Originaalit > Pergamentinpala

Sori kun suutelin | K-11 | synkistelyä ja uusia kohtaamisia tupareissa | Mikko/Jere, Edvin/Jokke

<< < (3/3)

Ygritte:
Noniin, vihdoin pääsin tämänkin äärelle:D Tämä on roikkunut minulla luettavana siitä lähtien, kun linkkasit tämän Älyttömät otsikot -haasteeseen, mutta kuten niin monesti aiemminkin minun kohdallani, parempi myöhään, kuin ei milloinkaan.

Minä pidin tästä oikein kovasti! Olen nyt lukenut jokusen noita Jokke/Edvin tarinoita, joten jonkinlainen käsitys heistä jo on. Jere ja Mikko olivat molemmat minulle uusia tuttavuuksia, ja varsinkin Mikon kuvailu yllätti minut täysin! Jerestä maalailtiin heti sellaista pahiskuvaa, joten siihen sopii miesnutturat, tatuoinnit ja lävistykset, mutta Mikon pitkä elovena-tukka tuli aivan puskista. Ja miten ihanalta se kuulostaakaan!

Minähän olen suuri synkkyyden ystävä, joten Mikon ajatuksista lukeminen sopi minulle oikein hyvin. Ymmärrän hyvin, miten Mikko on päätynyt tällaiseen ratkaisuun - vetämään perseet ja katoamaan yksin pimeään metsään - sillä onhan se oikeasti raskasta, jos päätyy sellaiseen tilanteeseen, jossa on olevinaan porukassa, mutta silti yksin. Ei varmasti ole helppo paikka katsella toisten onnea, kun toivoisi sitä samaa itselleenkin. Siihen kun vielä sekoitetaan humalatila, niin ei ihmekään, että pieni itsesäälissä piehtarointi tulee ajankohtaiseksi. Onneksi itsetuhoiset ajatukset käyvät vain häivähdyksenä taustalla.

Jerelle pisteet siitä, että löytää Mikon metsästä ja jää tämän seuraksi. Erityisen paljon pidin siitä, että Jere ei antanut tilanteen edetä pidemmälle, vaikka Mikko olisi niin ehkä toivonut. Nyt miehillä on mahdollisuus aloittaa tutustuminen ilman, että olisi mahdollisesti tullut kännissä sekoiltua jotain, jota katuisi myöhemmin (tämä toki koskee tässä vain Mikkoa). Ja lopun toiveikkuus oli kyllä myös ihanaa luettavaa, kun Mikko ikään kuin saa parhaan kaverinsa takaisin (Edvin onkin huolissaan hänestä) ja Jerenkin kanssa on jo suunnitelmia seuraavalle päivälle:)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta