Harry Potter -ficit > Hunajaherttua

Siirtymä, Bill/Hrm k-11 [ff-100 ja 22 sanaa haaste]

(1/2) > >>

Käreitär:
Otsikko: Siirtymä
Kynäillyt: Käreitär
Oikoluku: Muutako Wordia niin en käytä vieläkään
Paritus: Bill/Hermione
Ikäraja: k-11
Muuta: Yhdistetty sekä ff-100 että 22- sanaa haasteeseen, ff-100 sanana tuo samainen siirtymä. Sanat ficin lopuksi.

Siirtymä

Sinä kysyt, tiedänkö minä mikä on kriikuna, ja minä vastaan, että tiedätkö sinä, montako enkeliä mahtuu tanssimaan neulaan silmään. Olet hämmentynyt siihen asti, kunnes nappaan sinua vyötäisiltä ja suutelen sinun korvaasi, nauraen, sinä olet se enkelitanssija.

Punastut sydäntäsi myöten, ja käännyt vastaamaan suudelmaan. Ullakon karu ympäristö ja putkia paukutteleva räyhänhenki ei lannista meitä. Sinä avaat hiukseni ponihännältä ja pyöriessämme siellä pölyn keskellä väität sen olevan kuin leimahdus. Tulet lähemmäksi ja kuiskaat sen leimahduksen sulattaneen sydämesi raudan.

Itse tunnen olevani tulen sijaan pummi, joka on viekkaudella ja vääryydellä vienyt veljeni rakastetun. Muistan yhä hänen huutonsa, kuinka tekoni oli sattunut kuin miekan pisto sydämeen. Mutta en voinut muutakaan, sinä sieppasit tunteeni.

Silloin, muistatko, kun katsoit minua pöydän yli jouluaterialla, katseessasi sanomaton lupaus. Tunsin oman avioliittoni raunioilla olevani yhtäkkiä toiveikas, halukas. Silti epäröin, jos välillämme olikin sukupolvien kielimuuri, ja tulkitsisin katseesi väärin, ystävällisyyden ihastukseksi.

Yritin olla tekemättä mitään, mutta halu jäyti sisinpääni kuin syöpä. Yritin paeta sitä humaltumalla, mutta se ei auttanut. Kun talo oli hiljentynyt joululauluista, tunsin kuinka jäinen kätesi hiipi niskaani. Niskastani se vaelsi villapaitani alle, ja lopulta kaikkialle vartalooni. Huulesi maistuivat karamelliltä, kaulasi tuoksui kukkasilta. Rakastelun jälkeen tuntui kuin olisin leijunut painottomassa tilassa.

Sen jälkeen olemme nukkuneet monta yötä yhdessä. Ja nyt on tullut aika kaivaa taskusta se pieni pehmustettu laatikko. Sinä katselet sen pintaa silmissäsi kimaltava kyynel. Enää et ole vieras, nyt olet vaimoni.



1. kriikuna
2. tanssija
3. sydän
4. karu
5. leimahdus
6. rauta
7. pummi
8. miekka
9. siepata
10. lupaus
11. toiveikas
12. kielimuuri
13. syöpä
14. humaltua
15. jäinen
16. villapaita
17. karamelli
18. painottomuus
19. nukkua
20. laatikko
21. pinta
22. vieras



Tunnelimyyrä:
Hieno ficci/raapae/jokin (joo, osaan taas tänään.). Ficci/tarina/raapele/jokin on metkasti kirjoitettu, kesti jonkun aikaa miettiä, että kenen näkökulmasta oli kirjoitettu. Piti oikein syynä ja lukea useampaan kertaan, että tajusin. Ja piti myös tarkistaa, että kaikki sanat oli ficcimöisessä. Kirjoitus virheitä en huomannut ja tuskin niitä siellä olikaan. Hieon ficci ja hyvä paritus, johon en usko ennen törmänneeni, (HooDee-fani kun olen) ja tälläisiä ficcejä, missä parituksena Bill/Hrm olisi varmasti kiva lukea lisää...

 - Myyrä

Puhpallura:
Öh, jäin kyllä sanattomaksi, harvinaista kylläkin. En siis sen takia, että ficci oli ollut mielestäni kamala tai vastaava, vaan ihan sen takia, että tykästyin tähän ja paljon.
Tämä on juuri sellainen ficci, josta on vaikea sanoa mitään. Se vain on niin hyvä.
Yllättäen paritus veti minua puoleeni, sillä olen viime aikoina muutenkin etsinyt enemmän rarea ja törmäsin tähän.
Jooh, en vain tiedä mitä sanoa, kuin että kiitos mukavasta lukuhetkestä. Tämä oli kyllä todella hieno ficci.

NeitiMusta:
En tiedä mitä sanoo, tää oli hyvä...
Voi Ron parkaa. Ainakin aattelin että Bill ois vieny Hermionen siltä?  ;D

Tää oli kuitenkin hyvä ja jäin vähän sanattomaks.

<3

shira:
Upea fic, ei haitannut yhtään vaikka oli niin lyhyt.
Rakastuin tähän, kylmät väreet hiipivät selkääni pitkin lukiessani viimeisen lauseen<3

Upeaa.

shira

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta