Harry Potter -ficit > Pimeyden voimat

Käytävät kuuluvat paremmille | S | Myrtti/Draco | raapalesarja, osa 7/7

<< < (3/4) > >>

Nyyhti:
Kiitos paljon kommentista, Fairy tale! Myrtin reviiri on tosiaan aika minimaalinen :( Toisaalta myös sellainen, että tuskin kukaan eksyy häntä sinne haukkumaan. Yksinäistä taatusti on. Myrtti on kyllä niin surullinen hamo.

Avaruuspiraatti:
Pitihän minun tulla vähän kurkkimaan, millainen sinun elämäsi ensimmäisesti spurtista ja raapalesarjasta tuli! Ja mainiota tavaraahan tämä on, oon ylpeä sinusta <3<3 Vähän harmittaa, etten tunne Pottereita paremmin, koska tuntuu, että tästä jää minulta iso osa pimentoon raapaleiden taustalla tapahtuvasta tarinasta. Minulla ei ole hajuakaan, mitä tapahtuu ja miksi tapahtuu, mutta onneksi näissä oli tunnelmaa, johon ummikkokin voi tarttua ;D Pidän siitä, miten oot kuvaillut Myrtin vessaa, kaikki mielikuvani olivat tosi eläviä ja sanavalinnat olivat minusta ihania ja osuvia. Erityisesti pidin tuosta putkenmutkasta ja viemärin kurlutuksesta.

Minun on aina käynyt kauheasti Myrttiä sääliksi. Minusta on jotenkin kauhean ikävää, että joku on kuoleman jälkeen tuomittu elämään tällä tavalla näin yksin. Vähän jo toivoin, että Draco olisi jonkun kauniin sanan sanonut Myrtille ja tehnyt hänen päivästään/elämästään himpun verran kivemman, mutta noh... kyseessä on Draco :D

--- Lainaus ---turha elämässä, turha kuolemassa, tuomittu putkenmutkaan koska käytävät kuuluvat paremmille.
--- Lainaus päättyy ---
Tämä kohta oli minusta jotenkin erityisen harmittava. Ääh, haluaisin vain antaa pienelle Myrtille halin tai vaikka pelata sen kanssa jotain ;--; Ehkä tämä Myrtin yksinäisyys jollain tasolla myös koskettaa minua siksi, että tuollaiset lainaukseen nostamani asiat ovat juttuja, joita itse vähän pelkään.

Kiitoksia tästä lukupalasta, pidin kovasti! ^-^

kaaos:
Heippu! Kommenttikampanjasta viimein, hei. Hauskaa, että tämä tuli valmiiksi tässä välissä. Luin ensin pari kappaletta ja äsken loppuun.

Oli hauska matka takaisin noihin tilanteisiin. Vaikka pottereiden lukemisesta mulla alkaa olla jo todella kauan, tuntui canonin kanssa yhteensopivalta. Tää on niitä kohtia joossa vihasin Harryä x) voi pieni Draco. Ei ihme kyllä, että Myrtti häneen niin viehtyi.

Kauniita, sopivan täyteläisiä kappaleita nämä osat. Eläväistä ja uskottavaa kuvailua. Viemärikummitus-Myrtti, niin traaginen hahmo, sopi hyvin tutkia näiden välejä. Samaa paljon Myrtissä ja Dracossa :--*

Kiitos!

Nyyhti:
Avaruuspiraatti, kiva kun tulit kurkkimaan!! Joo, taustarina jäi tässä kyllä täysin avaamatta, mutta toisaalta se jäi aukeamatta myös Myrtille, että sikäli sait lukea tämän ainakin hänen näkökulmastaan ;D Kivaa että tunnelmaa löytyi taustoista huolimatta! Myrtti on tosiaan hirmu säälittävä hahmo, ja minusta hänet on kuvattu kirjoissa tosi julmasti - ja tavallaan siksi juuri hyvin, koska Harry ja muut osallistuvat siihen Myrtin syrjintään siinä missä muutkin :( Suurkiitokset kommentista!

kaaos, jee sainpas kommentin sitten koko sarjasta! ;D Canonin kanssa yhteensopivuuteen pyrinkin, joten mukavaa että tuntui sopivan! Kiitos paljon kauniista sanoistasi ja ihanasta kommentista :)

Winga:
Minä tykkään Myrtistä niin paljon ja minä rakastan niin paljon että ihmiset kirjottaa Myrtistä. Tämä on minusta ihan hirveän osuva kuvaus Myrtistä ja Dracosta ja minusta on ymmärrettävää että Myrtti, minun rakas Myrttiraukka, tykästyy Dracoon, jolla ei ole muitakaan, muutakaan.

Olen kauhean surullinen, tässäkin, Myrtin puolesta, kun Draco on vähän julma, ja sitten myös Dracon takia, koska tilanne on mikä on. Voi heitä, voi heitä.

Dracon sietäisi arvostaa Myrttiä enemmän, kun tämä yrittää, yrittää auttaa mutta olla sekaantumatta, eikä välitä. Ihan sama mikä Dracon tilanne, he ovat samankaltaisia.

On niin suruisaa miten tämä loppuu, ja miten se kirjassa loppuu. Heillä varmasti olisi ollut paljon yhteistä, jos vain aikaa olisi ollut enemmän.

Kiitos tästä, tykkäsin kovasti!

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta