Originaalit > Pergamentinpala

Oodi haikeille hiustenkuivaajille / K11 / Eelis + entiset heilat / arkielämä

<< < (2/2)

Alice Katarina:
Onnittelut Kommenttiarpajaisten voitosta! Valkkasin tällä kertaa tekstin sun listauksesta aika sattumanvaraisesti. Tässä tekstissä kiinnosti hauska nimi ja entiset heilat, ja kylläpä tämä oli yöllisen lukuhetken arvoinen. Tykkäsin kovin paljon rennosta mökkitunnelmasta ja kavereiden välisestä naljailusta ja hassuttelusta. Oikein paistoi se ilo ja letkeys, kun saa vaan rauhassa olla rauhassa oma itsensä, kun tuntee kaikki läpikotaisin.


--- Lainaus ---Joka tapauksessa se roikotti päätään alas päin, mistä johtuen Pete oli kysyny siltä, että onkohan tuo hyväks. Ukko oli ihmetelly, et mikäs tuossa, ei tytöllä oo tasapainossa koskaan vikaa ollu. Vauvaa minä lähinnä, Pete oli menny möläyttään. Siitä syntykin sitten sievä myrsky ja särö ukon ja tulevan vävyn auvoisasti alkaneeseen suhteeseen. Isä huusi, et paksuksi menit panemaan ja Eeva huusi takaisin ja siinä oli yleistä hässäkkää. Lopulta se ikäloppu kuivain päätti mennä mäsäksi ja päätti draaman siltä illalta polttamalla Eevan käden. Ukko oli kuulemma leppyny vähän aamuun mennessä, mut Pete joutu vannomaan ikusta uskollisuutta tai jotain.
--- Lainaus päättyy ---
Erityisesti hiustenkuivain-tarinoista makuuni oli Eeliksen siskon tarina. Naurahdin ääneen kuvailua. Voi Eeva raukkaa ja Pete raukkaa! Onneksi isä vähitellen raahautuu 2000-luvulle ja Eevalla on ainakin temperamenttia. Muutkin tarinat olivat varsin suloisia. Ihastelin aiempien kommentoijien tavoin, että kaikissa oli mukava tunnelma. Entisille tyttöystäville tai ihastuksille ei naureskeltu vaan tunnelma tosiaan oli tekstin nimen mukaan vain aavistuksen haikea.


--- Lainaus ---Jasper raapi päätään. ”Sulla on niin läheinen suhde fööneihin, et voisit melkein kirjottaa siitä self-help-oppaan slash bestseller-romaanin. Miten ois ´Oodi haikeille hiustenkuivaajille´? Saa käyttää ihan vapaasti.”

Mä unohdin, että olin ottanut suullisen lonkkua, joten se ryöpsähti kaaressa ulos mun puuskahtaessa. Kaikki kundit kavahti taakse päin, mut silti ne sai märkää päällensä. Mua hekotutti.
--- Lainaus päättyy ---
Tässä esimerkki kohdasta, jossa poikien letkeä yhdessäolo oikeen paistaa.

Kiitos tästä tarinasta! Se sai kaipaamaan kunnon rentoa illanviettoa ystävien kanssa.

AK

Kelsier:
Alice Katarina: Kiitos paljon kivasta kommentistasi! Pojat ovat tosiaan hyviä kavereita ja vieläpä oppiainerajojen yli. Näiden hiustenkuivaajatarinoiden ympärille oli kiva luoda kesäistä oleilu tunnelmaa.  :-*

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta