Ficit (kaikki fiktiiviset fandomit ja RPF, pl. Harry Potter) > Rinnakkaistodellisuus

Keisarin salaisuus, Halpa morsmaikku kahdella rahalla S

<< < (2/2)

Larjus:

--- Lainaus ---jotenkin mä en nyt vaan oikeesti kestä tätä et tämmösii ihan ûbernoloja vanhoja fikkejä nostellaan, mutta toisaalta... Itse Valtiaat on aika vitun kova xD
--- Lainaus päättyy ---
Toivottavasti nyt kestät et tätä ollaan taas nostelemassa ;D Koska minä täällä hei. Tossa vajaat parisen viikkoa sitten tuli katsottua YouTubesta sellainen Näin tehtiin Itse Valtiaat -video, ja sen myötä sitten vähän nostalgiafiiliksissä olen kyseistä sarjaa muistellut. Jaksoja en ole katsonut sitten yläasteen, että yksityiskohdat ovat jääneet unholaan, mutta teki mieli lukea sarjasta fici nyt kun sellaisia pari listauksestasi bongasin. Täytyy se toinenkin lukea jossain välissä :D

Keisarin salaisuutta en kyllä ole katsonut! Hämärästi muistan sen ajan kun se tuli, mutta ei riittänyt mielenkiinto + en muutenkaan kuullut siitä kovin kehuvia sanoja niin jäi väliin. Ei kyllä haitannut lukemista lainkaan. Tää oli varsin viihdyttävä ihan näinkin. Rakastan sun käyttämääs kieltä ja huumoria tässä! Niin ihanan elävää ja hauskaa. Muutamassa kohdassa hörähdin ihan ääneen :D (Ja nyt kun tässä kommenttia kirjoitellessa tota vielä selailen, naurattaa lisää.)

Kovin olivat muut reiluja Mauria kohtaan, kun menivät hänet myymään kahdesta rahasta 🙊 Voi voi raukkaa, vaikka kyllähän mua nauratti tuo muiden suhtautuminen koko tilanteeseen, ihan ku se ei olis isokaan juttu (vaikka Mauri alkuun vastustelikin ja yritti puhua järkeä muille). Mutta kyllähän se ulkomainen raha tietysti painaa kupissa melkoisen paljon ;D


--- Lainaus ---Onpa todella kapitalistinen lopetus tarinalle, mitä sitä tällaisestakin muka oppii? Ei nyt romantiikkaa ainakaan.
--- Lainaus päättyy ---
No joo, ei varmaan, vaikka lopussa olikin pieni ripaus romantiikkaa ja viittaus sille, että jutusta voisi tulla jotain molemminpuolista :3c
Oli kyllä muutenkin ihan täydellinen lopetus tälle ficille, nämä lauseet näin. Sellainen sopiva lastentarinamaisuus puskee esiin, sillä hyvällä humoristisella otteella! Et älä yhtään häpeile tätä, tää on hieno ♥

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta