Originaalit > Pergamentinpala

Seitsemästä tunnista sekuntiin | K-11, slashdraama, raapalesarja, osat 7/7

<< < (3/3)

Tikkis:
Tuun vastailemaan teille melko myöhässä näihin kommentteihin, mutta ensinnäkin kiitos molemmille ihanista kommenteista. Oon lukenut näitä hymy huulilla pariin kertaan, ja aina vaan jaksaa hymyilyttää.

Angie: Ai että sun kommentti on hykerryttävä! :D Mun pitää selkeesti ruveta kirjottaa enemmän slashia niin saan sulta sitten tämmösiä timanttisii kommentteja ehkä palkaksi siitä hyvästä.
Ihan enstekskin oot ollut kyllä jollain ihan toopella tekee puuhommia, jos et oo saanu sangriaa tai muuta mukavaa vaivanpalkkaa. Jos tulisit tekee meikäläiselle puuhommia, tekisin sulle jotain ihan spessujuomia! Ei sillä, että semmosia hommia ois nyt varsinaisesti tarjolla. Mut kyl mä voin aina halvat valkkarit tarjota ihan ilman syytäkin.


--- Lainaus käyttäjältä: Angelina - 20.07.2020 19:45:46 ---
--- Lainaus ---Matkan aikana kuulen, kuinka superseksikäs Chris-mikä-vitun-lie on
--- Lainaus päättyy ---

Evans, niinhän? Ei? Hemsworth? :--------DD Huomaatko, miten tykkään yksityiskohdista!

--- Lainaus päättyy ---
Tässä sulle pähkäiltävää. Kumpikin on meinaan aika seksikkäitä. ;D


Pura: Sun kehuista tulin kyllä ihan älyttömän hyvälle tuulelle. <3 Oon monesti aika epävarma kirjoittaja, joten on ihana kuulla, että jonkun mielestä mun kirjoitustyyli on vaikuttava ja mukaansatempaava. Tätä tarinaa kertoessa musta tuntui, että löysin tietyn minä-äänen, ja on aina mieltä lämmittävää, että se välittyy lukijallekin. Avoimet loput on mulle niin paljon helpompia kuin niin sanotut lopulliset lopetukset. Ehkä koitan seuraavaks kehittyä siinä. Ja kuka tietää, voihan se olla, että intoudun vielä tekemään tälle tarinalle jatko-osan, jossa saadaan mieltä lämmittävämpi loppu. :)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta