Vapaa keskustelu > Sir Cadogan vs. Räiskeperäiset sisuliskot

Fan(fic) art by Röhkö l 11.7. Yuri!!! on Ice

<< < (3/9) > >>

Winerie:
Todella hieno sarjakuva. Ensinnäkin aivan mahtava idea ja olet myös toteuttanut sen hyvin.
Olisi hienoa jos jaksaisit piirtää sarjakuvan vaikka kaikista kirjoista, tai ainakin koko puoliverisestä prinssistä.
Kannattaa siis ehdottomasti jatkaa piirtämistä  :D

Varjuska:
Oi, mä tykkään tuosta sarjakuvasovituksesta! Juoni on tiivistetty onnistuneesti ja se toimii hyvin kuvina. Lisäksi hahmot ovat helposti tunnistettavissa ja arvostan vaivaa, jonka olet nähnyt väritysprosessissa. Ja olen samalla vähän kateellinen, koska itseltäni harvoin löytyisi moista pitkäjänteisyyttä : P Silti tuli tätä lukiessa sellainen fiilis, että olisi mahtavaa itse kokeilla muuttaa Pottereita sarjakuvaksi! Tämä olisi niin mukavaa vastapainoa ficeille.

- V.

Röhkö:
Kyttäilin tätä itse pitkästä aikaa. Ärsyttää jotkin pienet yksityiskohdat, varsinkin nuo kömpelöt tekstit! Noh, ainakin linkit vielä toimivat.

Kiitos kommenteista!
Resonanssi: välillä kyllä nauroin sille, miten Harryni ulkomuoto muuttuu, samoin Ronin tuossa sarjakuvassa :D
Winerie: En ole pitkään aikaan jaksanut piirtää/väritellä! Harmittaa oikein.
Varjuska: Väritys tässä projektissa olikin kaikista aikaa vievin. Pidän suorastaan itse sarjakuvien lukemisesta, olisi upeaa, jos joku jaksaisi joskus toteuttaa koko Potter-saagan sarjakuvana!

Beelsebutt:
Anteeksi kommenttini viivästyminen!

Ensinnäkin haluan ihan tuosta kansikuvasta lähteä liikkeelle. Tykkään hurjasti siitä, että Harryn arpi on keskellä pälliä! Tai siis otsaa! Kirjoissa ei muistaakseni koskaan mainita, että se olisi jomman kumman kulman päällä vai olenko erehtynyt? Siitä huolimatta se on piirretty Danin otsaan toiselle kulmalle, en muista ees kummalle x) mutta toisaalta, jos Danilla on jakaus toisella sivulla niin kai se on loogista, emt x) mut joo! Rispektiä sulle että sun Harrylla se menee oikein <3 Myös noi veritipat, jotka v-kirjaimesta tippuvat, ovat ihan huippuja, hahaa ;D

Mä en tiedä mitään sarjakuvista, mutta tykkään näistä erilaisista kuvakulmista ja lähestymistavoista. Niin kuin toi Felix-ruutu, kuinka siinä zoomaus on kaukana ja näytetään laajemmalti tiluksia ja vasta sitten sukelletaan syvemmälle. Miltei kuulen nuorison hälinän kajahtavan tantereilla :D

Harryn silmät on kans aika mageet :) Toi tulistunut Hermione on hurjan hienosti piirretty! Välistä noiden huulet näyttää varsin veikeiltä ja pitää vähän katsella ja pohtia että onko toi nyt kieli vai :D mut keskittyypähän enempi piirroksiin :)

Mutta tsiii-sas! kun toi peto Harryn sisällä on hiano! Aivan mahtavan upea! :D Pelottava ja kamala, mut silti tunnistettavissa selkeesti Harryksi :D Ginnyn profiili on myös äärimmäisen kauinis, mut mullla onkin ollut crush Ginnyyn jo pitkään :P

Hahaa, toi bodari-Harry on kyllä aika kiva :D ehkä se oli harhaan osunut paisutusloitsu tai jotain semmoista :P

Tyylillisesti toi Felixin-juomis-sivu on kaikkein eniten mun mieleen. Kädet on osuvia, Harryn tukka on kivan outo :D, Hermionen tukka taas tuossa isossa keskikuvassa on aivan valtavan mahtava! Uskomattoman hieno profiili muutenkin, meikä tykkää :)

(pst. 15-luvun alkupuolella on vissiin tekstissä typo, pitäis varmaan olla "Harry huomasi jälleen..." eikä "Harry huomasin jälleen..."? Kirja ei oo tässä mut noin suomenkieltä ajatellen varmaan pitäis mennä noin :D)

Noin kokonaisuutena sanon, että aivan upeaa työtä! Tosi ison urakan oot saanut tehtyä valmiiksi ja se tiivistää kirjan luvun just napsakasti :) Huispauskohtaukset on täynnä liikettä ja vauhtia ja sit muissa kohtauksissa tunnetilat ilmenee kuvista mahtavasti. Edelleenkin fiilaroin sen Harryn sisäisen pedon kanssa, taitaa tulla uniin asti! :D


Upeaa, kiitos! :)


(hei, joo, loppua kohden tyyli muuttui radikaalisti, vissiin aloit käyttää enemmän koneellisia keinoja? Mun suosikki luvusta 15 oli toi kolmonen, sit taas esim. toi vitonen oli mun silmiiin tosi outo, vaikkakin siellä oli kivoja ja kiinnostavia juttuja kans, esim. toi Hermionen asento ja ilme ja koko olemus, kuvakulmasta puhumattakaan :D ... plus Ron näyttää aika hottikselta! ...tosin sehän ON hottis, joten mitäs uutta tässä on :P)

Röhkö:
Kiitos paljon kattavasta kommentista, Harpy! :)

Ihanaa, että olet kiinnittänyt huomiota sellaisiin yksityiskohtiin kuin Harryn arpi tai Hermionen hiukset. Olen sentään hinkuttanut niiden kanssa aika kauan. Ei kirjoissa minustakaan mainita, että arpi olisi Harryn toisen kulmakarvan päällä. Keskellä otsaa oli mahdollisimman dramaattinen paikka!
Itse lähinnä repeilen tuolle Hirviö-Harrylle ::D

Kuten tuolla alussa mainitsinkin, niin tämä sarjakuva on minulle myös keino opetella erilaisia tekniikoita. Suunnitelmissa on parantaa sivuja vielä tekstien osalta ja poistaa ainakin tuo yksi typo.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta