Harry Potter -ficit > Hunajaherttua

Ravunraato varpaiden alla (Harry/Ron, K-11)

<< < (2/3) > >>

Chibi:
Oikeastaan tulin alunperin lukemaan, koska luulin tämän osallistuvan Älyttömät otsikot haasteeseen  ;D Ravunraato oli joka tapauksessa hauska yksityiskohta.
Mielenkiintoinen paritus, jota ei ole tullut aiemmin luettua.  Olen tyytyväinen, että aloitin sen lukemisen tästä ficistä.
Tykkään kirjoitustyylistäsi ja tarinan kulku oli luontevaa ja jouhevaa  :)

Sisilja:
Chibi: Hahaa, varsin ymmärrettävää, onhan tämä nyt ihan älyttömät otsikot -kamaa! ;D Onpa kiva, että päädyit lukemaan Harry/Ronia, päädy ihmeessä toistekin, koska tämän parituksen ficeissä on todellisia helmiä. :) Kiitos paljon kommentistasi, mukavaa että pidit!

Winga:
Tämä oli hirmuisen söpskä Rarry! Tämä sijoittui minusta niin luontevaan aikaankin tällaiselle kuviolle, ja ajatukset Harryn päässä olivat kovinkin ymmärrettäviä. Muutenkin, Ron ja Harry oli tässä minusta tosi omia itsejään, ja minäkin tykkäsin tuosta ravusta :D Osasyy avata tämä oli se, että otsikko oli hauska, toinen syy se, että sinä olit kirjoittaja. Sinun teksteissä on, mitä niitä olen lukenut, aina kiva ote, ja ne on tosi mukavia lukea. Tämäkin.

12+ on ehdoton lempihaasteeni ja minusta on aina hauska lukea ihmisten toteutuksia siitä. Oot minusta saanut ihan sikahyvin sanat tuonne,
se on musta aina ihan älyttömän hyvä saavutus.

Kiitos tästä, tämä oli ihana luettava!

Sisilja:
Winga: Voi juku, kiitos! Hirveän kiva kuulla että pidit tästä ja muistakin ficeistäni, lämmittää mieltä. :) 12+ virkettä -haaste on kyllä omakin suosikkini, johon on veikeää osallistua kerta kerran jälkeen!

Mukava myös, jos Ron ja Harry tuntuivat omilta itseiltään, parempaa kehua ei voi ficcari saadakaan!

Fredu:
Tuli ihan kauhea ikävä luonnonvesissä uimista jo heti alussa, kun kuvattiin miten kylmältä vesi tuntuu kastautuessa. Se on justiin parasta siinä! Kukkivat pisamat, en kestä miten söpö ilmaisu. ♥u♥ Samaistun lasit päässä sukeltamiseen, onneksi oon tehnyt sen virheen vain kerran ja silloinkin lasit pysy yllättävästi nenällä. ;D Ihanan leikittelevää ja kevyttä, semmoista hennon jännittynyttä tunnelmaa. Tykkään ihan hirveästi siitä, miten luonnollisesti se sitten lopulta oikein tuleekaan, justiin niin kuin Harry oli aina ajatellut. ♥

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta