Ficit (kaikki fiktiiviset fandomit ja RPF, pl. Harry Potter) > Toinen ulottuvuus

O.C, Maistelua K-11 (Seth/Ryan)

<< < (2/2)

Violetu:
Ooh, kommentteja :o eep!
Kiitokset hirmuisesti kaikille, nyt iski hirveä halu katsoa taas O.C:tä (ja sen seurauksena toivottavasti kirjoittaakin :P)

Vanilla M.: Kiitoksia kommentista^^. Joskus lukiossa kirjoitin myös tällä parilla, Ryan/Seth on vähän semmoinen, josta ei koskaan pääse lopullisesti irti, vaan sen pariin haluaa aina palata vähintään nostalgiasyistä. Ehkäpä siis jossain vaiheessa vielä.
Sacrifice: Kiitoksia kommentista, mukavaa että pidit ^^ On aina kiva kuulla, että teksti on saanut jotain reaktiota aikaiseksi.
Luminalle: Jei, kiitos kommentista! Rivitys on jännä, siitä (tai kappalejaosta) kuulen usein, itse olen kai sille jotenkin sokea. (Löytyisiköhän jostain ihan vaan siihen erikoistunutta betaa...) ihanaa, että joku toinenkin shippaa näitä kahta^^
dramaqueen: Kiitos kommentista ^^ Kirjoita ihmeessä, O.C -ficcejä on ihan liian vähän (ja varsinkin tällä parilla).
Kotitonttu:Kiitos kommentista, hyvä jos Seth oli onnistunut^^ Hän on ehdottomasti yksi omista suosikkihahmoista. Kaikkea kannattaa kokeilla, joskus hyvä ficci voi pelastaa huonommankin parituksen.

Snouk:
Olin aivan varma, että Seth halusi kokeilla suudella Ryania, mikä olisi ollut hyvin söpöä, ja purskahdin hervottomaan nauruun, kun kyseessä olikin korvan maistaminen. Tuo ilmaus on melkein ällöttävä kaikessa realistisuudessaan ja silti onnistuit kirjoittamaan sen suloiseksi kokeiluksi, joka ei loppujen lopuksi vaikuttanutkaan mitenkään kummalliselta.

Siitä on aikaa, kun olen OC:ta katsellut, mutta muistan tykänneeni hahmoista kovasti ja muistikuvieni mukaan kunnioitit hahmojen luonteita tässä fikissä hyvin. Olisin kuitenkin toivonut jonkinlaista taustatietoa tapahtumille: miksi pojat nukkuivat samassa sängyssä, mitä he ylipäättään toisistaan ajattelivat, miksi Seth halusi koskettaa juuri Ryania ja kuinka Ryanin tunteet heräsivät jnejne. Hieman enemmän tarinaa olisin siis kaivannut pelkän hetken kuvailun lisäksi. Muuten tämä oli kuitenkin kiva ja kevyt pätkä lukea, kiitos.

Angelina:
OMG! Vakoilin että mitä keskustelualueella tapahtuu ja joku katsoi tätä aihetta jajaja ---  Siis olin yhdessä vaiheessa ihan jäätävä Seth/Ryan shipperi, mutta niitä ficcejä oli silloin ammoisina aikoina oikeastaan vain livejournalissa, joten luin sieltä englanniksi. En edes tiennyt, että Finistäkin löytyy! Olin jo ihan unohtanut, miten ihania nämä on yhdessä!

Tää oli jotenkin ihanan awkward ja kiusallinen, en kestä! Sethin random kysymys pienessä kaljahuppelissa sai kyllä mutkin nauraan, odotin myös suutelemista :'''DD Ja tottakai Ryan on mukana, vaikka ensin lyökin vähän tyhjää. Musta oli myös ihanaa tuo, miten Ryan innostui kovasti Sethin kaulasta ja TOIVOIN että hitto kun tämä olisi kuitenkin mennyt pidemmälle ;D Mutta tämä toimi kyllä tällaisenaan hyvin, vaikka uskottelen itselleni, etteivät he ihan kuitenkaan pystyneet pitämään välejään ennallaan ;) Naaw tämä oli kyllä ihana nostalgiatrippi, kiitos!

Waulish:
Muistan kun O.C. oli pinnalla joskus kun olin vielä lapsi tai esiteini, mutta en ihan tainnut osua kohderyhmään enkä katsonutkaan sitä muistaakseni kuin ehkä jakson pari. Siksipä minulla ei ole juuri minkäänlaisia muistikuvia hahmoista tai mistään muustakaan. Päädyin kuitenkin lukemaan tämän tarinan, koska otsikko yhdistettynä yhteenvetoon ja slash-paritukseen sai minut kiinnostumaan. Miesten väliset kokeilut on parasta. ;D

Hahaa, hieman yllätyin Sethin korvanmaistamispyynnöstä. :D Odotin ehkä vähän toisenlaista maistelua, mutta mikäpäs siinä, toimiihan se tämäkin - varsinkin, kun tilanne johtaa myös kaulanmaisteluun. On hauskaa ajatella, ettei kumpikaan hahmoista ole ehkä aikaisemmin kokeillut vastaavaa tai ajatellut toisiaan potentiaalisina kokeilukumppaneina. Nyt kun ensimmäinen varovainen askel on kuitenkin otettu, saattaa avautua vaikka minkälaisia ovia. Ei tarvitse edes miettiä muiden suhtautumista, jos molemmat ovat samalla sivulla tämän suhteen:

--- Lainaus käyttäjältä: Violetu - 29.08.2011 23:24:42 ---”Sängyn tapahtumat jää sänkyyn?”
--- Lainaus päättyy ---
;D

Kiitos tästä mieltä lämmittävästä iltapalasta, tykkäsin! :-* -Walle

Violetu:
Kiitos kommenteista, Snouk, Angelina & Waulish!
Olin ihan, että mitä ihmettä tämä nyt on, ficci on sata vuotta vanha ja plupsahtaa pinnalle :o

Snouk: Taustatiedot jäivät vähäisiksi, koska tämä on liiankin vahvasti omaelämäkerrallinen, mutta varmaa on, että alkoholilla oli osuutta asiaan. Kuvittelin kirjoittaessa muistaakseni(?) että kyseessä oli sniikkaus jostain luvattomista O.C:n bileistä takaisin kotiin (tai kuivat eliittibileet kotona), jossa on niin suuri ryntäys yövieraita, ettei jäänyt muuta vaihtoehtoa kuin jakaa sänky. Ihan typerää, etteivät ne koko sarjan ekassa jaksossa voineet vaan molemmat nukkua Ryanin sängyssä ;D Kiitos kommenteista näin törkeän monta vuotta myöhässä.
Angelina: Ai että, itse shippasin kanssa hullun lailla näitä kahta (jo joskus 2007 ja siitä eespäin) ja luin hyvin paljon kaikkea, mitä livejournal silloin tarjosi<3 Kiva, että awkwardius välittyi, mutta ei mennyt liiallisuuksiin :'D varmaan tämä jäi tällaiseksi (eikä jatkunut korkeampiin ikärajoihin), koska tämän kirjoittamisen aikoihin halusin "olla uskollinen" tapahtumille, joihin ficcini "perustuivat" ::) Kiitos kommentista, ilahduin hämmästymisen lisäksi paljon ^^
Waulish: Kiva, että pidit^^ O.C. toimii mielestäni vielä näin vuosien jälkeenkin yllättävän hyvin, vaikka itsellä siinä on tietty vielä nostalgia, joka lisää arvoa. Suosittelen ainakin ekan jakson katsomaan, se on ihana<3

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta