Vapaa keskustelu > Saivartelija

Musiikki #2

<< < (3/70) > >>

Swizzy:

--- Lainaus ---Ovatkos muut tehneet hyviä, uusia bändilöytöjä viime aikoina tai kenties olleet hyvillä keikoilla syksyn tullen?
--- Lainaus päättyy ---

Yeah baby, todellakin. Oon rakastunut The Rasmukseen, siis virallisesti. Ennen se oli vähän sellaista kun joku niiden biisi soi radiosta, että "jee, tää on hyvä biisi" mut se jäi vaan siihen. Niiden keikalla kun olin, suunnilleen maailma muuttui.

Se oli lievästi ilmaistuna upeetamahtavaatäydellistätajunnanräjäyttäväähienoa! Tunnelma ei ollu katossa, vaan katto oli räjähtäny ja tunnelma oli pilvissä. Siis ei oikeesti oo sanoja kuvaamaan sitä tunnetta. Ne soitti pitkän keikan, luokkaa kaks tuntia. Mä olin harmikseni yläkatsomossa, ja tuli sellanen tunne että ois halunnu sinne alas pomppimaan ja kiljumaan (ei sillä ettenkö olisi sitä tehnyt tuolla ylhäälläkin :D) Mut sillee tunteellisesti aika voimakas kokemus. Mua suorastaan pelottaa miten pahasti mä tulen itkemään keikan loppuessa sitten kun eräs Adam Lambert tulee Suomeen lähivuosina... Ja mä oon ehkä vähän hullu, mutta mä nautin siitä miten mä pystyin tuntemaan sen musiikin syvällä sisimmässäni. Ja miten jumalaisilta ne sähkökitarat kuulosti ja miten pari akustisesti vedettyä biisiä toi ihanan pehmeyden siihen. Se vaan oli jotain niin upeeta. ♥

Mutta vaikka ton jälkeen tunnustankin vuodattaneeni pari kyyneltä, jäljelle jäi ihan uskomattoman iloinen fiilis. Eikä se oo hävinny vieläkään. :)

Mutta asiasta kukkaruukkuun, mua nyt hieman harmittaa että The Rasmus jää tauolle, kun just ehdin kunnolla innostumaan. Löytyykös finistä muita The Rasmuksen faneja?

Sisilja:
Löytyykös finistä muita The Rasmuksen faneja?

Jee, minä! The Rasmus on ollut Se Bändi vuodesta 2007 kun ekan kerran kävin heidän keikallaan. Ja takana on ihan sama tarina kuin Swizzyllä, aiemmin olin lähinnä fiilistellyt bändin biisejä, omistanutkin levyn tai kaksi, mutta livenä näkeminen räjäytti pankin. The Rasmus on bändi joka osaa ottaa yleisönsä ja tulla lähelle ilman kukkoilua ja olla silti suuren luokan esiintyjiä. Ja musiikki on vahvaa, kaunista ja jotain sellaista, joka iskee joka soluun. Olen ollut ihan myyty monen monta vuotta, vaikka en ole keikalle vielä toista kertaa päässytkään. Mutta sekin korjaantuu tällä viikolla, oi että olen innoissani!

Niin ja bändin taukoilu ei haittaa, koska musiikkia on paljon jo valmiiksi ja Lauri on sanonut julkaisevansa tauon aikana toisen soololevyn. Sitä odotellessa. <3

Swizzy:

--- Lainaus ---Niin ja bändin taukoilu ei haittaa, koska musiikkia on paljon jo valmiiksi ja Lauri on sanonut julkaisevansa tauon aikana toisen soololevyn. Sitä odotellessa.
--- Lainaus päättyy ---

Vau, tätä mä en tiennytkään! Sitä odotellessa todellakin. Mulla on toi eka soololevy, tykkään siitä kauheesti, enkä oikeastaan tiedä miksi, koska se ei oo ihan mun genreä. Mutta Laurin ääni on tajuttoman ihana, ja toi levy on mukavan erilainen verrattuna esim. noihin The Rasmuksen vanhempiin levyihin.


--- Lainaus ---The Rasmus on bändi joka osaa ottaa yleisönsä ja tulla lähelle ilman kukkoilua ja olla silti suuren luokan esiintyjiä. Ja musiikki on vahvaa, kaunista ja jotain sellaista, joka iskee joka soluun.
--- Lainaus päättyy ---
Susimus, sulla taitaa olla kyky lukea mun ajatuksia ja pukea ne järkevästi sanoiksi siinä missä mä saan suustani vain ihkutusta. :D

Hih, onnea sulle sinne keikalle, sulla tulee olemaan kivaa! (ja varaudu siihen että tulee hiki, etenkin jos oot alhaalla seisomassa)

Sisilja:
Joo, Laurin New World on ihastuttavan omanlaisensa! Herra itse kaiketi nimitti sitä jossain haastattelussa "nörtti-Laurin kokeiluksi" tai jotain sinnepäin, haha. Onhan se musa aika elektronista, mutta silti, sama ääni, sama ääni, ja se ääni on kultaa.


--- Lainaus ---Hih, onnea sulle sinne keikalle, sulla tulee olemaan kivaa! (ja varaudu siihen että tulee hiki, etenkin jos oot alhaalla seisomassa)
--- Lainaus päättyy ---
Hihii, kiitos. Aion pitää superkivaa, ottaa kaiken irti ja enemmänkin. Seisomapaikka on tiedossa ja oi, ajattelin hyppiä ja tanssia ja laulaa koko keikan läpi. Muutama päivä enää odotusta ja nekin kulutan luukuttamalla The Rasmuksen tuotantoa uudestaan ja uudestaan. <3

Eririn:
Ovatkos muut tehneet hyviä, uusia bändilöytöjä viime aikoina tai kenties olleet hyvillä keikoilla syksyn tullen?

Joo! Viimeksi tänään tutustuin japanilaiseen tyttöryhmään nimeltä Fairies. He ovat todella hyviä - yhdenkään tytön ääni ei ärsytä, mikä on tosi harvinaista, ainakin jos miettii niitä ryhmiä, joita yleensä kuuntelen (Morning Musume ja Berryz Koubou etunenässä). Kappaleetkin ovat kivoja. Fairies on julkaissut toistaiseksi vain sinkkuja ja oma suosikkini niistä on More Kiss. Kappale on todella hyvä ja se on juuri sellainen, mitä odotan tälläkin hetkellä Momusulta: siinä ei tungeta miljoonaa eri musiikkityyliä yhteen vaan se on yksinkertainen ja helppo seurata.

Rakastun harvoin tällä lailla, mutta onpahan vaihtelua^^

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta