Harry Potter -ficit > Godrickin notko

Kirjeitä (Vähän ennen välirikkoa), S, Regulus ja Sirius Musta

<< < (2/4) > >>

Winga:
Kommenttikampanjasta päivää!

Olihan tämä nyt pakko ottaa kun oli 12+ ja kirjeitä Mustan veljesten välillä! Hirvittävän kekseliäs tapa kirjoittaa tämä. Ja kivasti sujahti sanat tuonne sekaan. Tykkään just kaikista viestinvaihtoteksteistä.

Voi että Sirius. Varmasti oikeesti ollut hänellekin vaikea tilanne, että rohkelikko vaikka haluaisikin kun tietää kodin odotukset. Erittäin uskottavaa että hän peittäisi kaiken huumoriin. Onhan se helpompaa.

Ja voi Regulus, sinä kärsivä sielu. Pidin hirmuisesti tuosta lopun yliviivausosiosta. hiddenbenin lailla näin että varmasti yritti myös nokittaa isoveljeään nokkeluudessa aluksi varsinkin.

Pidin siitä että miten paljon tunteita tämäkin herättää ja miten paljon tunteita tuntuu että varsinkin Regulus näyttää. Sirius vaikuttaa, kuten sanoin, yrittävän peittää kaiken huumoriin, mutta sekin ehkä horjahtelee vähän. Ja varmasti veljelle pitää esittää aina vähän parempaa kuin on, yrittää huolehtia että ei itse aiheuta enempää tuskaa kuin mitä kotona on.

Kiitos! Tää oli ihan super!

Isfet:
Apuva, olen jo kolmas joka sanoo näin, mutta terkkuja Kommenttikampanjasta! En eilen varaillessani huomannut että Kaarne oli käynyt tätä jo kommentoimassa, ja nyt ehti vielä Wingakin väliin. No, enempi parempi, eikös jeh?  ;D

Valistin tekstin listauksestasi ihan puhtaasti siksi, että siinä oli paitsi Regulus, niin vielä Siriuskin! Enkä edes huomannut tämän olen 12+ virkettä teksti, ennen kuin näin sanalistan lopussa  ::) Sujuvasti kirjoitettu siis, ja kaikki sujahtivat luontevasti tekstin joukkoon. Siriuksen kirjeet ovat ihanan luonteenomaisesti värikkäistä ja räiskyviä. Tyrskähtelin varsinkin kahta ensimmäistä kirjettä lukiessani hautakivien vuoksi, mutta Reguluksen viimeinen virke ensimmäisessä kirjeessään oli taas suora isku sydämeen. Oljo maalaa minun huonettani vihreällä ja hopealla vaikutti vielä siltä, että Regulus itse lähinnä seurasi kiihkoilua sivusta, mutta viimeisin kyllä puhuu selvää kieltään toiveesta huomioiduksi tulemisesta. Regulus poloinen oli varmaan koko ikänsä odottanut isoveljensä varjossa, että lähdettyään Tylypahkaan Sirius ei voisi enää jatkuvasti olla varastamassa valokeilaa. Kuinka monta kertaa voi surra samaa hahmoa, ja pahus vieköön jokaisessa hahmosta kirjoitetussa tekstissä? Ehkä siksi Regulus onkin niin ♥


--- Lainaus ---minä haluaisin, että joku kysyy edes KERRAN, mitä minulle kuuluu.
--- Lainaus päättyy ---


Ja auts  :-\  Mutta kyllähän me oikeastaan tiedämme, että Sirius on pönttöpää. Edes hän ei ole kiinnostunut veljestään, vaikka tälle kirjoittaakin. Ja siltikin Regulus vain jatkaa vanhempiensa miellyttämisyrityksiä, ehkä odottaen sitä päivää kun Siriuksen nimeä ei enää lausuta.

Kiitos lukukokemuksesta, tämä oli ihana ♥ Saatan napata vielä jonkun toisenkin tekstisi  ;)



marieophelia:
Winga: Kiitos paljon kauniista kommentistasi! Varsinkin Reguluksen kutsuminen kärsiväksi sieluksi liikutti mua, koska pidän hänestä itse kovin. Eikä Siriuksenkaan tilanne tosiaan helppo ole. Veljesten suhde on niin kiehtova, koska niin paljon jätetään pinnan alle. Ihana kuulla, että tykkäsit viestinvaihdosta ja että se herätti tunteita.♥

Isfet: Enempi parempi, todellakin :) Varmaan itsekin valitsisin tämän tekstin, jos mulle lätkäistäisiin oma lista eteen (koska Regulus♥) :D Ihana kuulla, että sekä vitsikäs kuittailu, että pinnan alla lymyilevä tuska välittyivät. Mun on tarkoitus kirjoittaa Siriuksesta ja Reguluksesta vielä toinenkin ficci, joten on ollut hyvin ilahduttavaa ja inspiroivaa saada tällaisia veljesten suhdetta pohdiskelevia kommentteja. Kiitos paljon! ♥

Violetu:
Äää, tämä oli ihana!

Olit tavoittanut hienosti poikien lapsenäänet, ja sanatkin solahtivat tuonne sekaan ihan saumattomasti.

Symppasin tässä Regulusta ihan tosi paljon, raukka joutuu olemaan kotona kalseassa ilmapiirissä, kun isoveli nauttii vapaudesta ja perseilee koulussa minkä kerkeää.  :'(
Nauroin tämän kanssa, tässä oli paljon hauskoja juttuja, kuten tuo koko hautakivien kaivertaminen, paljaan pakaran vilautus ja karvalakki. Ja silti taustalta paistoi myös Reguluksen kipu, jota hän kovasti yritti tukahduttaa.
Tosi hieno kokonaisuus, pidin paljon!

~Violet kiittää

marieophelia:
Violetu: Kiitos paljon kommentista! Ilahduttavaa kuulla, että sekä nauratti että suretti ja että pojat kuulostivat itseltään. Kiitos!♥

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta