Kirjoittaja Aihe: Heroine (angst - drama - K11- song: FFTL -Heroine)  (Luettu 5922 kertaa)

Eustace

  • ***
  • Viestejä: 29
Nimi: Heroine
Kirjoittaja: Eustace
Beta: LunaLoony
Genre: angst & drama
Ikäraja: K11
Disclaimer: Biisin omistaa From First To Last niminen bändi, muun tekstin minä.

A/N: Kaikki lähti From First To Lastin biisistä nimeltä Heroine. Ja Heroinen kaksoismerkityksestä. Ei ole lempparini ja pidän hyvinkin huonona mutta oli pakko saada postata ja kuulla muiden mielipiteitä.

FFTL - Heroine

Oh, Mother, is it hard to recognize me now?
Mother, why can't you recognize me now?
I've sent letters "everything's fine"
but I lied...

Little boy, little man
I've lost my name
Heroine, oh, heroine
Where have you been when I've needed you?

Little boy, little man
I've lost my name
Heroine, oh, heroine
Where have you been when I've needed you


Haloo?

-Äiti? Minä täällä. Minä, vain minä. Minun pitäisi kertoa jotain. Tiedän, että sinä voit auttaa minut irti tästä.
Ensin sinun on luvattava minulle, että et jätä minua yksin, vaan autat. Sinähän lupaat? Hyvä. Kiitos äiti.
Rakastan sinua ja minun on ollut ikävä. Mutta silti olen valehdellut sinulle koko ajan. Aina olen sanonut, että
kaikki on hyvin, mutta oikeasti mikään ei ole. Minä olen koukussa. Totaalisesti koukussa. Ja nytkin
makaan lattialla ja olen sekaisin. Kuitenkin soitin sinulle.Tahdon sinun vihdoinkin tietävän ja auttavan.
Ei tämän ollut tarkoitus näin mennä. Se oli ensin vain pelkkä kokeilu, sitten satunnaiskäyttöä. Nyt olen
totaalisen kiinni ja tarvitsen vain lisää ja lisää. Koko ajan. Ne hetket, jolloin vereni on puhdas,
tai siis liian puhdas, ovat kamalia. Tärisen, itken, rukoilen ja toivon kuolemaani. Aina kuitenkin jostain
saan uuden annoksen ja taas mennään. Hetken ajan. Alan kuitenkin olla jo niin väsynyt tähän, että en jaksa enää kauaa.
Voisitko tulla hakemaan minut kotiin ja puhdistaa kaikesta? Näyttää, että olen tärkeä sinulle ja koko maailmalle.
Anna anteeksi että olen valehdellut sinulle. En halunnut pilata hyvää mieltäsi. Olet ollut nyt niin onnellisen oloinen, etten halunnut
särkeä sitä. Olen ollut typerä. Jos olisin uskaltanut puhua sinulle aikaisemmin, tai jos olisin alunperinkin osannut valita oikein,
tätä ei olisi ehkä tapahtunut. Mutta minua alkaa väsyttää. Nukahdan hetkeksi ja herään sitten kun tulet hakemaan minua. Soita
ovikelloa lujasti niin varmasti herään.


Kukaan ei koskaan vastannut. Kukaan ei koskaan herännyt.

A/N2: Kommentteja kiitos. *hmy
« Viimeksi muokattu: 11.11.2014 15:31:22 kirjoittanut Snoop. »
Like a Goth, only a lot less dark and much more Harry Potter. That is fucking emokid<3

Adiqhi

  • ***
  • Viestejä: 29
(Ei otsikkoa)
« Vastaus #1 : 14.07.2007 21:55:46 »
Tykkäsin. Kuten sanoin mtn järkevää ei tänään heru. Mutta kuitenki tykkäsin, varsinki lopusta. : D
<3 kullalle
« Viimeksi muokattu: 01.01.1970 02:00:00 kirjoittanut Adiqhi »