Ficit (kaikki fiktiiviset fandomit ja RPF, pl. Harry Potter) > Rinnakkaistodellisuus

MCU: Sä tulit niin lähelle mun henkee | S | Zemo/Walker

<< < (2/2)

Angelina:
Kelsier: Mun on kompattava Violetua siinä, että on kyllä pahan ihmisen merkki jos taittelee kirjojen sivuja koirankorville :''D Heh, tää ei ehkä välttämättä aukee ihan täysin jos ei sarjaa oo nähnyt, mutta kiva että tykkäsit kuitenkin ♥ Kiitos kun luit ja kommentoit!

Karvis:
Mä haluan pitää kiinni tuosta, että se on pahan ihmisen merkki, että taittelee sivuja koirankorville, koska en ole itse ikinä harrastanut sitä.  ;D Se mikä mua kiehtoo ja viehättää Zemossa on nimenomaan se vaikutelma, että se tietää täsmälleen aina mihin se sotkeutuu ja on valmis tekemään vaikka mitä haluamansa lopputuloksen eteen. Walkeriin nähden Zemolla ehdottomasti on parempi käsitys siitä, mistä on kyse. Walker on pelinappula, josta Zemo voisi muotoilla haluamansa. Lataus näiden välillä on kutkuttava näinkin matala ikärajaisessa tekstissä. Toki herkkua olisi korkeampi ikäraja, mutta pään sisäinen maailma on kiinnostavampi.

Angelina:
Karvis: Zemo on kyllä juurikin siitä syystä loistava hahmo, että se jotenkin koko ajan tuntuu tietävän että mitä tapahtuu, mitä pitää tehdä ja miten tästä edetään. Ja nimenomaan tuo, että Walker on hänelle sopiva pelinappula, ai että. Lataukseen näiden kahden kanssa kovasti pyrin, joten jos siinä onnistun niin oon oikein tyytyväinen ;D Korkeampaakin ikärajaa näiden kanssa pitäis kyllä ehdottomasti kokeilla, koska sekin toimii! Kiitos ♥♥

Vendela:
Tulin nyt kurkkaamaan vielä tämänkin :D Oon toki huomannut tämän aikaisemmin mutta kun oli nyt näppärästi tuossa Kerää10 haasteessa niin oli helppo tulla viimein lukemaan tämä. En tiedä olisiko ehkä pitänyt lukea nämä eri järjestyksessä, että eka tää ja sitten vasta tuo enkku-teksti 🤔 Mutta tämä meni nyt näin.

Tässä ehkä valottui itselleni hieman paremmin näiden kahden välinen suhde. Tai onko se edes suhde, mutta näiden välit kuitenkin. Zemo on selkeästi se joka sanelee asiat ja on muutenkin niskan päällä. Tämä Walker on oikeiastaan täysin vieras hahmo, joten siksi hänestä on tosi vaikea sanoa mitään järkevää.

Joka tapauksessa kiitos tästä, taas yksi askel otettu tämän parituksen maailmassa 😅

V

Angelina:
V: Ei näillä varmaan loppupeleissä mitään väliä oo missä järjestyksessä lukee, kun ei nää liity toisiinsa vaikka paljon samoja elementtejä onkin :3 Mä vaan nautin Zemo/Walkerista just eniten tälläsenä - Zemo vie ja vetelee naruista, Walker seuraa perässä ja välillä muka yrittää pistää vastaan ;D Toki joo, tässä ollaan vielä ihan lähtökuopissa ja tuossa toisessa mentiin pidemmälle, tää oli kuitenkin ensimmäinen tekstini tällä parituksella niin oli jalka vielä vahvasti jarrulla :'D Kiitos ♥♥ ps. kato tää sarja. heti. ja kirjota mulle sitten zemowalkeria XD

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta