Harry Potter -ficit > Godrickin notko

Percy Weasley ja raivoava räyhääjä, slice of life, S

<< < (2/2)

Meldis:
Miten söpis! Kivaa, että oltiin Percyn nelosvuodessa, että Charlie esiintyi myös. ^^ Kivasti näkyi veljesten suhteet, Percy väitti kirjeen kuuluvan kaksosille, Charlie sätti Percyä väittelykerhosta. Enpä ihmettele, että Percy sai väittelykerhossa jonkun itkemään. ;D Ulkoilu sopii rangaistukseksi, hyvin arthurmaista. Ulkoilmahan tekee hyvää ja samalla Percy joutuu tekemään jotain itselleen ikävää. Kiitos tästä! ^^

Linne:
remoteness spectator ihanaa, että tykkäät lukea tarinoita Percystä, sillä mä olen tällä hetkellä hyvin syvällä Percy Weasley (ja Perciver) kuopassa. Minä olen aina tykännyt Percystä, ja varsinkin aikuisena havahtunut huomaamaan että ei hänellä helppoa ole, veljekset kiusaavat ja oikein kukaan ei arvosta. Lisäksi kirjat on kirjoitettu Harryn näkökulmasta, jota ei oikein kiinnosta muu kuin huispaus ja pimeyden voimilta suojautuminen, joten ei ihme, ettei hän erityisemmin välitä Percystä. Ja oikeassa olet, enemmän Percyssä luihuista on kuin Harryssa!

Percy parka tosiaan, pakotetaan ulos vaikka ei tahdo :D Kiitos kommentista!

Rowena slice of life on kyllä ihana genre, yksi parhaista <3 ja mitä tuohon "mitä Percy sanoi Angelinalle" ficciin, noh, se on tuon alla :D Kiva että Percy tuntui samaan aikaan Percyltä ja kertojaääni kuitenkin oli ystävällisempi. Mitä enemmän mietin Percyn hahmoa, sitä selvempää mulle on se, miksi canonissa kävi niin kuin kävi. Percy oli kuitenkin aina se "vähiten tykätty Weasley" jopa omassa perheessään. Kiitos kommentista!

Larjus Tylypahkan väittelykerhon nousu ja tuho -ficci on työn alla :D Ja tosiaan, onpahan mahdollisuus viettää aikaa Oliverin kanssa ja ehkä tämä saa kuorittua Percystä esiin kelvollisen huispaajan, vaikka tästä ei lempiharrastusta tälle tulisikaan xD Kiitos kommentista!

rosiee ääww, pitää ehkä kirjoittaa Percy huispauskerhossa -ficci :D Ja olen ihan samaa mieltä, Percy on aliarvostettu! Kiitos kommentista <3

Meldis mä olen viime aikoina pohtinut kovasti Weasleyn kolmen vanhimman lapsen keskinäistä dynamiikkaa, ja tuntui luontevalta ottaa Charlie mukaan joukkoon. Ja kyllä, ulkoilu on Percylle sopiva rangaistus, minäkin olen sitä mieltä, että Arthur voisi keksiä juuri tuollaisen rangaistuksen. Kiitos kommentista!

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta