Ficit (kaikki fiktiiviset fandomit ja RPF, pl. Harry Potter) > Rinnakkaistodellisuus

MCU: I'll Get You More Pumpkin | S | Sam/Bucky & Steve/Tony | 4/4 | In English

<< < (2/2)

Karvis:
Käyn liian vähän matalan ikärajan osastoilla niin jää helmiä huomaamatta.

Tää oli niin söpö! Kaikki tässä on niin söpöä ja kumminkin aivan IC. En päästäisi Tonya keittiöön kokkaamaan. Itsesuojeluvaisto sanoo, että se on huono idea, joten olen tässä Buckyn ja Samin linjoilla. Musta oli hauskaa, että Tony huomautti Buckylle, että sen pitäisi tehdä jotain ihastuksensa kanssa, mutta sitten se on kuitenkin Sam, joka tekee aloitteen. Nauroin sille, että Tony vaan käytti kurpitsan lattialta niin kuin mitään ei olisi käynytkään. Eihän siinä nyt mitään käynytkään. Niin hyväntuulista ja söpöä ja menikö Tony oikeasti keittiöön vaan urkkiakseen että mitä siellä tapahtuu, koska siltä musta tuntuu.  ;D

Angelina:
Felia: Ei hitto, mistä keksitkin tähän tarttua ;D Tony & Bucky yhdessä kokkaamassa on vähintäänkin mielenkiintonen kombo, yllättävää että se suju näinkin mallikkaasti. Mun mielestä tätä oli kiva kirjottaa, kun välillä Stony-teksteissä Bucky on kauheen nahee Tonya kohtaan ja joskus jopa ihan hostile - musta ne on paljon mielenkiintosempia tälläsenä töhökaksikkona ;D Töhöilyä tää teksti kyllä nimenomaan oli, mutta kiitos ihanasta kommentista ;D ♥♥

Karvis: Hah, no mä en tiedä oisko tän huomaamatta jääminen ollu kauhee menetys, kun aika kieli poskessa viinihöyryissä kirjotettua pelleilyähän tää oli :''D No ei, oon silti ilonen että löysit tänne! Tonysta tuntuu olevan kahta versiota - joko se on aivan sysihuono keittiössä eikä osaa mitään, tai sitten se loihtii ties mitä italialaisia herkkuja ja yllättää kaikki, kohauttaa olkiaan ja sanoo että "no, äiti opetti" ;D Se on joko tai, välimallia harvoin on, mutta tähän sopi tuollainen kädetön versio paremmin. Ja joo, mulle jäi vähän sama fiilis että bissen hakeminen Stevelle oli vaan oiva tekosyy, että pääsi vähän vakoilemaan ;) Kiitos ♥♥

Kelsier:
Vaihdokkaista hei!

Olipas kivat paritukset ja minusta oli hauskaa, että Tony ja Bucky jäivät laittamaan ruokaa, kun Steve ja Sam lähtivät jonnekin (arvaisin, että ehkä treenaamaan). Buckyn ruuanlaittotaidot ovatkin varmasti huonolla tolalla supersotilasvuosien jälkeen, mutta Tony on hahmona vähän jakautuneempi. Niin kuin aiemmissa kommenteissa on mainittu osassa ficcejä Tony on erinomainen kokki ja osassa ihan kädetön. (Mäkin oon kirjoittanut yhden, jossa Tony kokkailee Stevelle ystävänpäivädinnerin, jota Steve kehuu ainakin herkullisen näköiseksi.) Hauskaa sanailua hahmojen välillä ja voi, miten ihana fluffy-Steve, joka käy antamassa milloin mihinkin kohtaan Tonyn kasvoja suloisia suukkoja.

Kiva, kun kirjoitit! :-*

-Kel

Angelina:
Kel: Kiitos kommentista (:

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta