin koskaan. Myriadi ihmisiä on tunkeutunut tanssilattialle, mutta minä näen vain sinut. Laivan keinuessa, ja ihmisten törmäillessä toisiinsa sinä laulat mukana (varmasti paremmin kuin oikea artisti), ja musiikki saa kehosi kaartumaan kaarelle. Pidätän hengitystä, kun katseesi tuntuu liukuvan minuun, mutten pysty kääntämään omaani pois.

”Tule tanssimaan kanssani”, minä havahdun pehmeään ääneen ja tajuan, että seisot vieressäni, ”Ole minun jubilaarini.”

Ja minä liikun kuin unessa. Tunnen sormiesi hienoisen liikkeen vyötärölläni ja musiikin rytmin veressäni. Sinun tuoksussasi on häivähdys kesää, jota kaipaan niin kovasti pimeyden keskellä. Ja ihosi on lämmin, pehmeä, samettia ja sytyttää minun kehoni tuleen.

Tuntuu kuin happi olisi muuttunut lyijyksi, kun haukon henkeäni. Sinä naurat ja vedät minut aivan lavan reunalle (itse en menisi sinne koskaan, olisin liian esillä). Elän sinun tuoksustasi, hiustesi liikkeestä, lantiosi keinunnasta ja pyörryttävästä tunteesta. Enkä tahdo päästää irti.

Kun huulesi, tummanvioletiksi maalatut, painuvat omiani vasten en väitä vastaan. Etkä sinä estä, kun kiskon sinut pois tanssilattialta. Istut syliini, minä suutelen ja kiedon hiussuortuvan sormeni ympärille.

Olet kuin allergia minulle. Saat sydämeni tykyttämään, ja lähes tukehdun, kun tulet lähemmäs. Tai ehkä sittenkin huumetta, koska en yritäkään estää. Kai herooiininarkkarikin syvällä sisimmässään tietää huumeen satuttavan lopulta. Ehkä nyt ymmärrän niitä, jotka tekevät mitä tahansa huumeensa vuoksi (vaikka ennen tuomitsin jyrkästi).

”Desensibilisaatio”, sinä kuiskaat hivellessä korvaani, ”Minä totutan sinut vähitellen suudelmiin.”

Ja minä uskon, vaikka tiedän, että hänen lähtiessään jään kitumaan vierotusoireisiin. Ja lopulta hän lähtee, siitä ei ole epäilystäkään. Mutta nyt olin liian lähellä, liian sokea pysäyttääkseni. Enkä edes jaksanut pelätä.




jubilaari= (lat. jubilare "riemuita") juhlaa viettävä henkilö, päivänsankari
myriadi= (kreik. myrias 10 000) kymmentuhantinen lukumäärä, kuvaannollisesti hyvin suuri, ääretön luku tai määrä
desensibilisaatio= liikaherkkyyden vähentäminen totuttamalla potilas sietämään yhä suurempia annoksia häneen haitallisesti vaikuttavaa ainetta
« Viimeksi muokattu: 10.05.2015 14:30:54 kirjoittanut Pyry »
Avasta kiitos Ingrid!

Ja se meni siks ku mä halusin,
ja mä rähjäsin mut uskoin rakkauteen.
Mä menin sinne ja takasin,
ja mä kaaduin mut mä nousin uudelleen.