Ficit (kaikki fiktiiviset fandomit ja RPF, pl. Harry Potter) > Rinnakkaistodellisuus

Gokusen: Rikkoo luonnonlakia (S, Shin & Uchi, oneshot)

<< < (2/2)

Larjus:
Kaarne: Ihan mahtia että joku muukin on lisäkseni innostunut siitä, että ABOa voi kirjoittaa matalalla ikärajalla ja keskittymättä parituksiin/seksiin! Siinä tropessa kun on niin hyvät mahikset muunlaisiinkin valta-asetelmiin (jota ei vaan usein hyödynnetä), ja vallasta kun on kyse, niin mun mielestä Gokusen sopii siihen sarjana täydellisesti  :) Tällaisia tekstejä pitäisi olla enemmän, ja huisii että tämä isnpaa sinuakin kirjoittamaan jotain samanlaista ja matalan ikärajan omegaverseä! Mulla on niitäkin mielessä lisää (ja oonhan mä tän jälkeen nyt ainakin yhden kirjoittanut, se tosin meni sinne perheenperustamispuolelle), ja Otayuria totta kai ;D Kiitoksia kehuista, ne lämmittää mieltäni ♥ Ihana kuulla että pidit ficeistäni.


--- Lainaus ---Fandom ei ole tuttu (xDDD ja yllättyneitä olivat...), mutta ihan sama, kyseessä on Larjuksen ficci. :D
--- Lainaus päättyy ---
Niinhän se tuntuu (melkein) aina menevän ;D Mut hih, kiitos ♥ Kiitos näistä sanoista ja koko kommentistasi muutenkin!

carrowfan: Tää tuntuu tosiaan poikkeavan omegaverseficieni "normaalista", mut ehkä siksikin oli niin kiva kirjoitella jotain erilaista. Alfat tekee muutakin kuin haluavat panna omegoja ;D Kiva kuulla että lyhytkin miljöön kuvailu oli onnistunutta ja loi kuvan siitä, missä kaikki tapahtuu. Gokusenissa sääntöjen uhmaaminen on ihan vakiokamaa, joten tietenkin sitä pitää käydä salaa tupakalla koulupäivän aikana :D Ja muistaakseni Minami canonissakin polttaa (ainakin jonkin verran ja doramassa), vaikka siitä onkin ikuisuus, kun olen sarjan katsonut. Mutta oon mä joka kauden sen verran monta kertaa nähnyt, että ei sitä kaikkea ole unohtanut :)

Kiitos kommentista sinullekin!

Hallahäive: Uu jee, joku toinen, jolle Gokusen on sarjana tuttu! ^^ Shin ei tosiaan ole mikään alfojen alfa, vaikka luokan johtohahmo onkin. Pidin sitä jo sarjassa itsessäänkin kiehtovana, että hiljainen taka-alalle jäävä kundi on se, jota ne äänekkäimmät uhoajatkin kuuntelevat. Tähän ficiin mietin hetken, tekisikö Shinistä omegan, mutta totesin sitten, että ainakin minusta on mielenkiintoisempi vaihtoehto tehdäkin hänestä "vain" beeta, koska kuten Uchikin tässä ficissä totesi, omega voisi pelkällä olemuksellaankin hurmata alfat. Shinillä ei siis periaatteessa ole mitään "asetta" alfoja vastaan, mutta silti kukaan ei edes haastettuna asetu häntä vastaan :D Ei siinä voi tehdä muuta kuin lantustella perään ;D Passiivisesta olemuksestaan huolimatta Shinillä kun on niin paljon karismaa ja jostain ansaittu auktoriteettiasema.


--- Lainaus ---Kiitos tästä, mukavaa nähdä tällaista harvinaisempaakin fandomia finissä.
--- Lainaus päättyy ---
Kiitos itsellesi! Musta tuntuu, että Fnin mittapuulla harvinaiset fandomit on mun omaa aluetta ;D Koska kuinkakohan monta fandomia olen täällä korkannut (ja kuinkahan monesta olen ainoa - tai melkein ainoa - kirjoittaja). Joskus kauan sitten laskeskelin tietämykseni perusteella, ja se oli monta se (ja on nyt sitemmin vain kasvanut).

Felia: Olin just edellisenä päivänä lisännyt jokaisen omegaverseficini otsikkotietoihin ABO:n, ja se näköjään oli kannattava veto, kun kiinnitti huomion ;D Kiva että sinäkin pidit tämän ficin asetelmasta, jossa beetalla on valta ja johtoasema alfojenkin keskuudessa. Kuten tuossa Hallahäiveelle vastasin, olin hetken miettinyt sitäkin vaihtoehtoa, että Shin olisi omega, mutta ajattelin että "tavallinen ja tylsä" beetan rooli on sittenkin parempi, kun beetalla ei ole edes keinoa hurmata alfoja :D Mutta hemmetisti karismaa hänellä on, passiivisesta olemuksestaan ja käytöksestään huolimatta. "Luonnonlaeista" viis.

Kiva myös, että parituksettomuuskin upposi sinuun! Musta on ollut kiva kirjoittaa ei-perinteisiä omegaverseficejä, ja siksikin tämä fici sai alkunsa. ABOssa olisi niin paljon aineksia muuhunkin kuin kiimapanoihin! Mä oon huomannut tykästyneeni tähän tropeen tässä n. vuoden sisällä, kun olen keksinyt et hei, siitähän voi kirjoittaa kaikkee ihanaa fluffia, perheficejä ja tällaista parituksetonta draamaakin (koska se "perinteinen" linja ei vieläkään oikein iske).


--- Lainaus ---Ehkä salaisuus onkin se, että alfoja ei hallita kovalla auktoriteetilla eikä millään fyysisellä, vaan kylmänviileällä rauhallisuudella. ;D
--- Lainaus päättyy ---
Se voi hyvin ollakin ;D Kivaa pohdintaa sulla.

Kiitos sinullekin kommentistasi, kiva että tykkäsit tästä ja lukeminen oli helppoa vieraasta fandomista huolimatta! ^^

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta