Vapaa keskustelu > Sir Cadogan vs. Räiskeperäiset sisuliskot

Fan(fic) art by Röhkö l 11.7. Yuri!!! on Ice

<< < (2/9) > >>

Röhkö:
Kiitos kommenteista ja kärsivällisyydestä!
nukkekoti: olen aika laiska piirtämään maisemia, joten paikanvaihtelun sekavuus johtunee niiden puutteesta (ja tekstien vähyydestä). Luotan kuitenkin aika paljon siihen, että monet lukijat tuntevat juonen :D
Nanumea: minä en aloittanut sarjiksen piirtämistä alusta vaan keskeltä lukua, siksi oli pakko tehdä muutkin sivut :D Jep, seiskasivun Harry ihan tarkoituksella mörkö
Resonanssi: piirrän nuo sarjiksen sivut siis ihan käsin, tusseilla. Tekstit teen gimp-ilmaisohjelmalla (vähän liiankin nopeasti). Toiveesi toteutuu ja Seamus on heti seuraavalla uudella sivulla. Sarjiksen 14. luku on nyt kahta sivua vaille näytillä. Ne kaksi viimeistäkin sivua ovat valmiina, mutta laitan ne vasta myöhemmin.

Resonanssi:
hei, taas tosi hyviä :D

Hermionen ilmeet oli huvittavia, kuvasivat hänen tunteitaan todella hienosti.
mahtaa tuntua pahalta, kun Lavender suuteli Lonnukkaa :'(

Draco oli muuten söpö hurjan namu, kun Harry pudotti sen luudalta.
sata kertaa söpömpi kuin leffoissa<3

ja Seamus plus tuliviski :D kiitos.

Röhkö:
Kiitos taas Resonanssille kommasta! Se luudalta putoava tyyppi ei muuten ole Draco, ainakaan kirjan mukaan (Dracohan ei tuolloin pelannut, koska hän oli tarvehuoneessa). Laitoin nyt nuo 14. luvun vikatkin sivut =) Jatkan siitä sitten 15. lukuun.

Resonanssi:
ai ei se tyyppi ollutkaan Draco...mun tuurilla joku gorilla, Montague tai Warrington :-[

se oppugno-kohtaus oli hienosti tehty, ne linnut oli tosi kauniita ja Hermionen surullisuus tunkeutui mun sydämeen asti.

Resonanssi:
Pidin Kelmi-kuvasta.
Olit toteuttanut sen taiteelliseen tyyliin ja mielenkiintosesti.
Värien puuttuminen ei niinkään haitannut :D

Remuksesta pidin siinä, hän oli suloinen, kuten hänen susihahmonsakin, se mikä siitä näkyi.
Aika iso ero verrattuna leffojen ihmissusi-hirvitykseen ;D

Ja nuo uudet luvut, en tiedä, olivatko ne todella uusia mutta oletan niin koska niissä luki niin ;)
Olit tehnyt ne hyvin ja pidin tyylistä.
Ron LaLavin kanssa oli söpö (eeh, mikä LavLav... ;D) vaikka en hänestä ja Lavenderistä tykkääkään canonissa yhdessä.
Enkä muutenkaan...

Niin ja Harry näyttä yhdessä kuvassa ihan nörtiltä, en tiiä pidinkö siitä niin erityisemmin.
Hauska ainakin ;D

Ja ehka Hermionen ulkomuoto jotenkin häiritsi mua se oli...en tiedä...epäermionemainen? ???
Noh, odotan innolla jatkoa<3

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta