Ficit (kaikki fiktiiviset fandomit ja RPF, pl. Harry Potter) > Toinen ulottuvuus

True Blood: Polte (ja valhe), Tara/Naomi, K-11, raapale

(1/1)

Solembum:
Author: Sole
Fandom: True Blood
Genre: Angst, Drama, H/C
Rating: K-11
Pairing: Tara/Naomi
Disclaimer: Mikään True Bloodissa ei kuulu minulle
Warning: Spoilaa jonkinverran neljättä tuotantokautta
Summary: ”Kaikki on kunnossa, Toni, minä olen tässä.”

Katsoin koko eilisen True Bloodia ja kirjoitin tämän ficin illalla koska oli yksinkertaisesti pakko kirjoittaa jotain.

Osallistuu Femmekymppiin.
Polte (ja valhe)

Toni?

Tara yrittää kääntyä ympäri sängyssä, mutta hänen jalkansa ovat takertuneet kiinni lakanoihin. Hänen vyötärönsä ympärillä on kaksi käsivartta ja hänen hiuksissaan kuuma hengitys. Hän potkii lakanat irti jaloistaan ja riuhtoo itseään vapaaksi, mutta käsivarsien ote hänen vyötäisistään vain kiristyy.

Toni!

Kuuma hengitys katoaa Taran hiuksista ja hipaisee niskaa ennen kuin pysähtyy hänen kaulakuoppaansa. Hänen ihonsa on kuin tulessa, hän rimpuilee ja takertuu sormillaan pitkiin hiuksiin, jotka valuvat hänen kaulalleen, mutta eivät ole hänen omansa.

Hänen kaulakuoppaansa tukahtuu huuto, mutta käsivarret eivät katoa mihinkään. Tara jatkaa hiuksien repimistä, mutta mitään ei tapahdu. Huutaja ei reagoi mitenkään. Hän kuulee tämän tuskaisen hengityksen ja kiskoo lujempaa.

”Herää, Toni!”

Tara räväyttää silmänsä auki huohottaen. Naomi painaa suudelman hänen suupielelleen. Hiukset kuuluvat Naomille, käsivarret hänen ympärillään ovat Naomin. Tara alkaa itkeä Naomin hengitystä kuumempia kyyneliä.

”Kaikki on kunnossa, Toni, minä olen tässä”, Naomi sanoo ja silittää Taran kyynelistä märkää poskea.

Tara pudistaa päätään.

Ei ole ketään Tonia, eikä mikään ole kunnossa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

Siirry pois tekstitilasta