Harry Potter -ficit > Hunajaherttua

Yökahvi, H/D, K11, ficlet

<< < (2/4) > >>

Fairy tale:
Hassua kuinka hankalaa on samaistua kahvinjuojiin, mutta teenjuoja Dracoa ymmärrän hitusen enemmän. On hyvin myöhäistä nauttia iltajuomaa yhdentoista aikaan, mutta kun on odottanut sitä omaa rakastaan palaavaksi ja toinen väsyneenä tulee ja huomaa, että häntä on odotettu, niin mikäs sen romanttisempaa.  :)

Thelina:
Fairy tale, minäkin olen teeihmisiä enkä juo kahvia kuin hyvin harvoin (ehkä pari kertaa vuodessa :D) enkä koskaan illalla, mutta kuuman iltajuoman tarpeen ymmärrän kyllä, usein keitän itsekin jotain, vaikka tulisin kotiin kuinka myöhään. Draco tietää, että Harrystä on ihanaa tulla kotiin, kun oma rakas odottaa vielä hereillä. Kiitos kommentista<3

Syvä Miete:

Hauska ficci :) hyvä että heillä on suojaloitsut käytössä! Eihän ne halua mitään vihollisia taloonsa.  Mitäköhän Harryn kahville tapahtui? Itse tykkään maitokahvista :)
Eli draco tykkää teestä? Tee on hyvää sekin.
Kiva ficci, oli ilo lukea. :) se on moro!

Auri:
Voi että! Miten minä en ole huomannut tätä aiemmin ♥ Ihana, että Syvä Miete kommentoi niin löysin tämän :*


--- Lainaus ---Suojausloitsut on avattava ja asetettava joka kerta ja jollei Harryn työ vaatisi sitä, niin Draco vaatisi, sillä Harryn turvallisuus on hänelle kaikki kaikessa. Draco ei riskeeraa mitään, ei enää, kun on niin vähällä ollut menettää Harryn sodassa.
--- Lainaus päättyy ---
Ihan pakko lainata tämä, koska,,,,, Tunteita. ;;; En osaa sanoa mitään järjellistä, mutta. Samaan aikaan oudon melankolinen, jopa surullinen tunne mutta myös lämmin?

Tässä on kyllä kaikki ihan kohdillaan, nyyh. Tiedät miten paljon rakastan sodanjälkeisiä tekstejä, ja tämä on kyllä ihan priimaa. Tämän tunnelmaa on vaikea alkaa avaamaan, joten en osaa sanoa mitään muuta kuin että tykkään :----D Ja nuo Dracon suunnitelmat, fantasiat, ja se miten kiedot ne tuohon loppuun on aivan *chef's kiss* Mm-mmm, täydellistä. Olet upea ♥ Kiitos tästä!

Thelina:
Syvä Miete: Tässä versiossa Draco on teeihminen ja Harry tykkää kahvista :) tarina ei kerro, laittoiko Harrykin kahviinsa maitoa (tai muistiko Harry juoda koko kahvia...). Kiitos kun luit ja kommentoit, ja pakko sanoa, että tykkään nimimerkistäsi tosi paljon! Se kuulostaa vähän siltä, kuin olisi peräisin jostakin taikamaailmasta :)

Aurinkolapsi: Sinä ihana ❤️ Tykkään kirjoittaa tällaisia haikean suloisia pikku ficcejä ja on niin ihanaa kuulla, että tykkäsit! Aivan häkellyn tuollaisista kehuista..! Tuossa lainaamassasi kohdassa ehkä vielä välkähtää sodan muisto ja ajattelin, että Harryn aurorin työ olisi ehkä sellaisessa vaiheessa, jossa vielä jahdataan kuolonsyöjien rippeitä. Siksi suojaloitsut kotona ovat tuiki tärkeät ❤️ Kiitos kommentistasi, itse olet upea!

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta