Originaalit > Pergamentinpala

Huh hellettä (ja hellyyttä) • K-11 • kesähömppää, Jani/Simo • 6/7 raapaletta

<< < (3/3)

Meldis:
Olipas ihana löytö tämä! ^^ Kesähömppää todellakin ja jokainen raapale oli omalla tavallaan ihana. Heti ensimmäinen oli lutuisin ikinä, tuli niin leppoisa ja siirappinen olo tuosta yhdessä nukahtamisesta. Simo oli ihana, että vaikka ikään kuin valitti, että Jani veti hänet melkein-unesta, mutta samalla kuitenkin halusi tämän käden omaansa, eikä estellyt halailua. Ja sitten he erkanivat toisistaan, että oikeasti voisivat nukkua, mutta kokonaan ei voinut pysyä irti toisesta. ^^ Kohtaus oli arkisen hempeä, tuntui, että nämä kaksi ovat olleet yhdessä jo jonkin aikaa, mutta suhteessa on silti paljon lämpöä. ^^ Hih, lämpöä. ;D Rakastan established relationshippejä ja tämä oli ehdottomasti juuri sellainen. <3 Pystyin hyvin samaistumaan Simoon tuossa ukkosen ihailussa, rakastan ukkosta ja kastuisin itsekin mielelläni, jos vain näkisin mahdollisimman monta salamaa. Ja raapaleessa oli myös ihanaa sähköä muutenkin ja kuvailusti kosketuksesta oli aivan upeaa.


--- Lainaus ---Se ei ollut tavanomainen kosketus, joka ilmaisi hei älä mee vielä, mulla on asiaa, vaan se oli painokkaampi, aistikkaampi, ja kun Jani rentoutui takaisin istumaan, käsi alkoi liikkua.
--- Lainaus päättyy ---

Oih, täydellisen kuumaa tähän ikärajaan. <3

Kolmas raapale oli oikein tuttua, koska voi miten tuttua se onkin, että se tulee aivan äkillisesti, yltyy hetkessä ja on ohi ennen kuin ehtii silmää räpäyttää, mutta kuitenkin kastelee niin maan perusteellisesti, ettei sille voi kuin nauraa. ;D Idea uimiseen menemisestä oli kivan kesäistä, että voi tulla ja mennä spontaanisti, kun ei ole sitoumuksia, kesä on minullekin vapauden aikaa ja tuossa pulahduksessa se näkyi ihanasti. ^^ Meinasin sitten alkaa harmistua, kun Jani niin hermostui painostaan, koska rääh kun vihaan miten paljon siihen numeroon kiinnitetään huomiota ja onneksi Simo sen huomauttikin, että tärkeämpää on katsoa sitä, elääkö terveellisesti, paino nyt on vain yksi mittari, eikä minusta edes kauhean tärkeä. Mutta silti Jonin hermostus turhautti minua, mutta sitten hän hetken halailun jälkeen heräsi hermoilustaan ja tajusin, että kyllä minä itsekin välillä hermoilen siitä, mitä vaaka näyttää. Että oli jotenkin kivaa näyttää, että vaikka kuinka ymmärtäisi, ettei vaa'an numero kerro kauheasti niin silti se vain vaikuttaa tunnetilaan ja kestää pienen hetken päästä siitä irti, mitä teen itsekin. Yliajattelijana ja murehtiana, on se alun vaihe, että ensin murehtii ja sitten kun ehtii ajatella, muistaa, ettei asia ole niin suuren murehtimisen aihe, jos ollenkaan. :D En tiedä saitko kiinni, mitä hain, mutta tykkäsin, miten lähellä omaakin elämää tuo hetki oli. ^^


--- Lainaus ---”Et, sä olet hiirenhiljainen”, Simo hymähti kellahdettuaan selälleen. ”Samaa ei voi sanoa noista.” Hän nyökkäsi ikkunan suuntaan. ”Tosin työtäänhän ne vain tekee.”
--- Lainaus päättyy ---

Ei, eikä! Johonkin se kaiken ja kaikkien ymmärtäminen pitää vetää! Kyllä sitä nyt saa ärsyttää työmaa, vaikka miten tajuaisi, että ne tekee työtään. Joskus vain ärsyttää, kun se työmaa on oman ikkunan alla ja sillä selvä. Ei tarvitse olla noin enkeli koko ajan, pahuksen Simo. ;D


--- Lainaus ---”Suomalainen järvi on kyllä ilmestys vertaansa vailla.”
--- Lainaus päättyy ---

Olen samaa mieltä. Meressä on kyllä puolensa ja se on vähän sellainen luksusjuttu ainakin itselleni ja tosi kiva, kun lomalle on lähtenyt, mutta olen silti tosi iloinen ja tunnen oloni etuoikeutetuksi, kun Suomessa pääsee uimaan kaikkialla helposti ja turvallisesti. ^^ Rauhan hetket oman mökin rannassa ovat minustakin Janin tapaan ihan täydellisiä ja muuta ei tarvita parhaaseen lomaan. ^^
En tiedä saitko koskaan viimeistä raapaletta valmiiksi, mutta nämä ovat yksinäänkin olleet aivan ihania ja kesäisiä. Kiitos näistä! ^^

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta