Ficit (kaikki fiktiiviset fandomit ja RPF, pl. Harry Potter) > Toinen ulottuvuus

BBC!Sherlock: Kiitos (Sherlock/John, K-11, one-shot)

<< < (3/4) > >>

Vendela:
Kivaa kun Angie nosteli tämän esiin. Aloitin tänään AO:ssa vähän hämärän ihmissusi-H/D:n lukemisen mistä en oikein tiedä mitä tykkäisin siitä. Joten tämä oli oikein sopiva välipala tähän väliin ;D

Aloitan lopusta, mikä oli ehdottomasti ihana ja paras! Tuo Angien nostama viimeinen lause on sama, minkä itsekin meinasin tähän lainata, sillä miten ihanaa että John oli paikalla, eikä tajunnut mitään ;D Sillä tuo kertoo jotenkin niin hyvin siitä, ettei John ole todellakaan tilanteen tasalla!

Tykkäsin siitä, että tämä oli suora jatkumo sarjan tapahtumille. Ja hyvin pitkälti tämä meni niin kuin pitikin. Sillä tuollainen hetken jälkeen kuka tahansa on kaljan ansainnut ja Sherlock puolestaan sai itsensä viimeinkin toimimaan, kun John oli vähällä kuolla. Kivaa oli myös se, että tällä liikuttiin matalamman ikärajan puitteissa, se sopi tähän hetkeen oikein hyvin. Pussailu on ihanaa ja joskus se itsessään riittää hyvin, kuten tässä nähtiin :)

Kiitos tästä,
Vendela

lurikko:
Vendela ja Angelina, kiitos kommenteista, tulen nyt heti ihmettelemään kun on tällaisesta vanhasta fikistä kyse, piti ihan laskea että onko siitä tosiaan viisi vuotta kun kirjoitin tämän! Ei tunnu yhtään niin pitkältä ajalta. Tämä oli silloin aikoinaan ihan niitä mun ekoja Johnlock-fikkejä!

Angelina, kiitos! Ihanaa että tykkäsit ja että John miellytti, hänellä oli tosiaan tässä ollut vissiin aika pitkä päivä, ilmankos on vähän vaikea ollut tajuta asioita, mutta hyvä että lopulta loksahti palaset kohdalleen. Silmäilin tätä itsekin nyt läpi ja onpa kyllä hyvä että Sherlock osasi kysyä aika suoraan, muuten John ei varmasti olisi tajunnut vieläkään mitään ja olisi jäänyt kaikki tajuamiset välistä. Ja sittemmin olen kyllä kirjoittanut näistä kahdesta varsin paljon myös seksikohtausjuttuja mutta tässä tarinassa tosiaan jäätiin pussailuun ja ihan hyvä niin, hyvä että pussailullekin on välillä omia tarinoita!

Vendela, kiitos! Tsemppiä hämärän ihmissusi-H/D:n kanssa, toivottavasti se osoittautuu hyväksi! Mutta kivaa että päädyit välissä lukemaan tällaisen hyvin epähämärän tarinan. Yllätyin vähän itsekin nyt siitä miten kovasti olinkaan tähän kirjoittanut tuota pussailua, ja on vissiin maneerit hiukan jo tässä viidessä vuodessa muuttunut, koska tuntui sellaiselta tekstiltä mitä ei enää ehkä tulisi kirjoitettua ja oli jotain yllättäviä ilmaisuja ja sananvalintoja. Uskomatonta että nää 2016 kirjoitetut fikitkin alkaa olla jo puoli vuosikymmentä vanhoja :')

Sisilja:
Ihanaa että Angelina kommentoi tätä tänään niin mäkin voin tulla kommentoimaan vähän niin kuin samalla oven avauksella! :) Oon lukenut tämän ekan kerran jo vuosia sitten (niin kuin kaikki muutkin Johnlockisi, luulisin!) ja ah että tämä ilahdutti taas, Johnin uupunut kaljankaipuu oli hyvin samaistuttavaa (mutta nyt on piru vie maanantai eikä maanantaina sovi kaljoitella, varsinkaan jos ei ole edes joutunut pommiliiviin puetuksi. :D) ja aaaaahhhh kun oli nautinnollisen pitkitettyä tuo suutelemaan pääsy, nautin nautin ja nautin siitä kuhnailusta ja erityisen kovasti nautinkin sitten kun vihdoin päästiin pussailemaan ja Sherlock kiipeää melkein Johnin syliin! Ihanaa myös kuinka Sherlock suutelemisen jälkeen vain istahtaa siihen Johnin jalkojen juureen, miten verraton mielikuva!

Lukiessa tuli muuten hauskasti mieleen se sun uusi, aivan ihana enkunkielinen Johnlock fuck or die, täällä on nimittäin joukossa yksi villi Mycroft!

--- Lainaus ---Eihän hän tehnyt muuta kuin toisteli Mycroftin sanoja ja toivoi parasta, paitsi että -
--- Lainaus päättyy ---
Ehkäpä Mycroft olisi pannut Johnin toistelemaan jotain muuta kuin gullo galjaa vai mitenhän se replan suomennos meni... :')

Vitseistä vakavampiin asioihin, tämä kohta oli aivan paras:

--- Lainaus ---John hengittää pienillä nykäyksillä. Sherlock pitää yhä kiinni hänen paidastaan, ihan turhaan, ei hän pystyisi liikkumaan vaikka haluaisi. Hän pitää silmänsä tiukasti kiinni. Sherlockin huulet ovat yllättävän pehmeät ja hengitys tuntuu hänen kasvoillaan, häntä huimaa, hän miettii että nyt viimeistään pitäisi havahtua ja työntää Sherlock kauemmas.

Hän suutelee varovasti takaisin.

Sherlockin huulten välistä pääsee pieni yllättynyt äännähdys.

John yrittää hengittää mutta eihän se kovin hyvin suju.
--- Lainaus päättyy ---
Muhun teki vaikutuksen tuo ilmaisu "hengittää pienillä nykäyksillä", ihana! Ja sitten tykkäsin erityisesti siitä, kuinka John suutelee varovasti takaisin ja Sherlockilta pääsee pieni yllättynyt äännähdys! <3<3

Ihana ihana fikki, oli mukavaa palata tämän pariin, kiitos kun olet kirjoittanut tämän!

Ja jos saa näin toisen fikin kommenteissa ruveta virittelemään ihan pientä keskustelun poikasta, niin Angelina mua jäi hirmuisesti kiinnostamaan, miksi sun on hankala kuvitella Sherlockia ja Johnia suutelemaan tai muutoin tekemään jotain seksuaalista. Kerro lisää! Millaisia on sun headcanonit? :) Kuulosti nimittäin tosi jännältä, kun mä en juuri muuta vapaa-ajallani teekään kuin kuvittele näitä pussailemassa tai hmmm, tekemässä jotain muutakin. ;D

// Ja täällähän on Vendela ja toyhto rynnänneet kirjoittamaan juttuja väliin! Oonpa hidas!

Angelina:

--- Lainaus käyttäjältä: Sisilja - 01.03.2021 21:50:52 ---Ja jos saa näin toisen fikin kommenteissa ruveta virittelemään ihan pientä keskustelun poikasta, niin Angelina mua jäi hirmuisesti kiinnostamaan, miksi sun on hankala kuvitella Sherlockia ja Johnia suutelemaan tai muutoin tekemään jotain seksuaalista. Kerro lisää! Millaisia on sun headcanonit? :) Kuulosti nimittäin tosi jännältä, kun mä en juuri muuta vapaa-ajallani teekään kuin kuvittele näitä pussailemassa tai hmmm, tekemässä jotain muutakin. ;D

--- Lainaus päättyy ---

Toivottavasti toyhtoa ei haittaa, että hänen tekstinsä kautta nousee keskustelua! :D Sisilja, en mä oikeestaan ees tiedä :''D Tai siis riippuu kauheesti mun m00dista ja siitä että mitä haluan lukea, mutta jotenkin nautin Johnlockista ehkä eniten niin, että se on sellasta piningia ja tunteiden tutkiskelua ja ehkä USTiakin, ilman että oikeesti välttämättä tapahtuu mitään. Sherlock on jotenkin sellanen hahmo, etten osaa kuvitella sitä aina kovin seksuaalisena, johtuu ehkä siitä. On paljon pareja, joilla haluan lähes poikkeuksetta lukea pussailua ja muutakin äksöniä, mutta tää pari toimii musta niin hyvin ilmankin :3 Ei sillä, oon lukenut kyllä Johnlock pusuja ja seksiäkin ja tykännyt niistäkin paljon, mutta en tiiä, mulla tää toimii kyllä melkeinpä vielä paremmin ilman ;D Oon myös verrattain aika vähän lukenut Johnlockia (vain täällä Finissä, enkä täältäkään vielä kaikkea), joten suurin osa fandomin headcanoneista on mulle ihan vieraita - saattaahan olla, että mieli muuttuis ihan täysin jos pääsis syvemmälle fandomiin!

lurikko:
No kylläpäs tämän fikin topic on tänä iltana eläväinen, ihan mahtavaa!

Sisilja, kiitos! Hyvänen aika tuo Mycroft tuolla, toisaalta en tiedä pitäisikö olla yllättynyt, jos en vielä vuonna 2021 erota Mycroftia ja Moriartya toisistaan niin miten oisin vuonna 2016 osannut :') Kivaa kun bongasit sen niin sain sen tuolta pois! Luin tämän nyt itsekin osittain ja hämmennyin kyllä tuosta suutelukohtauksen asettelusta ja Sherlockista lattialla Johnin jalkojen välissä, hihihii, mahtavaa kun oon unohtanut jo kaikki yksityiskohdat tästä niin sain itsekin ilahtua tuollaisesta lattialla kömpimisestä. Ja niin hassua, just noi kohdat mitä lainasit, nykäyksillä hengittäminen ja pieni yllättynyt äännähdys ois sellaista mitä en enää nykyään jostain syystä kirjoita, en tunnista omaksi tekstikseni vaikka tavallaan pidänkin niitä ihan kivoina juttuina. Mutta ehkä ihan hyvä asia että maneerit muuttuu ajan kuluessa!


Uuu ja minäkin haluan osallistua tähän Sisiljan ja Angelinan keskusteluun vähäsen! Oon kyllä lukenut Johnista ja Sherlockista kaikenlaista varsinkin enkuksi, enkuksi luen muutenkin enemmän kuin suomeksi. Ja myös kaikenlaista äksöniä. Mutta mulla on myös vähän taipumusta sellaiseen, että välillä käy niin että se unresolved sexual tension ja pining on oikein herkullista luettavaa mutta sitten kun jotain tapahtuukin, suutelua tai muuta hommailua, niin tunnelma vähän lässähtää. Niin tavallaan siltä osin samaistun sellaiseen ajatukseen että joskus tarina toimii paremmin ilman toimintaa, tai ehkä mun osalta toimii siihen asti että toiminta alkaa. Mutta luulen että se liittyy jotenkin kirjoitusteknisiin juttuihin tai juonenkuljetuksiin, siihen että kun jotain asiaa on odotettu tarinassa niin sitten kun se tapahtuu, on hankala pitää jännitettä yllä niin ettei tapahtuisi jonkinlaista lässähdystä. Ja apua en nyt osallistunutkaan keskusteluun vaan lähdin ihan sivuraiteille, hupsista vaan! Ymmärrän kyllä siis hyvin senkin että joistain pareista tykkää lukea mieluummin alemman ikärajan tekstejä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta