Harry Potter -ficit > Hunajaherttua

Kotitekoiset täytetyt patongit (Harry/Ron, pervo dialogipainotteinen hömppä, K-11)

<< < (3/3)

Beelsebutt:
Sisilja, kääääh, senkin sipuli. Kärsin oikein mielelläni! Testosteronin määrään en ota kantaa, mutta voisko maskuliinisemmat hahmot johtua ihan vain kirjoittajan omasta yli-iästä? Tai kenties siitä, että mun päässäni nää hahmot ovat hyvin kolmenkympin tienoilla huolimatta siitä, että ovat varsin kykenemättömiä kokkaukseen ;D Johan se Rowling itse sanoi viimeisessä kirjassa: "Seitsemän Harrya" ja monistunee tuo tarpeen vaatiessa useammaksikin!

Larjus, oivoi jospa vain olisivatkin leiponeet! ;D Karvaiset nännit ovat, en nyt tiedä ovatko ihan erikoisuuteni mutta varsin monessa ficissäni niitä esiintyy. Hyvä vain, että eivät karkoittaneet sua pois! ;D

Sylikisu, apua! Kamalaa kuulla että oot oikeasti yllättynyt pervoudesta xDDD mitä nöyrimmät anteeksipyyntöni! Kuten tuossa Larjukselle sanoin, karvat ja eritoten nännikarvat ovat sydäntäni lähellä, joten niitä viljelen oikein kovastikin ficceihini!





Kiitos kaunis kaikille kommenteista <333

Artsyann:
En tiedä, onko mun mieleni jotenkin jo turmeltunut (kyllä varmasti, kun on jos jonkinlaista tekstiä lukenut tässä kahdenkymmenenneljän vuoden aikana), mutta mä arvailin jo otsikosta, mitä oli odotettavissa...  ;D Olit saanut tähän hyvin sekä arkea, romantiikkaa että huumoria. Erityisesti tuo Tonksin esiintyminen Kingsleynä huvitti (ja ehkä vähän säälittikin, voi Harry-parka... ;D).

mursuhilleri:
Öö mitä.

Ensinnäkin, tämä paritus kuvottaa mua ;D Toiseksi. Rakastin mainintaa Ronin karvaisesta nännistä. Oon pitänyt tätä tekstikenttää auki jo muutaman minuutin, mutta en saa sanottua tästä mitään. Parituksesta huolimatta oikein oiva teksti. Nautin.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta