Vapaa keskustelu > Saivartelija

Miten ystäväsi suhtautuvat ficcailuusi?

(1/52) > >>

shira:
Eli halusin nyt aloittaa keskustelun sellaisesta aiheesta kuin että miten ystäväsi suhtautuvat ficcailuusi?
Eli tietävätkö ystävänne ficcailuharrastuksestanne ja jos tietävät, miten he suhtautuvat? Ficcailevatko kaverisikin? Pitävätkö he ficcailua outona ja/tai vieroksuvat sitä? Vai ovatko oikeat ystäväsi netissä ja/tai täällä Finissä?
Selventääkseni hieman asiaa laitan oman kokemukseni tähän.

Omat ystäväni eivät edes tiedä ficcailustani. Ja jos tietäisivät, he pitäisivät sitä kertakaikkisen kummallisena ja oudoksuttavana... he eivät mitä luultavimmin edes tiedä, mikä on ficci. Varsinkin nämä FinFanFunin Potter-ficit; kaverini inhoavat Harry Potteria. Tai ne, jotka eivät inhoa, eivät pidä siitä. Ihmettelen, miten tällainen asia on pysynyt salassa heiltä, kun kuitenkin ficit ovat iso osa elämääni ;o

Keskustelua kehiin !!

sikuriina:
Minulla on itselläni vähän samanlainen tilanne. Kaverit joita tapaan oikeassa elämässä ovat juuri tuollaisia tapauksia, jotka eivät mitä luultavammin edes tiedä mikä on ficci. Tämä johtuu lähinnä siitä, että suurin osa ystävistäni on poikia. Vaikka pyörinkin oikeassa elämässä enimmäkseen poikaporukoissa, minulla on netissä lukuisia naispuolisia ystäviä joista lähes jokainen kirjoittaa/lukee ficcejä. Heidän kanssaan on ihana jakaa kokemuksia ja mielipiteitä kirjoittamisesta, ja olen todella kiitollinen että olen törmännyt kyseisiin ihmisiin vuosien varrella.

Raesokeri:
Hyvin suhtautuvat. Yksikin jopa lukee ficcejä ja antaa ideoita kirjoittamiseen.  :)

Dinella:
Muutamat tietävät. Pari kavereistani lukee myös, joskaan ei Potter fandomilla vaan just tyyliin jotain Narutoa.. Niin, ja yksi käy täällä lukemassa, muttei voisi kuvitellakaan kirjoittavansa itse. Ja yhden sain tietoiseksi finistä, ja nyt hän käy täällä sekä lukemassa että kirjoittamassa :D

//Kävin muokkaamassa, tilanne muuttui  ::)

February:
Mulla on yks kaveri joka tietää, ja se ei tykkää ollenkaa.
Lapsellista ja sairasta jne. Mitäpä sitä muiden mielipiteistä välittämään.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta