Harry Potter -ficit > Hunajaherttua

Toisilleen täydelliset | K-11 | H/D | Spurtti 7/7

<< < (7/7)

Angelina:
Sokerisiipi: Mä haluisin jotenkin uskoa, että Harryn annettaisiin opiskella viimeinen vuosi rauhassa (vaikka sitten McGarmiwan käskystä), mutta olenkin ficcien osalta vähän turhan optimisti ;D Ymmärrän kyllä joo pointin, että tässä edetään aika nopeaa tahtia ilman varsinaista asioiden selittelyä sen tarkemmin ja se varmasti on pitkälti ainakin mulle se haaste, kun rapsusarjoja väsää. Tuntuu ettei saa kerrottua sitä kaikkea mitä haluaisi ja nappaa vaan pääpointit, mutta se helposti tuntuu epärealistiselta. Hienoa, että pidit tuosta että Harry puolusti Dracoa :3 Harry nyt ei muutenkaan varmasti halua katsella tuollaista, saati sitten sellaista ihmistä kohtaan, josta on ruvennut välittämään. Hahaa ja kommentin tekstin lopusta ymmärrän myös, mutta mulla on tapana vetää aika hattaraksi nää, koska rakastan itse höttötekstejä ;D Maailmassa on niin paljon kaikkea paskaa, että haluan lukea ja kirjoittaa vaaleanpunaiset lasit päässä, eikä se toki ole kaikkien juttu! Kiitos kommentista :3

Laukku: Awww kiiiitos ♥ Mä aattelin että tää ois ihan liian höttöä sun makuun, mutta kiva kuulla että tykkäsit kuitenkin! Harry kiintyy täysillä asioihin sitten kun ne kolahtaa, joten ensin Tylypahka on koti ja sen jälkeen kun Draco löytyy uudella tavalla hän tajuaa, että koti onkin siellä, missä toinen on :') Oh god että rakastan söpöilyä näiden kahden välillä! Ja joo, mä haluan ajatella että Narcissalle kuitenkin Dracon onni on tärkeintä ja jos onni löytyy Harryn tyköä, ei Narcissallakaan ole nokan koputtamista ;D

Walle: Hihii, tervetuloa takaisin ♥ Joo, onhan tuo suudelma kieltämättä vähän överi, mutta kuten itsekin sanoit, niin en usko Harryn haluavan salailla ja piilotella asioita enää. Plus nopeet liikkeet on näyttäviä ;D Ihanaa kun huomioit tuon Potter>Harry muutoksen, koska näin hlökohtaisesti pidin itse siitä, miten tässä sen toteutin. Ihanaa että pidit tästä, kiitos hienosta kommentista! Palaa ihmeessä H/D:n pariin useamminkin, se on mahtava (paras) paritus ;)

Sielulintu:
Kommenttiarpajaisista heippa
Olipa pitkästä aikaa virkistävää uppoutua tähän paritukseen. Aina näistä kahdesta on yhtä ihanaa lukea, mutta liian usein tämä paritus tuntuu unohtuvan jonnekin sekä lukemisen että oman kirjoittelun osalta. Ihana palailla taas hetken tauon jälkeen muutenkin Potter-maailmaan tällaisissa tunnelmissa. :)
Musta tähän sopi älyttömän hyvin raapalepituus. Tällainen muoto antoi kivasti välähdyksiä näiden kahden viimeisestä kouluvuodesta, mutta tilaa jäi myös omalle mielikuvitukselle ja ajattelulle. Kuitenkin kaikki raapaleet valaisivat sitä, miten mihinkin tilanteeseen oli päädytty, ja mitkä olivat Harryn ja Dracon tunnelmat milläkin hetkellä. Tässä kävi hyvin ilmi myös tunteiden ja heidän välisensä suhteen kehittyminen. Voisin kuvitella, että pidemmät luvut ja hitaampi eteneminen ei välttämättä olisi yhtä hyvin onnistunut tuomaan esiin sitä, kuinka tunteet hitaasti muuttuvat ensihämmennyksestä ja ihastuksen jännityksestä joksikin syvemmäksi. Koska aikaa kuluu raapaleiden välillä jonkin verrankin, huomaa hyvin, miten sekä Harry että Draco oppivat pikkuhiljaa ymmärtämään paremmin omia tuntemuksiaan ja toisiaankin.
Hahmojen kuvauksessa onnistuit mun mielestä myös todella hyvin. Harryn olen itsekin aina kuvitellut vähän tuollaiseksi avoimeksi ja kohtuullisen helposti tulkittavaksi. Dracon kohdalla taas musta käy tosiaan järkeen, että ihastusta peitellään viimeiseen asti vaikka sitten ilkeänkin käytöksen taakse. Sekin, miten Draco toivoi, että Harry tulisi puhumaan ja ottaisi asioita esiin, tuntuu sopivan hänelle täysin. Voin helposti kuvitella Dracon välttelevän puhumisen aloittamisen vastuuta ja toivovan, että toinen tekisi aloitteen.
Loppu oli aivan ihana! Viimeinen lause oli juuri sellainen ihan liian suloinen päätös, että tuli pakottava tarve lukea välittömästi lisää H/D-tekstejä. Yllätyin muuten todella positiivisesti Hermionen ja erityisesti Ronin reaktioista. Varsinkin Narcissan kohdalla pelkäsin, että palaute Dracon suhteesta voisi olla murskaavaa laatua, mutta onneksi ei. Sinänsä ihan loogistakin, että Narcissa sodan jälkeen toivoo vain, että Draco olisi onnellinen, vähän kuten Hermionekin Harryn suhteen.
Kiitos ihanasta luettavasta! :)

kaaos:
Minäkin tulin kommenttiarpajaisten myötä sattumalta samaan!

Varmaan samoja asioita, kuin edellisetkin, mutta en nyt kuin selannut aikaisempia kommentteja...

Pidin siitä, että draco oli harrylle huojennus kouluvuoden alkaessa. Tosin on mainittava, että ymmärsin alusta, että he olisivat tyyliin ainoat "vanhat vuosikurssilaiset", eli kun kävikin myöhemmin ilmi, että myös hermione ja ron ovat siellä, ihmettelin hitusen :)

Mutta voih, näiden suhde alkoi ja jatkui leppoisan suloisella tvalla. Jotenkin oli söpöä, kuinka draco vain osasi jo harryn intensiivisistä katseista päätellä harryn muuttuneet tunteet. Ja aivan ihana kohtaus oli myös vangitseva dracon nauru. Liian usein harry ihastuu dracon viileään huumoriin, aristokraattosiin piirteisiin tms. Ilosta nauravainen draco on ihana vaihtoehto!!

Suojelevainen ja suora harry on tosi in character, ja hetken ajattelin että avosylin harryn vastaanottava narcissa taas ei, mutta ehkä sittenkin joo :Dd lempeä äiti!narcissa on aika liikkis.

Kiitti lukukokemuksesta!

Angelina:
Sielulintu - Drarryn pariin on kyllä pakko aina tasaisin väliajoin palata, se on kuitenkin niin legendaarinen ja ensimmäinen oma OTP <3 Oon tykästynyt kirjoittaessa raapalemittaan ja saa nähdä, että osaako sitä kohta muuta kirjoittaakaan :'D Hahmojen onnistuminen on ehkä isoin kehu minkä voi saada, kiitos ♥

kaaos - Ah joo, toi alku saattoi olla vähän hämäävä kyllä :'D Hupsis, no joo. Ja heh, mulla on näiden kahden (ja usein kaikkienkin) kanssa tapana mennä aika siirappilinjalle, siksi tämäin oli aikamoista söpöilyä :'3 Narcissaa pohdin itsekin, mutta jotenkin tykkään ajatella hänet niin, että sodan jälkeen ei vaan yksinkertaisesti enää jaksa olla samanlainen kuin ennen ja uskon kuitenkin, että hän haluaa Dracolle parasta! Kiitos kommentista <3

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta