Kirjoittaja Aihe: Erilaisuus, S  (Luettu 2557 kertaa)

{samba}

  • Someone Broken
  • ***
  • Viestejä: 217
Erilaisuus, S
« : 31.07.2009 23:23:07 »
Author: {samba}
Raiting: S
A/N: Kirjoitin tälläsen yks yö ihan omista tunteistani, siitä tuli vähän mitä tuli, mut kommatkaa. Mä haluun tietää teiän mielipiteen.


Mä oon aina arvostanut erilaisuutta. Erilaiset ihmiset ansaitsisi mun mielestä jokainen jotain erityistä, sillä ne uskaltaa olla sellaisia, ku on. Erilaisena oleminen ei oo helppoa. Kun kiinnittää huomiota, ei voi koskaan olla täysin turvassa kommenteilta. Nämä kommentit  eivät yleisimmiten ole kivoja. Juuri siksi erilaiset ihmiset ansaitsis jotain erityistä. He uskaltavat olla sellaisia kun ovat, vaikka joskus joku loukkaisi heitä kyyneliin asti. Sitä pitäisi kaikkien arvostaa.
        Erilaiset ihmiset taistelevat myös joukon massaksi muuttumista vastaan.  Kaikki ovat nykyään samanlaisia. Siksi erilaiset erottuvatkin joukosta. Samanlaisuus turruttaa ihmisten aisteja. Siksi erilaisuus ottaa silmään.
        Mä saan aina kuulla, et mun lempibändin laulaja ois homo. Se johtuu siitä, että se tykkää meikata ja laittaa hiuksiaan ja ylipäätänsä panostaa ulkonäköönsä. Mua ottaa päähän, miks ihmisen tarvis olla homo, jos se näyttää eriltä, ku muut? Bill on sitä paitsi itse sanonut, ettei ole homo. Mikä sitten tekee ulkopuolisille hänestä sellaisen?
 Yleistäminen.

       Tässä lähiaikoina mun yks ystävä kertoi mulle olevansa bi. Se oletti, että mä reagoisin siihen jotenki huonosti. Se luuli, että mäkin halveksin erinlaisuutta. Mä olin oikeesti ihan sujut asian kanssa. Oikeestaan mä olin ylpee mun kaverista, et se uskalsi kertoo mulle. Sekin vaati siltä paljon.
       Mä oon ilonen, että mulla on ainakin yks erilainen kaveri. Mua ei sen erilaisuus häiritse yhtään. Oikeestaan mua häiritsee mun massaan sekottuvat kaverit, jotka pitää erilaisuutta outona. Mutta onhan erilaisetkin ihmisiä. Mun kavereiden pitää vaan tajuta se.

// Carabella muokkasi ikärajan otsikkoon. Muistathan laittaa tämän jatkossa itse!
« Viimeksi muokattu: 11.11.2014 22:13:05 kirjoittanut Snoop. »
If I say you're the one would you believe me?

Scarlett

  • ***
  • Viestejä: 1 254
  • If inconvenient, come anyway
Vs: Erinlaisuus
« Vastaus #1 : 01.08.2009 00:38:10 »
Heipsansaa, lisäisitkö ikärajan myös otsikkoon?

Emirato

  • ***
  • Viestejä: 54
  • Edward <3 Bella
Vs: Erinlaisuus, K-7
« Vastaus #2 : 15.08.2009 22:25:48 »
Tosi kiva toi teksti... Mä oon sun kanssas 100% prossaa sun kanssas samaa mieltäää... Jatka samaan tahtiin....  :o
Houkutus tekee houkuttelevaksi ja sitä nämä kirjat on...

Pahisse

  • ***
  • Viestejä: 11
Vs: Erinlaisuus, K-7
« Vastaus #3 : 17.08.2009 19:35:10 »
Samaa mieltä! Hih, minä tykkäsin tästä kovasti ^^ Ja olen varmaan itsekkin jokseenkin "erillainen".
Herätti ajatuksia tämä :)

{samba}

  • Someone Broken
  • ***
  • Viestejä: 217
Vs: Erinlaisuus, K-7
« Vastaus #4 : 19.08.2009 08:01:25 »
Ihanaa, kun joku on kommannu...
Teille molemmille sama vastaus...
Joo, tän olikin tarkotus herättää ajatuksia. Mua ottaa päähän ihmiset, ketkä ei osaa arvostaa erilaisuutta,  ni kirjotin niitä ihmisiä vastaan tän sitten...  Tää on puhtaasti mun näkökulmasta, mun tän hetkisestä elämästä, niin on kiva, että täällä Suomessa samanlaisia on:D tai no "samanlaisiahan" me ei voida olla, erilaisia kun ollaan.
Mut kiva, kun komamsitte. Mä sitä vähän kaipasin: D
If I say you're the one would you believe me?

Neme

  • the kissogram
  • ***
  • Viestejä: 1 450
  • Vaniljen ava
Vs: Erinlaisuus, K-7
« Vastaus #5 : 19.08.2009 08:24:19 »
Ihan hyvä teksti, taisi olla lähemmäs mielipidekirjoitusta kylläkin :) Monissa asioissa olen kanssasi samaa mieltä, ja hyvä että sinulta löytyy vahva käsitys tästä aiheesta.

Otsikkosi on kuitenkin väärinkirjoitettu, taitaapi olla Erilaisuus oikea nimi sille :)

Lainaus
härirtse
Pieni kirjoitusvirhe, huomaat varmaan itse, missä?

Kiitoksia tästä näin :)

spell
ℒ-O-V-E


{samba}

  • Someone Broken
  • ***
  • Viestejä: 217
Vs: Erilaisuus
« Vastaus #6 : 20.08.2009 07:43:00 »
Oho, tota virhettä mä en itse huomannu, kiva, kun sen tohon laitoit, nyt se on korjattu:)
Ja toi otsikko, mä noita erilaisuuksia wordilla korjailin, mutta tietty toi otsikko menee väärin... mullakun on aina ollu huono tapa kirjottaa se väärin...
Ja joo, mielipidetekstiksikin tätä vois kutsua... Mua vaan ärsyttää tää asia, eli joo.
Mut kiva, jos tykkäsit:)
If I say you're the one would you believe me?