Originaalit > Sanan säilä

Hymyilin ku mielipuolinen kastemato, S, romance, ensimmäinen novellintapainen

<< < (2/2)

Sleepor:
Jotenki tota lukiessa tuli sellanen ihana tunne mahaan <-- tiiän se kuulostaa hölmöltä mutta sitä kokee ihan liian harvoin ja se oikeesti kuvaa kaikkein parhaiten sitä fiilistä mikä tota lukiessa tuli. Semmonen ihana kesä/ihastus tunne joka saa hymyilemään vielä pitkään onnellisena  :D

Tässä olisi muutes myös kannattaja tuolle 'näin ymmärrät mitä poikien päässä liikkuu' lukio kurssille ;) Se olis paljon hyödyllisempää ku esim ruotsi  ::)

Evora:
Aww, kommentteja! Ja kaikki viel positiivisia! Mä alan kohta tunteilemaan ;)

mAngo: Ihanaa että tykkäsit. Mua jännitti hirveesti laittaa tää tänne et mitä ihmiset tykkää ku kuitenki kelmificcei mä kirjottelen, mut vastaanotto on ollu erittäin yllättävän positiivista! Kiitos viel kommentist :)

Lilah: Hah, säki eksyit tätä kommentoimaan ^^ Aivan, oli aika jännä kirjottaa ei Lily /James hömppää :D Ilmeisesti onnistuin siin ihan hyvin :p Kiiiiiitos kommentista <3

eFFy: Ooh, kiitos sinullekin kommentista :)

Riitu: Mäki rakastuin, nimittäin sun kommenttiin :DD Mut siis joo, kiitos kaunis kommentista <3

Sleepor: Joo, tiedän ton tunteen kans ja se on oikeesti maailman ihanin ja hirvein tunne yhtä aikaa :D Ihan todellisessa elämässä on sellanen tunne melkee koko ajan päällä nii pystyy kuvittelemaan hyvin mitä tarkotat :) Joo, tuo kurssi tosiaan olis enemmän ku hyödyllinen. Pitäis varmaa opetushallitukseen laittaa kirjettä menemään... :D Ja tod olis hyödyllisempää ku ruotsi!! Mut kiitti kommentista! <3

Oon oikeesti otettu siitä miten paljon tähän on tullu kommentteja! Nyt mä uskallan kirjotella enemmänki novelleja :) Kiitos teille kaikille, ketkä ootte lukenu tän ja erityiskiitos niiille jotka kommentoi :)

Ev

Michell:
Ihana <3 tykkäsin. Toi oli kirjotettu kivalla tyylillä ja ääää.... En tiiä se vaan oli ihana sillee sulosia ne henkilöt :D Toivottavasti tulis jo kesä. No eipä tässä kai mitää muuta epäjärkevää kommenttii oo :)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta