Vapaa keskustelu > Saivartelija

Formula 1

<< < (2/6) > >>

Eririn:
Olen ihan innoissani Kimin paluusta ja hienosti ajoi tänään seitsemänneksi ja pisteille, kun ottaa huomioon, että hän lähti ruudusta 17. Todella upeaa.
Kimin lisäksi fanitan Vetteliä, joka vaikuttaa minusta erittäin mukavalta ja huumorintajuiselta nuorelta mieheltä. Hänelle ei ainakaan ole vielä noussut kusi päähän, toisin kuin inhokilleni. Kyseinen inhokki on nimeltään Fernando Alonso. Alonso on jotenkin niin ärsyttävä, tuntuu vinkuvan joka asiasta ja näyttää keskaria jos asiat eivät mene niin kuin hän haluaa. Olen inhonnut häntä iät kaiket ja sadistisesti joka GP:n kohdalla toivon, että hän ajaa seinään. Anteeksi Alonso-fanit, en dissaa teitä mitenkään.

Mutta mielenkiintoinen kausi tulossa, varmasti. Toivottavasti Kimi ajaa hyvin myös jatkossa ja ryhtyy jälleen Span kuninkaaksi.

Mort:

--- Lainaus ---Mä en ole ikinä pitänyt Mark Webberistä mitenkään erityisesti, enemmänkin liputan Sebastian Vettelin puolesta. Webberin puolesta on vähän sääli sinänsä, että tulee olemaan kakkoskuski todennäköisesti koko kauden, mutta Webberhän on vähän vihjannut siihen suuntaan, että lopettaisi tämän kauden jälkeen, mutta toisaalta, Formuloissa voi aina tapahtua ihan  mitä tahansa. Jos lopettaa niin se on sitten mielenkiintoista nähdä, ketä ne havittelee sitten Seben rinnalle. Mutta saa nähdä, saa nähdä...
--- Lainaus päättyy ---

Mä olen varmaan juuri tästä syystä ajautunut Markin faniksi - kannatan aina näitä alakynnessä olevia, niitä, joilta ei odoteta paljoa. Webberiä on muutamia kertoja aika kaltoin kohdeltu, joten saa kyllä miun symppauspisteeni, kun jaksaa silti jatkaa. Joka vuosihan ko. mies suunnittelee lopettamista, mutta sitä ei minun onnekseni ole vielä tapahtunut. :D


--- Lainaus ---Myöskään Ferrarin tilanne ei mua kauheesti hetkauta suntaan tai toiseen..
--- Lainaus päättyy ---

En voi sanoa, että se minuakaan hetkauttaisi - en tallin faneihin kuulu - mutta se heidän tallinsa tilanne vain pisti silmään eilen. Alonso vaan vaikuttaa jätkältä, joka on pikkusen liian täynnä itseään ja Massa nyt on ... Massa? :D Tämän Ferrarin tilanteen otin kantaa vain siksi, että toisaalta toivon, että heidätkin nähdään mukana kärjen tuntumassa, koska se ehdottomasti tuo kisoihin enemmän jännitystä.

Mitkä GP:t/radat ovat teidän suosikkinne?

Mun on pakko nostaa suosikiksi Monacon GP. Se johtunee siitä, että sisko rakasti/rakastaa tätä kisaa ja koukutti miut siihen kanssa jo monia, monia vuosia sitten. Pidän muutenkin katuradoista, mutta Monacon radassa vaan on sitä jotain. Britannian GP on myös yksi suosikeistani, koska sääolot tuovat vaihtelevuutta ja mielenkiintoisia käänteitä kisaan. :)

Tyynis:
Ehkä minäkin otan osaa aloittamaani keskusteluun :D
Mutta siis Kimin paluu ei saanut minussa mitään hypetystä aikaiseksi, koska en ole herran kannattaja ikinä ollut. Ja pakko sanoa Eririn, minä taas tykkään jostain noista piirteistä Alonossa, jota sinä ihnoat. Se keskari Petroville edelliskauden lopussa oli asiaton, mutta tavallaa arvostan sitä, että joku uskaltaa näyttää sen, että vatuttaa. Miettii sitä kuin tunteet pinnassa esimerkiksi minä olen kotisohvalla ja suhteuttaa sen sitten siihen, mitä kuljettajasta tuntuu. Lisäksi minua ärsyttää Maikkarin selostajissa se, että ne yrittävät ainakin minun mielestäni tehdä Alonsosta kiukuttelijaa (esimerkiksi se aika-ajojen ulos ajo), kiukuttelevat siellä muutkin. Kuka muistaa esimerkiksi Vettelin elehtimiset hänen ja Webberin Turkin kolarin jälkeen? Oliko se sitten aikuismaista?

Mutta se tämän päivän kisa. Minua harmitti mielettömästi, kun Grosjeanin kisa jäi kesken! Olisin halunnut nähdä miten kaveri pärjää kokonaisessa kisassa, eikä vain yhdellä kierroksella. Ja tavallaan olen pettynyt Ferrarin suoritustasoon (tämä on nyt vähän puolueellista, koska Alonso-fani olen), mutta tavallaan helpottunut, että Alonso oli viides, koska lähtöruutu oli mitä oli, eikä välttämättä olisi ollut paljon korkeampi, vaikka ei olisikaan ajanut hiokoille eilen.


--- Lainaus käyttäjältä: Mort ---kilpailu kärjessä vaikuttaa ainakin Australian GP:n perusteella huomattavasti tiiviimmältä
--- Lainaus päättyy ---
Tämä oli minusta kanssa kiva huomata eilisessa aika-ajossa, mutta kyllähän se Button katosi aika hyvin horisonttiin kisassa. Eikä se Red Bullin vauhtikaan niin huonoa ollut itse kisassa (tosin vertasin lähinnä Vettelin ja Alonson välistä eroa, joka kasvoi ihan hyvällä vauhdilla turva-auton jälkeen) ja se kyllä tiedettiin mitkä Ferrarin ja Red Bullin väliset voimasuhteet ovat. Ei tullut niinkään katsotuksi Red Bullin ja McLarenin välisiä eroja.

Minä muuten tykkäsin ihan hirmuisesti siitä, että kierroksella jääneet ajatettiin letkan perälle, eikä niitä jätetä roikkumaan sinne nopeiden autojen väliin! Kirosin sitä väliin jättämistä viime kaudella ihan riittävästi.

Eririn:
Mitkä GP:t/radat ovat teidän suosikkinne?
Omat suosikit on Spa, Monza, Britit ja Monaco.
Monacossa on se oma tunnelmansa, vaikka siellä onkin ohittaminen aika mahdotonta.
Spa on legenda. Kimi King of Spa! Odotan aina Span kisaa, koska sillä radalla tapahtuu aina vaikka mitä hullua.
Britit just sääolojen takia. Koskaan ei tiedä sataako, paistaako, onko sumuista vai mitä ikinä.
Monza taas on listalla sen takia, että olen käynyt radalla ja siellä on ihan oma tunnelmansa sielläkin. Vanha puisto ja erittäin hieno rata.

Hilja:
Minuakaan ei erityisesti hetkauttanut Kimin paluu (en ole koskaan kannattanut häntä niin yhtään millään tavalla), vaikka vähän se hype ärsyttikin. (Kuinkakohan paljon MTV3:n kanavapakettia on myyty pelkästään Kimin nimellä?) Tosin löysin jo tänään itseni awwaamasta hysteerisesti niille sininen lippu -kommenteille (tosin mieluummin pistäisin sen väsymyksen piikkiin) ja onnistuin alkaa tykätä tänä viikonloppuna Grosjanistakin, joten saa nyt nähdä, alanko vahingossa tykätä Kimistäkin tämän kauden kuluessa.


--- Lainaus käyttäjältä: Eririn - 18.03.2012 19:37:55 ---Mitkä GP:t/radat ovat teidän suosikkinne?

--- Lainaus päättyy ---

Monaco! Kuin ajaisi polkupyörällä olohuoneessa, vai miten se menikään.

Tunnustaudun Vettel-fanitytöksi! Ihan pienenä olin Schumin kannalla (ja kyllähän minä hänestä vieläkin pidän, vaikka ehkä se pahin fanitus onkin mennyt ohi), sitten oli Hamilton -kauteni ja lopulta Sebastian syrjäytti kaikki. Lisäksi tykkään Toro Rossosta, mistä tulee tietenkin mieleen, että ei ollenkaan huonompi aloitusviikonloppu joltain Ricciardoltakaan ollut.

Ferrariin suhtaudun jotenkin vähän kaksijakoisesti. Kannatin sitä luonnollisesti samoihin aikoihin Schumi-kauteni ja niiden huippuvuosien aikana, mutta esimerkiksi tallin nykyisistä kuljettajista en osaa pitää kummastakaan. Massa on jotenkin... väritön ja Alonso ei iske niin yhtään. Silti jotenkin huolestuttaa tallin nykymeno.

Niin ja ehdottomasti harmitti Grosjeanin ja Schumin keskeytykset! Olisi ollut hienoa nähdä, mihin asti Grosjeanin vauhti olisi riittänyt. Sitten taas Schumista sen verran, että Mercedeksen vauhti vaikuttaa olevan ihan semikohtuullista, ja olisi hienoa nähdä hänet vaikka ihan palkintokorokkeella asti tänä vuonna. Minua ei oikeastaan haittaisi nähdä Vettelin & Red Bull Racingin vahvan dominoinnin jatkumista, vaikka onkin periaatteessa jännittävämpää näin, mutta... yyh.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta