Ficit (kaikki fiktiiviset fandomit ja RPF, pl. Harry Potter) > Rinnakkaistodellisuus

Kaksosauringot: Seleesian helle, Corildon/Aleia, S, triplaraapale

<< < (2/2)

LillaMyy:
Hyi minua, olen ollut aivan liian kauan poissa Finin kommentointimaailmasta, ja muutenkin. Mutta jos nyt yrittäisin taas vähän panostaa tähänkin oman aikani puitteissa. Corildon/Aleia kuitenkin (yllättäen) veti minut tänne, kun huomasin, että voitit Kommenttiarpajaisissa. (:

Tämä kyllä sopi tähän hetkeen luettavaksi aivan täydellisesti, vaikkei täällä mikään helle (vielä) olekaan, mutta olen silti aivan paistumassa, joten samaistun Aleiaan kyllä aivan sataprosenttisesti tässä. :D Muutenkin tuo ikkunan avaaminen ja muu kuulostaa juuri sellaiselta, mitä minä (tai tässä tarinassa Aleia) oikeastikin tekisi tuossa tilanteessa. Tämä oli muutenkin kovin kiva lyhykäinen pätkä, johon ei ollut yritetty väkisin tunkea mitään sen kummallisempaa paritusjuttua kuin joitain pienen pieniä vihjeitä ja muita. Ei sitä aina tarvitse olla pusuttelemassa tai himoitsemassa toista osoittaakseen, että välittää enemmänkin kuin vaan pelkästään ystävänä. (:

Tämä oli tosi kiva pieni pätkä, vaikka ehkä Subbe93:n tavoin olenkin salaa vähän sitä mieltä, että tämä oli liian lyhyt. Mutta toisaalta tähän sopikin hyvin tällainen lyhyempi palanen. Ainakaan se ei tunnu liiaksi venytetyltä, kun kyseessä on kuitenkin vain pieni hetki päivästä (tai yöstä), vain lyhyt tuokiokuvaus, joten ehkä tämän lyhyys oli tähän tarinaan juuri täydellinen ratkaisu. (:

Minä kiitän tästä, ja toivon, että kommentistani saa jotain selkoa, vaikka edellisestä yrityskerrasta onkin kulunut jo ties kuinka kauan. :D

Thelina:
LillaMyy, olen niin iloinen, että palasit ja tulit lukemaan Kaksosauringoista ♥ Tämä oli täysin kirjan kohtauksesta inspiroitunut pikku ficci, johon oli vähän kirjaa enemmän sujautettu paritusviitteitä, tietenkin ;D Olen samaa mieltä, ettei aina tarvita dramaattisia rakkaudenosoituksia, kun tietää muutenkin, että välittää. Tykkään kovasti tällaisista lyhyistä tuokiokuvauksista, joten hyvä jos tämä tuntui sopivalta, vaikka melkein olikin liian lyhyt :D Kiitos kommentista, ilahduin suuresti ♥

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta