Harry Potter -ficit > Hunajaherttua

Mansikanmakuisia suudelmia (Harry/Draco, K-11, one-shot)

<< < (6/6)

Claire:
Ah, miten ihanan kesäinen ja mansikkainen H/D-ficci! <3 Olipa muuten hurjan kiva vaihteeksi lukea ficci, jossa Harry ja Draco ovat vähän vanhempia ja jossa kummankin lapset ovat mukana. Vaikka siis rakastan sellaista kujeilevaa ja kinailevaa H/D:ta (jossa usein kaksikko on yhä kouluiässä tai vastavalmistuneita), niin mun mielestä tämä fic erottui edukseen juuri siinä, että kaksikon välinen dynamiikka oli tässä erilaista kuin useimmissa H/D-ficeissä. :)

Oli siis hauskaa luettavaa alusta asti tuo, kun kaksikko yritti käyttäytyä mahdollisimman asiallisesti ja kohteliaasti toisiaan kohtaan ja vältellä tunteidensa ilmaisemista, vaikka selvästi tekstistä alusta asti huokui se, että molemmat olivat kiinnostuneita toisistaan vähän muutakin kuin ystävinä. Mua hymyilytti esimerkiksi tuo, miten Draco yritti olla paljastamatta innostustaan siitä, että he lähtisivät Scorpiuksen kanssa mieluusti Jemeniin Harryn ja Albuksen seuraksi, ja joutui aloittamaan alusta monta kirjettä, kun ei osannut sanoittaa asiaansa tarpeeksi ”ei-liian-innokkaalla” tavalla. :D Onneksi Harry teki hormipuhelun, niin ei Draco-paran tarvinnut enempiä kirjeitä yrittää raapustaa. ;D

Vaan ah, olihan se sitten ihanaa lukea, kun tuo muodollisuus alkoi pikkuhiljaa murentua! Rakastin kaikkia ihanan awkwardeja hetkiä, joissa jompi kumpi takelteli sanoissaan ja kun kaksikko välillä jäi hymyillen tuijottamaan toisiaan, tai toisen hymy tarttui toiseen ja sitä rataa. Melkoista draamaa myös, kun Scorpius ja Albus yllättivät Dracon ja Harryn kietoutuneina toisiinsa ei vain kerran, vaan jopa kaksikin kertaa. :D Onneksi ottivat asian vastaan kuitenkin hyvin, niin Dracolla ja Harryllakin oli helpompi jatkaa tunteidensa ja heidän välisen suhteensa tutkimista. Nuo vaivihkaiset kosketukset huispauspelin aikana olivat valtaisan kutkuttavaa luettavaa, samoin kun suudelma, jonka he viimein pääsivät vaihtamaan hotellilla. Mun mielestä oli myös ihana yksityiskohta tuo, miten fic alkoi mansikanmakuisesta sihikuohun maistelemisesta ja myöskin loppui hotellilla sihikuohun nauttimiseen ja aamiaisella mansikkojen syömiseen. :)

Koko ficciä lukiessa hymy oli kyllä herkessä ja viimeistään lopussa tuo Dracon toiveikkuus valoisasta tulevaisuudesta Harryn kanssa sai sen (siis hymyn) pysymään kyllä pitkään huulillani. Kiitos tosi paljon tästä ihanasta iltapalasta, tästä jäi kyllä niin hyvä mieli ettei tosikaan! <3

P.S. Pakko mainita, että tuo Jemen huispauskisojen miljöönä oli kekseliäs veto, ja Jemenistä jostain syystä tuli heti mieleeni Frendit-sarjan Chandler, joka huijasi kyseisessä sarjassa lähtevänsä Jemeniin töihin - en sitten voinut jostain syystä olla kuvittelematta, että mitä jos Chandlerkin olisi tuolla messissä seurailemassa huispauskisoja. :D

Vendela:
Suuren suuret pahoittelut, että olen vasta nyt vastaamassa näihin kommentteihin! Olen kyllä heti tuoreeltaan nämä lukenut ja iloinnut sanoistanne :)

Meldis, jee, ihan mahtavia fiiliksiä sulla tästä tarinasta! Jotenkin nyt kun luin tämän kommenttisi uudelleen ja mietin tuota Jemeniä, niin aika pelottavan lähellä on kyllä isompikin kriisi tuolla Lähi-idässä tänään 😥 Mutta ei siitä nyt tässä sen enempää. Hienoa, että näiden keski-ikäisten hahmojen suhde toimi ja toi hyvän mielen. Tätä oli tosi kiva kirjoittaa, kun itse tykkään juuri tuollaisesta molemminpuolisesta ihastumisesta mitä ei oikein saa sanottua ääneen :D Tosi kivoja kohtia olit nostanut tekstistä, hauskaa että erityisesti nuo "pojat" saivat nauramaan! Lämmin kiitos ihanasta kommentista ❤

Claire, kylläpäs nyt sattui sinunkin kommenttisi ajankohtaiseen hetkeen kun mainitsit Frendien Chandlerin 😥 Mutta kyllä vaan, en muista ajattelinko itse tuota asiaa silloin kun tätä kirjoitin mutta heti kyllä nousi mieleen se lentokenttäkohtaus, kun Janice on häntä saattamassa ;D No niin, se siitä! Olipa kiva kuulla, että sinäkin tykkäsit tästä. Nämä aikuiset hahmot on kyllä kivoja, kun saa jättää kokonaan sen teinidraamailun pois ja keskittyä muihin juttuihin. Toki kirjoittelen edelleen näistä hahmoista nuorempinakin, mutta kyllä tämä Albuksen ja Scorpiuksen mukana olo tuo oman mausteensa tarinaan :D Luulempa, että kumpikin oli tyytyväinen, kun isät vihdoin ja viimein älysivät tunnustaa tunteensa toisillensa ;D Luulen nimittäin, että lapset ovat tienneet jo pitkään ennen kuin kumpikaan aikuisista on ymmärtänyt omia tunteitaan, että mistä tässä on oikien kyse! Ihana kommentti, kiitos todella paljon ❤

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta