Harry Potter -ficit > Godrickin notko

Kirjeitä (Vähän ennen välirikkoa), S, Regulus ja Sirius Musta

<< < (4/4)

marieophelia:
Tikkis: Voi kiitos paljon kauniista sanoistasi!<3 Ilahduin ylipäätään, että olit kommentoinut tätä virkehaasteen tekstiä: nyt kun uusi kierros on alkamassa, oli itsekin kiva muistella, mitä oonkaan viimeksi kirjoittanut. :) Ihana kuulla, että pidit hahmojen toteutuksesta ja kirjemuodosta.
Larjus: Hahhaa, mulla on vähän ( eli aika paljon) sama fiksaatio hahmojen lapsuusvuosia kohtaan :D (Ja apua, oon kyllä kirjoittanut Siriukselle aika härskin huumorintajun 11-vuotiaaksi, mutta kaipa se sopii hänen hahmoonsa :D) Mulla oli tähän virkehaasteeseen alun perin ihan toinen ajatus kuin kirjemuoto, mutta sitten kompastuin kirjoittaessa omaan sanaani (!) viesti ja oli pakko vaihtaa ideaa. :D Mutta ihanaa kuulla, että pidät mun ficeistä ja kiitos paljon kommentistasi!<3

Kelsier:
Kommettiarpajaisista hei!

Olipa mukavat kirjeet. Juuri näin Siriuksen vanhemmat saattoivat reagoida, kun heidän poikansa valittiin Rohkelikkoon. Kirjoista jäi sellainen kuva, että Mustat olisivat pitäneet Siriusta ja Regulusta aika tasa-arvoisina, mutta tässä tulee hyvin esille se, että Regulus on varmasti jäänyt tämän kauhean skandaalin varjoon. Tuohon tasa-arvoisuus tuntemukseen ehkä vaikuttaa se, että kirjoissa asiat nähdään Siriuksen näkökulmasta ja hän piti veljestään toisin kuin vanhemmistaan, joita vihasi. Tuo viimeinen karvalakki juttu on ihan paras. Sirius vaan valittaa jostain kylmyydestä eikä tajua, että Reguluksella on isompiakin ongelmia ;)

Kiitos, kun kirjoitit! :-*

-Kel

marieophelia:
Kelsier: Joo, minäkin ajattelen, että Sirius saattaa Potter-kirjoissa olla aika puolueellinen tietolähde perhettään koskevissa asioissa (samoin toki Oljo) ja siksi onkin kiinnostavaa miettiä, miten perhe "oikeasti" olisi reagoinut Siriuksen lajitteluun. Kiva, että tykkäsit tuosta karvalakki-kohdasta. :) Kiitos paljon kommentista!<3

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta