Originaalit > Pergamentinpala

Vuodenkierto | K-11 | Fantasia-arkielämää | 29. luku

<< < (12/12)

Kaarne:
Siis oikeasti, mitäs mitäs. :D En tajua, miksi tää teksti on mennyt multa ohi, koska arkifantasia on jotenkin ihana asia, ja tässä on ollut alusta loppuun tosi kiva tunnelma! Metsästin tämän tekstin käsiini sen yhden yksärivastauksesi ja raapalejuoksun raapaleen jälkeen ja olen nyt lukenut muutaman ensimmäisen luvun, ja vaikkei tänään mitään kovin syvällistä kommenttia enää irtoakaan, halusin tulla kertomaan nämä kolme Tärkeää Asiaa:

A) Minusta tämä on oikeasti ainakin ensimmäisten lukujen perusteella sellainen teksti, joka ansaitsee tulla jatketuksi. (Sitten aikanaan, kun inspiraatiota taas on, koska ei sitä pakolla kannata kirjoittaa. ♥)

B) Olen edelleen sitä mieltä, että tässä on aivan upeat nimet kaikilla hahmoilla, ah! Ja kuvailu on niin tunnelmallista. ♥

C) Siltä varalta, että inspiraatio joskus palaisi / kaipaisi herättelyä, linkkaan sulle tän vuodenaikalevyn. :D

Toivotaan, että inspiraatio palaa! ♥ Minäkin palaan joku päivä laajemman kommentin kanssa, jahka olen lukenut tämän tekstin loppuun. :)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta