Harry Potter -ficit > Pimeyden voimat

Käärmeenkantaja, Harry/Draco, K-11, 1/9 (uutta 31.7.2019)

<< < (2/2)

Lyra:
iltapäivää ja terveisiä kommenttikampanjasta! tämä teksti vaikutti esittelyn ja otsikon (sekä parituksen) myötä niin mielenkiintoiselta, että oli pakko tarttua tähän.

Alussa herää ihan hirveästi kysymyksiä. Draco pakenee auroreita, miksi? onko hän paennut heitä sodasta asti, vai onko lähiaikoina tapahtunut jotain, mikä on aiheuttanut tämän pakomatkan. Tekstissä mainitaan, että Dracolta on takavarikoitu taikasauva, mutta myös ilmaistaan Dracon karanneen tylypahkan taistelusta, jotain on siis tapahtunut sen jälkeen, ja draco on ollut aurorien huostassa.

Oli erittäin mielenkiintoista, kuina dracon taikuus on vuosien saatossa kuollut, kun ei ole enää taikasauvaa. Olen jotenkin itse nähnyt asian niin, että taikuus on sisäistä ja taikasauva vain kanavoi sitä, mutta tällainenkin tilanne voi olla erittäin mielenkiintoinen. Suuri kasvunpaikka ainakin Dracolle, jolle taikominen on varmasti ollut aina itsestään selvyys, ja nyt hän ei voi edes ilmiintyä, saati sitten loitsia kipinöitä. Lainsuojattomasta Dracosta oli mukava lukea. Hän vaikutti edelleen päättäväiseltä ja fiksulta, eikä ollut vain alistunut tilanteeseen.

Se, että Dracolla on tytär, herätti entistä enemmän kysymyksiä. Kenen tyttö Iris on ja mitä hänen äidilleen on tapahtunut? Kuudessa vuodessa varmasti on tapahtunut vaikka mitä, mutta dracon ajatuksista saa kuvan, että iriksen äiti ei ole pitkään aikaan ollut kuvioissa mukana, koska hän ei tule ilmi tekstissä.

En malta odottaa, mitä tässä tekstissä tapahtuu seuraavaksi. Miten Harry sotkeutuu tähän soppaan mukaan, ja onko Iriksen tauti jotain peruskuumetta vakavampaa, johon Dracon on lopulta lähdettävä etsimään apua, ja ehkä antauduttava häntä etsiville auroreille. Otsikko tuntuisi viittaavan pimeän piirtoon, jota Draco oletettavasti kantaa kädessään. Kun osastona on Pimeyden voimat, en uskalla mitään kovin fluffyista toivoa, mutta odotan silti innolla jatkoa!

Angelina:
Mä ihan oikeesti kuvittelin, että oon jo kommentoinut tätä :'''D Luulin varmaan kommentoineeni, kun tätä käytiin sillon läpi ennenku julkaisit - sori siis tästä mokasta, korjataan virhe!!

Tässä on todella mielenkiintoinen alkuasetelma, kuten varmasti sanoinkin aiemmin. Komppaan Fractaa siinä, että lainsuojaton JA taiaton Draco on kyllä mielenkiintoinen kombo, jotenkin tulee itsellekin surkea olo hänen puolestaan - miten hankalaa hänen elämänsä mahtaakaan olla.

Iris on herkullinen lisä kuvioon ja hänestä on varmasti mielenkiintoista lukea lisää! Laitapa sitä jatkoa nyt jo pikku hiljaa :----D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta