Originaalit > Pergamentinpala

Sori kun suutelin | K-11 | synkistelyä ja uusia kohtaamisia tupareissa | Mikko/Jere, Edvin/Jokke

<< < (2/3) > >>

Altais:
Thelina: Olipa hauskaa, että tartuit juuri tähän, ja että älytön otsikko vaikutti asiaan! ;D Kyllähän se jossain määrin vaikutti tarinan sisältöön, vaikka jonkinlainen idea tarinasta ja hahmoista minulla olikin mielessäni jo sitä ennenkin. Kiva, jos pidit näistä originaalihahmoista, minullekin juuri nämä kaksi ovat ihan uusi tuttavuus, mutta tässäkin tarinassa esiintyneet Jokke ja Edvin sitten taas ovat jo tulleet jonkin verran tutummiksi. En itsekään ole kirjoittanut originaaleja vielä kovin pitkään, mutta muutamista haasteista se lähti liikkeelle. Ensin loin vain kokeeksi jonkin hahmon ja tilanteen, mutta sitten tekikin mieli jatkaa, ja pala palalta hahmoihin on tutustunut paremmin, ja lopulta se on aika samanlaista kuin ficcien kirjoittaminenkin. :)

Noinhan se tosiaan on, että Mikko oli tässä tarinassa hyvin herkillä ja juonut liikaa, ja Jeren ilmestyminen paikalle tuli tosiaankin oikeaan kohtaan. Voin kuvitella, että Mikkoa saattaa silti aamulla nolottaa, mistä kaikesta onkaan tullut avauduttua.  ;D Jeren hahmo kiehtoo minuakin, koska hän ei todellakaan ole aina ollut mikään mukava tyyppi, mutta nyt aikuisena luulen, että hän ihan oikeasti yrittää. Ja kyllä hän taitaa tosiaankin nähdä Mikon kiinnostavana tyyppinä, eikä vain sano niin lämpimikseen. En minäkään usko, että Mikkoa lopulta harmitti yhtään, että päätti osallistua juhliin. Ja kyllä minäkin toivon, että hänen ja Edvinin välit olisivat vielä joskus paremmat, kun he ovat joskus kuitenkin olleet toisilleen tosi tärkeitä. Kiitos kommentistasi, se ilahdutti kovasti! :)

rosegold:
Puhelinkommentti. Tämä on hurjan hieno ja sujuva teksti, mutta eniten mulla jäi päähän pyörimään tuo valokuvan kuvailu, kun Mikko puhuu vähän kuin lukijalle. En ole tuollaista tehokeinoa ainakaan hetkeen nähnyt ja pidin kovasti.

Raukka tämä Mikko, joka ajattelee, ettei ole ollenkaan jännittävä ja kokee vaikeaksi uskoa sen, että joku voisi olla hänestä kiinnostunut. Ainakaan selvin päin. Jäi itsellekin lopusta kivan toiveikas fiilis. Ja ah niin sympaattista, kun Edvin vähän murjotti siitä, että Mikon pitäisi olla myös hänen kanssaan.

Altais:
rosegold: Kiitos kommentista! Oli hauska aloittaa teksti tuon valokuvan kuvailulla ja palata siihen sitten myöhemmin. Päädyin siihen muistaakseni sitä kautta, kun yritin tavoittaa aika kovassa humalassa olevan ihmisen tapaa ajatella ja käyttäytyä. Mikko tosiaan puhuu ikään kuin lukijalle, ja vasta jossain kohtaa lukijalle selviää, että hän selittikin asiaa jollekulle toiselle. Kiva, jos ratkaisu tuntui toimivalta. Mikko on tosiaan aika reppana tässä, ja tarvitsisi kipeästi halauksen. Minustakin oli kiva lopettaa tämä sellaisiin tunnelmiin, että hän sai kuin saikin sentään Edviniltä hiukan huomiota (mutta ystävänä tietenkin), ja että tämä sittenkin välitti. :)

rosiee:
Mulle Edvin, Jokke ja muut on vielä ihan uusia tuttavuuksia luettuani eilen sen, missä ne oli abiristeilyllä, mutta voin nyt jo sanoa että oon nyt jo rakastunut näihin hahmoihin! Varmaan taas toistan itseäni, mutta mä oon rakastunut myös sun tyyliin kirjoittaa, se on niin helppoa ja mukaansatempaavaa. Pidän myös sun hahmoissa siitä, että ne on niin persoonallisia ja niin erilaisia toistensa kanssa. Erityisesti Mikko ja Jere, mutta ehkä se on just se, mikä tekee niistä niin sopivia toisilleen. Oli myös hauskasti ajateltu tuo, että Mikon kaikki ajatukset ei kuuluneetkaan vaan Mikolle, vaan myös Jere kuuli ne ja reagoi niihin. Rikkoi kivasti normeja ja toi yllätyksellisyyttä.

Kiitos taas tästäkin <3 Nyt taidan mennä etsiskelemään lisää sun tuotantoa, haluan tutustua näihin hahmoihin paremmin  :-*

Altais:
rosiee: Voi kiitos ihanasta kommentista! <3 Tulin valtavan onnelliseksi siitä, koska itsekin olen kiintynyt näihin hahmoihin hirveän nopeasti, ja välillä melkein unohdan, ettei heitä ole oikeasti olemassa. Mikon ja Jeren tarina on vasta alussa, ja jos se on jäänyt kiinnostamaan, niin toinen tarinani Vähitellen selkenevää on suoraa jatkumoa sille. Siinä selviää, tuleeko heille treffejä ja jos, niin mitä niistä seuraa. Kovin erilaisiahan nuo kaksi keskenään ovat, mutta niin kuin sanoit, ei sen tarvitse olla mikään ongelma. :) Kiva, että koit tekstin helposti luettavana ja selkeänä, koska sitä tavoittelinkin. Minulla on myös sellainen työ, jossa työnkuvaan kuuluu tavallaan sanoittaa monimutkaisia ja hankalia juttuja mahdollisimman selkeään muotoon, joten ehkä sekin vaikuttaa kirjoitustyyliin jollain lailla. :)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta