Harry Potter -ficit > Hunajaherttua

Kahvila King´s Crossilla (Ginny & Luna, S)

<< < (2/4) > >>

Linne:
Ensinnäkin iso kiitos kaikille ihanista kommenteista, niistä tuli tosi hyvä mieli <3

Vendela jätin tämän tarkoituksella aika avoimeksi, että lukija saa päättää kehittyykö Ginnyn ja Lunan välille ystävyyttä tai jotain syvempää :) suloinen palanen oli tavoitteena ja on kiva kuulla että onnistuin siinä!

Crys olipa kiva kuulla että teksti toimii vaikka ei olisikaan lukenut alkutietoja! Tämä teksti kirjoitti vähän vahingossa itsensä ja alunperin Lunakaan ei ollut noita mutta en voinut vastustaa kiusausta viitata syyskuun ensimmäiseen : D

Marieophelia väittäisin että jos/kun Lunan ja Ginnyn välille kehittyy jotain syvempää ja Luna paljastaa salaisuutensa, Ginny ei ole kovin yllättynyt : D

Hopearausku on aina kiva kuulla että on onnistunut piristämään jotakuta, kiitos siis siitä! Kuten tuossa jo Vendelalle sanoin, jätin tämän tarkoituksella avoimeksi että lukija saa sitten itse päättää miten käy :)

Vuorna:
Iltaa! Tropes-haasteen puolelta etsiskelin jotain luettavaa itselleni, ja tähän iltaan sopi mainiosti vanha kunnon Coffeeshop AU. Erityisesti mua ilahdutti se, että päätit lähestyä tätä haastetta just tän parituksen kautta ja tällä tavalla! Tosi kivaa vaihtelua lukea tämmöisiä tekstejä, ja oon myös tottunut lukemaan Coffeeshop AU-tekstejä ennemmin baristan näkökulmasta, joten senkin takia tätä oli kiva lukea.

Ihan heti alusta alkaen pidin tästä tekstistä. Tuo kahvilan itsensä kuvailu oli tosi kivaa, tykkäsin kovasti siitä miten taikamaailman piirteet lisäsivät kahvilaan ihan hurjan maagisen tunnelman. Ajatus noita-Lunasta ja jästi-Ginnystäkin on erittäin mielenkiintoinen, siitä asetelmasta en olekaan aiemmin tekstejä lukenut. Se sopi tähän hyvin, ja mun mielestä lisäsi kivasti sitä Lunalle niin ominaista omituisuutta. Sekin oli oikein kiva, miten tämä koostui tämmöisistä yksittäisten hetkien sarjoista! Se rytmitti nätisti tätä tekstiä ja tuntui hyvältä ratkaisulta.


--- Lainaus ---“Hän on ääliö, kun antaa sinun lähteä noin helposti. Älä jää pohtimaan häntä. Hänellä on oma polkunsa, joka on nyt paljon synkempi, kun hän päästi sinut menemään.”
--- Lainaus päättyy ---
Ihastuttavan Lunamaista sanoa noin, ja olipahan myös todella suloinen kommentti. Vaikka tää ei silleen konkreettisesti shippiteksti ollutkaan niin tämän ja sitten Ginnyn lopussa tehdyn ronskin aloitteen seurauksena tästä sai kyllä hyvät fluffannokset tähän iltaan. Eikä edes tarvinnut liikaa rivien välistä tulkita ruusunpunaiset lasit päässä!

Mä pidin tästä paljon, tää oli ihastuttava ja hyväntuulinen teksti! AU oli kivan toimiva ja tykkäsin myös noista velhomaailmaviittauksista tässä. Kiitos paljon tämän kirjoittamisesta, annoit mulle hurjan kivan lukukokemuksen!

Linne:
Kiitos ihanasta kommentista Vuorna! tämä oli sellainen teksti joka kirjoitti itse itsensä: tekstiä kirjoitellessa tuli koko ajan mieleen kivoja yksityiskohtia, jotka piti saada mukaan. Coffeeshop AU:sta tulee tavallisesti mukava ja lämmin olo, kiva että tämäkin täytti tehtävänsä!

Larjus:
Tästä ficistä muistui mieleeni ne muinaiset vuodet, kun kahvila-AU:t fandomissa kuin fandomissa oli iso juttu :D Mä en silloinkaan ollut niiden perään sen erityisemmin, mut kiva varsinkin näin pitkästä aikaa lukea vähän jotain silläkin aiheella. Luna kuulostaa ihan huipulta kahvilanpitäjältä, tuolla kahvilassa kyllä haluaisi itsekin päästä käymään!

Tosi kiva idea, että vaikka tämä onkin AU, niin taikamaailma ei ihan taida ollakaan olematon... Hauskoja, tuttuja viittauksia velhoihin ja taikuuteen. Hauska valinta myös se, että Luna ilmeisesti onkin noita, vaikka Ginny jästi onkin. Semmosta ei yleensä tule vastaan niin kivaa vaihtelua tuttuun ja turvalliseen. Luna tosin on muutenkin niin erikoinen, että ilman noitaselityksiäkin kaikki sen kummallisuudet menis läpi :D

Tästä tuli varsinkin lopun myötä sellainen fiilis, että tää toimis tosin hyvin vähän niin kuin prologina Ginnyn ja Lunan kehittyvälle suhteelle, mutta tää toimii kyllä hyvin ihan tällaisenakin. Avoimet loput on aina kivan kutkuttavia, ja niin oli nytkin kiva jäädä itse tuumimaan, miten tästä eteenpäin :3 Kiitokset kivasta lukukokemuksesta!

Linne:
Kiitos Larjus! Minä kyllä ihan pidän coffeeshop-AUista, jos ne vaan on hyvin tehty. Ajatus Lunasta kahvilanpitäjänä oli niin kutkuttava, että tämä ficci melkein kirjoitti itse itsensä :D

Alun perin tässä tekstissä kumpikin oli jästejä, mutta en voinut vastustaa noita!Lunaa. Hän on kyllä niin erikoinen hahmo, ettei tarvitsisi noituutta ollakseen valtamassasta poikkeava :D

Tämä kyllä toimisi kivasti prologina enkä panisi pahakseni, jos joku tähän tarttuisi :) kiitos kivasta kommentista!

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta