Harry Potter -ficit > Hunajaherttua

Sydämiä sinitaivaalla [S, Padma/Luna]

<< < (3/3)

Fiorella:
Myöhäiset kiitokset ihanista kommenteistanne, sugared ja nominal! <3


--- Lainaus ---Mun "fanonissa" Padma ja Luna on hyviä ystäviä, mutta miksei jotain enemmänkin!
--- Lainaus päättyy ---
Ystävyys sopii tähän tarinaan ihan yhtä hyvin! :)

Kaarne:
Tämä oli hirveän söpö! Päädyin listauksestasi kommentoivaa etsittyäni klikkaamaan tämän auki ja se olikin mukavaa vaihtelua, koska en ole tainnut lukea näistä kahdesta yhdessä koskaan aiemmin. :) Paritus ei sinällään tunnu mitenkään epäuskottavalta, koska ovathan molemmat tytöt Korpinkynnessäkin.

Kesäpäivään luettavaksi tällainen fluff sopi hyvin, vaikka usein onkin minulle vähän liian makeaa. Vaihtelu kuitenkin virkistää, eikä tässä onneksi tosiaan menty ällösöpöstelyn puolelle, vaan pysyttiin ihanassa ihastumisdraamassa. :) Kuusijalkainen hevoskotka sai minut hymyilemään, samoin kuin vampyyristä keskusteleminen. Pilvibongaus on kyllä hauska harrastus ja sopii etenkin Lunalle tosi hyvin. Myös nuo inspiraatiosanat olit saanut hyvin ujutettua sekaan, koska ne eivät - edes veri :D - pomppineet sieltä silmille häiritsevästi.

Kiitos tästä!

Waulish:
Tervehdys Kommenttikampanjasta! :) Valitsin tämän tekstin listauksestasi kauniin nimen ja parituksen takia. Tuli ihan sellainen femmeilyolo!

Ah, kevät, kevät! Pidän kovasti vuodenajoista, ja kevät on yksi suosikeistani. Tämä tarina tavoittaa minusta ihanasti keväistä tunnelmaa. Luonto heräilee hiljalleen, kun aurinko paistaa jo korkealta ja niitty on puhjennut pikkuisten kukkien mereksi, mutta vielä kuitenkin kevättuuli taittaa auringonpaahteen polttavimman terän. Kaikkein ihaninta on minusta kuitenkin se huolettomuuden ja vapauden tuntu, joka valtaa mielen ja kehonkin, kun kouluvelvollisuudet alkavat olla hoidossa. Vaikka olen jo työelämässä, saatan vieläkin tuntea keväisin sen saman fiiliksen. Tässä tekstissä on hauskaa se, miten fiilis välittyy, vaikka tässä ollaan Tylypahkassa, varsin erilaisessa ympäristössä verrattuna omiin kouluaikoihin. On itse asiassa helppo uskoa, että kevät hiipii tylypahkalaistenkin mieliin tällä tavoin. He kun ovat vielä niin sidoksissa koulumaailmaan koko lukuvuoden ajan, kun on kyse sisäoppilaitoksesta.

Hahmoihin tykästyin kovin. Padma on ihanan energinen ilopilleri, ja Luna on tuttu haaveksija. Minusta on ihanaa, miten Lunan ajatukset harhautuvat pilvien katselustakin toisaalle, kun hän alkaa pohtia oikeita neliapiloita ja omaa haiskua. ;D Ei hän sitä pahalla tee, ja se välittömyys ja aitous onkin hänessä ihastuttavaa. Padma vaikuttaa sopivan hänelle pariksi oikein hyvin; hän ei hermostu Lunan harhailusta vaan osaa itsekin heittäytyä hetkeen. Voi että, miten suloista luettavaa tämä onkaan! Minulla on vieläkin höpsö hymy huulilla!

Ilahduin kovasti myös viittauksesta Taikaolento se noitakin on, kun jästiin verrataan -ficciisi, josta on minulla lämpimpiä muistoja. Toivottavasti saamme joskus vielä lukea sitä lisää! :)

Kiitos ihanasta iltalukemisesta, tykkäsin kovasti! :-* -Walle

Fiorella:
Kiitokset ihanista kommenteistanne, Nevilla ja Waulish! <3


Tikkis:
Ai että, lähdin etsimään jotain tosi kevyttä lukemista, missä olis ihastusta ilmassa ja en ois todellakaan voinut löytää ensiyrittämällä mitään tän parempaa. Mä luulen komppaavani kaikkia tätä tekstiä kommentoineita, mut ehkei se haittaa.

Tää oli aivan älyttömän söpö! <3 Tässä oli niin elävästi kuvattu saapuvan kesän tuntu ja ennen kaikkea se keveys, mikä oppilaille alkaa tulla, kun viimeiset kouluviikot on enää jäljellä ennen pitkää lomaa. Pilvien tuijottelu (niin kuin oikeestaan minkä tahansa taivaalla olevan) on ihan parasta, joten itekin jo rupesin haaveilemaan taivaalle tuijottelusta, tyynestä ilmasta ja ruohikosta selän alla.

Tyttöjen välinen kemia oli myös vallan söpöä. Mulle välittyi fiilis, että tytöt on koulunsa alkutaipaleella, etteivät oo vielä montaa vuotta Tylypahkassa opiskelleet. Semmosessa iässä, missä omat tunteet ujostuttaa ja kädestä pitäminen tuntuu kaverilliselle ja silti samaan aikaan myös jännittävälle. Tyttöjen kikattelu ja sananvaihto oli niin aitoa, että hymy nousi väkisinkin huulille.

Tästä tekstistä jäi ihanan keveä fiilis. <3 Kiitos!

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta