Harry Potter -ficit > Hunajaherttua

Kahvilla (muun unohtuessa) | S, Kingsley/Hermione, tuplaraapale, fluffy

<< < (2/3) > >>

Arte:
Tää on jotenkin niin söpö! Kingsley/Hermione on tosi kiva ja mielenkiintoinen asetelma. (: Olin ehkä vähän yllättynyt, että Hermione oli Kingsleyn sihteeri, koska no, sihteeri, mutta toisaalta miksikäs ei! Jos se on Hermionen ensimmäisiä virkoja ministeriössä tai jotain. Toisaalta en ehkä siltikään näe tätä. :D Mutta ei se mitään, koska tämä oli söpö pätkä eikä ammateilla ollut niin väliä, kuten Hermione tuossa itsekin ajatteli!

Etenkin tuo leikkiin lähteminen ja kiusoittelu oli kivaa. Ja se, että Kingsley silitti jalallaan Hermionen sukkahousuja pöydän alla! Aw. Söpöä. En yleensä kestä fluffia, mutta tää oli kiva! Just sopivan pituinenkin. (:

flawless:
Olipas tämä kyllä todella sellainen hyvänmielen fluffy. Pidin siitä että tämä oli lyhyt pätkä, se tuntui sellaisena kovin slice of life -tyyliseltä ja mukavan kevyeltä luettavalta. Pidin tämän arkisesta mutta kuitenkin perhosten lepattelua aiheuttavasta tyylistä. Flirttailusta ja leikkisyydestä, söpöilystä ja jännitteestä. Erityisesti mua säväytti tuo kohta, jossa Kingsley silitti jalallaan Hermionen sukkahoususäärtä pöydän alla, hihi miten kutkuttavaa. Tämä paritus kyllä käy järkeen, oon lukenut tätä hiljattain aiemminkin joten tulin tämän ficin pariin jo vakuuttuneena tästä parituksesta, koska se vaan toimii ja on niin luonnollisen oloinen: oon samaa mieltä siitä, että tämä saisi olla vähemmän harvinaista! Ihana paritus siis. Tulin tästä iloiselle mielelle, ihanan lämminhenkinen pätkä!

Crys:
Piti tulla vilkaisemaan, kun paritus on niin ainutlaatuinen, en ole vissiin ennen törmännykään. Mukavan lyhyt ja fluffyinen tämä on, ja otsikko kuvaa sitä hyvin, samalla kuitenkin vähän jalkameininkiä pöydän alla joka antaa vihjettä siitä että jotain korkeamman ikärajan juttua voi vielä käydä myöhemmin ;) Paritus oikeastaan luulisi toimivan ihan hyvin, koska olen saanut käsityksen siitä, että nämä kaksi ovat suht samanhenkisiä ihmisiä :)

-Crys

Sokerisiipi:
Suloinen, toimiva hetki vieraassa ympäristössä, jossa on sopivaakin vähän leikkiä roolien kanssa! Ihanaa, että Hermione hoksasi Kingsleyn tarkoitusperät ja lähti spontaanisti mukaan leikkiin. Oli kivaa nähdä Hermionesta tällainen ilkikurinen puoli. Aivan kuin hän olisi suorastaan odottanut tilaisuutta viskata työnorminsa- ja roolinsa nurkkaan ja flirttailla sydämensä kyllyydestä komean miehen kanssa. Ja olihan siellä tähän viittaavia motiivejakin taustalla, kun kerta vaatekaappikin oli uusittu... Ihanaa, ajatukset ja tunteet kohtasivat yhteisymmärryksessä ja päästiin kutkuttavampiin tunnelmiin.

Kiitos, viihdyin!

Larjus:
Stalkkinappula oli taas vaihteeksi kaverini, kun etsiskelin sitä kautta jotain lukemista ja bongasin tämän. Paritus kiinnitti heti huomioni, joten pitihän tämmönen pätkä tulla vilkaisemaan 👀 Ja todella suloinen fici olikin! Mä rakastan fluffya, joten siinäkin mielessä tämä oli niin mainio mielestäni. Pienet slice of life -hengessä kirjoitetut pätkätkin on musta ihan parhaita, yksinkertaista mutta niin ihanaa ja mieltä lämmittävää. Koko tämän ficin ydinideakin on musta niin herttainen, että seura saa oikeestaan unohtamaan kaiken muun kun keskittyy vain siihen toiseen :3 Jalkapelistäkin tykkäsin, koska aaaaa, niin söpöä! Tartten ehdottomasti elämääni enemmän ficejä, joissa on jalkapeliä mukana!


--- Lainaus ---Hermione puhahti mielessään kaiken kliseisyydelle, mutta juuri se sai tilanteen tuntumaan vielä upeammalta.
--- Lainaus päättyy ---
Niin, kliseet tuppaa olemaan oikeestaan aika kivoja, jos hetki niille on otollinen!

Tää oli kyllä kiva löytö! Ihanaa hienovaraista ja vähän kujeilevaakin fluffia ♥

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta