Kirjoittaja Aihe: "Jokaisen oma sinä" S  (Luettu 2245 kertaa)

minnehoo

  • ***
  • Viestejä: 24
    • Minacradis | Minun fantasiamaailmani ;D
"Jokaisen oma sinä" S
« : 05.06.2009 22:05:17 »
// Alaotsikko: S, fluff,

Nimi: Jokaisen oma sinä
Kirjoittaja: Minä, Minnehoo
Ikäraja: S
Varoitukset: Ei ole.
Eli: Kertoo tunteista toista henkilöä kohtaan. Ja siitä mitä sen eteen on tehny, jättäny tekemättä.

Tekstin välissä olevat kursivoidut osat ovat kappaleista:
Backstreet Boys - Shape of my heart
Backstreet Boys - I need you tonight
Backstreet Boys - Just want you to know
Backstreet Boys - As long as you love me
Backstreet Boys - Helpless when she smiles


A/N: Oon tehny tän tekstin ehkä selvittääkseni omaa päätäni, muttä osaks myös ihan huvinvuoks. Tuli ihan semmonen tunne et tällänen on pakko kirjottaa. Kommentoikaa vaa. En oo aikasemmin kirjottanu tän tyylisii, ainakaa niin et oisin julkassu niitä missään. Kommentit on siis aika jees.  Ja jopa suotavaa



Herättyäni tiesin sen olevan vain unta. Toiveunta. Olisin tehnyt lähes mitä vain, jotta asiat olisivat niin, mutta tiesin erittäin hyvin, etten voisi muuttaa asioita siihen suuntaan. Kai minussa on sitten jotain vikaa. Tulen surulliseksi ajatellessani itseäni, häntä, tilannetta.

Sadness is beautiful
 loneliness is tragical
So help me
I can't win this war, oh no


   Unessa poika suuteli minua kiihkeästi. Istuin sohvalla nojaten käsinojaan. Poika tuli ihan vierelleni, pystyin haistamaan hänen ihanan tuoksunsa. Hymyilimme toisillemme onnellisina. Tunne oli niin aitoa, ettei ilmeet riittäneet sitä näyttämään. Olisin voinut viettää koko yön nähden tätä unta. Tämä uni vain toistuu ja toistuu. Se on ihanaa.

And I need you tonight
I need you right now
I know deep within my heart
It doesn't matter if it's wrong or right
I really need you tonight


   Todellisuudessa olemme vain ystäviä. Pidän hänestä kovasti, olen pitänyt jo jonkin aikaa. Kerrottuani sen hänelle hän katkaisi välit kokonaan. Se tuntui pahalta. Pääsin yli, vaikkei se helppoa ollut. Unohdin hänet jopa hetkeksi, mutta en kauaksikaan aikaa. Nyt meistä on taas tulossa hyviä ystäviä. Olemme puhuneet paljon, ja sain tietää ettei hän ole valmis seurusteluun. En uskalla toistamiseen vaarantaa ystävyyttämme kertomalla tunteistani hänelle.

 I just want you to know
that I've been fighting
 to let you go


   On vaikea pitää tunteita sisällään. Unet tekevät kaikesta vielä vaikeampaa. Tuntuu kuin joku kääntäisi puukkoa sydämessä. En saa häntä pois mielestäni. Tunteeni vain vahvistuvat.

And how you got me blind is still a mystery
I can't get you out of my head


   Katson sinua silmiin, kuuntelen tarkasti mitä puhut. Haluan oppia tuntemaan sinua. Et tee sitä helpoksi. Sinua on vaikea lukea, et kerro paljon itsestäsi.
 Hymyilen ja naurahdan kun sanot jotain kivaa. Meillä on hauskaa, vaikkakin vain ystävinä. Onhan se parempi kuin ei mikään. Vai onko?

When he smiles
When he looks at me
I get so weak


Yritän vain olla ajattelematta sinua. Vaikken onnistu siinä kovinkaan hyvin. Olen kuitenkin onnellinen. Minulla on tunteita, koti, ystäviä, perhe. Asioita joista välitän. Miksen olisi onnellinen. Jokaisella meistä on oma ”sinä”. Juuri sinä satut olemaan minun ”sinäni”.

// Eli kommentti ois jees.
                     
« Viimeksi muokattu: 25.11.2014 19:47:03 kirjoittanut Lasikuula »

Piitu

  • ***
  • Viestejä: 200
Vs: "Jokaisen oma sinä"
« Vastaus #1 : 06.06.2009 01:06:45 »
Tosi nätti pätkä, loppu varsinkin oli ihan helmi.<3 Hassua mutta musta tuntu lukiessa ihan siltä kuin tämä koko tarina olisi ollut mun tekemäni, olen meinaten juurikin nyt selviämässä itsekin yli melkeinpä täsmälleen samanlaisesta tilanteesta jossa omaan kaveriin ihastuminen tuotti vaikeuksia ja noi sun kuvailemat jutut vaan tuntuivat niin hyvin sopivan mun omaan olooni... Ehkäpä juurikin siksi tätä olikin niin hyvä lukea, kun oli oman tilanteen pohjalta niin helppo eläytyä. :) Oikein mukavaa tekstiä siis kyllä, tykkäsin kovin.
Here it's safe, here it's warm
Here the daisies guard you from every harm
Here your dreams are sweet and tomorrow brings them true
Here is the place where I love you

minnehoo

  • ***
  • Viestejä: 24
    • Minacradis | Minun fantasiamaailmani ;D
Vs: "Jokaisen oma sinä"
« Vastaus #2 : 06.06.2009 10:25:28 »
Kiitos lovemetal_angel. Kommentit on aina mukavia, ja hyvä että pidit.