Ficit (kaikki fiktiiviset fandomit ja RPF, pl. Harry Potter) > Toinen ulottuvuus

Twilight: Säätöä Chatissa K-11

(1/3) > >>

Tattinen`:
Ficin nimi:Säätöä Chatissa
Kirjoittaja(t): Tattinen`
Oikolukija/Beta: mariamo ( ylistäkäämme häntä<3)
Fandom: Twilight
Tyylilaji/Genre: Draama,  Fluff
Ikäraja: K-11 (ainaki täl hetkellä, vaihan sit jos tulee tarve)
Paritus/Päähenkilöt: Samat mitkä Twilightissakin (:
Yhteenveto/Tiivistelmä/Summary: Meidän rakkaat Twilight henkilöt ovat sattumalta eksyneet Chattiin. Sielä sitten  sekoillaan ja keskustellaan asioista

//h-di muokkasi ikärajan otsikkoon
/Venomous muokkasi fandomin otsikkoon

A/N : Elikkä tää on mun ensimmäinen ficcini, ja toivoisin sen perusteella risuja ja ruusuja (:  :-*
Ja sitten voisi kertoa jatkanko tätä vai en . Ja erityis kiitos marimolle sillä hän korjasi suunnattomat virheeni<333 ;D

Eddie -   Edward  

newvampire – Bella

rakastunutpoju – Jasper                                                

himoshoppaaja – Alice                                                              

 hAlInAllE – Emmet                                                                    

KAUNEIN! – Rosalie                                                                            

 Dr. Carlisle – Carlisle                                                                  

Kokkaaja – Esme                                                                          

Nessie<3 – Renesmee                                                                                

Pelle miljoona  - Jacob
 

Luku yksi.

 

Eddie- kirjautui sisään.

 

newvampire kirjautui sisään.
 

Eddie- sanoo:                                                                                            

Oi Bella, oi Bella. Mitä tekisinkään ilman sinua? Olet kuin Jeesus, joka herätti minut uudelleen henkiin! Rakastan sinua. Odota vain kun saamme olla hetken kahdestaan, niin et tiedä vielä mikä sinua odottaa.

 

newvampire sanoo:                                                                            

Ööö… okei???

 

Eddie- sanoo:                                                                                      

Rakas, minä palvon sinua. Tulen tästä lähti aina tuudittamaan sinut laulaen uneen.

 

newvampire sanoo:                                                                                    

Olisihan se ihan mukavaa, mutta mä oon nykyään vampyyri .

 

Eddie- sanoo:

Taas yksi huono puoli siihen että olet vampyyri..

 

Nessie<3 kirjautui sisään

 

newvampire sanoo:                                                                              

NESSIE!? Kuka sinulle teki chattiin tunnuksen?

 

Nessie<3 sanoo:                                                                                    

Alice-täti, kiitä häntä<3

 

newvampire sanoo:

 Ahaaa, mutta miten sä osaat olla koneella ylipäätään tai sitten kirjoittaa?

 

Nessie<3 sanoo:

 Alice-täti opetti<3

 

Eddie- sanoo:                                                                                          

Nessie kulta… tiedätkös missä Alice nyt on ?

 

Nessie<3 sanoo:                                                                                      

 Joo, tässä minun vieressä<3

 

Eddie- sanoo:

 Okei, no voisiko minun rakas Nessie kulta mennä leikkimään niillä uusilla leluilla mitkä Emmet-setä toi sinulle?

 

Eddie- kirjautui ulos.
 

Nessie<3 sanoo:                                                                                      

Minne isi lähti?

 

newvampire sanoo:                                                                            

Eiköhän olisi parasta meidänkin lähteä, Nessie kulta..        

 

Nessie<3 sanoo: Mä en vaa ymmärrä teitä joskus.

 

Nessie<3 kirjautui ulos.

 

newvampire kirjautui ulos.

 

Pelle miljoona kirjautui sisään.
 

hAlInAllE kirjautui sisään.
 

hAlInAllE sanoo:                                                                                    

 Wazup my nigga frieends ?

 

Pelle miljoona sanoo:                                                                                

Nigga ???

 

hAlInAllE sanoo:                                                                            

jälkeenjäänyt…

 

Pelle miljoona sanoo:

 AA, jälkeenjäänyt. Mutta enhän minä ole jälkeenjäänyt?

 

hAlInAllE sanoo:                                                                            

jälkeenjäänyt…

 

Pelle miljoona sanoo:

Hei, minä tunnen pari jälkeenjäänyttä. Voisin aina sanoa niille  ’wazup my nigga friends ’

 

KAUNEIN! kirjautui sisään.

 

hAlInAllE sanoo:                                                                                        

HEI BEIBE, KATO KUKA TULI SISÄÄÄ. SIIS UUU JEAAH<6969

 

KAUNEIN! sanoo:                                                                                    

Hei Rakaskulthanih<3

 

KAUNEIN! sanoo:                                                                              

Grauh, musti on myös paikalla

 

Pelle miljoona sanoo:                                                                                          

Hei Blondi. Wazup my nigga friends?

 

KAUNEIN! sanoo:                                                                                

ANTEEKS ?! Haukuitko sinä minua; kauneinta ja upeinta olentoa maanpäällä neekeriksi?

 

Pelle miljoona sanoo:                                                                            

Neekeriksi???

 

KAUNEIN! sanoo:                                                            

No just äskenhän sinä sanoit ’Nigga ’

 

Pelle miljoona sanoo:                                                                          

Siis mitä hittoa?    

 

Dr. Carlisle kirjautui sisään


Dr. Carlisle sanoo:                                                                                

No hei, lapset. Olettehan muistaneet, että huomenna on Esmen syntymäpäivä.

 

hAlInAllE sanoo:                                                                          

Muhahaaa… minä olen kehitellyt suunnitelman Esmeä varten.

 

Dr. Carlisle sanoo:

 Suunnitelman? Et kai vaan vahingoita rakasta Esmeäni, jolla on maailman suloisin ääni ja kaunein vartalo<3

 

hAlInAllE sanoo:

Se tulee sitten yllätyksenä…

 

Pelle miljoona sanoo:                                                                            

Te olette tainnu saada yliannostuksen verta, kun olette noin sekoja. Minä taidan mennä kuuntelemaan MUSEA!<3

 

Pelle miljoona kirjautui ulos.

 

hAlInAllE sanoo:

 Miksiköhän sen nimi on pelle miljoona???

 

Dr. Carlisle sanoo:

  Jacobin ihanne henkilö on Pelle Miljoona, joten hän halusi nimimerkikseen Pelle Miljoona.

 

hAlInAllE sanoo:                                                                                  

Onkohan se homo?

 

KAUNEIN! sanoo:                                                                                          

 Miksi sinä sellaista kuvittelet? :O

 

hAlInAllE sanoo:                                                                                                  

No, koska hän kuuntelee Musea ja himoitsee jotain Suomalaista rastapäätä.

 

KAUNEIN! sanoo:                                                                                      

 Kyllähän sinäkin kuuntelet Musea? Ja sinäkin tykkäsit vielä pari kuukautta sitten Pelle Miljoonasta.

 

hAlInAllE sanoo:

 IIK, EN MINÄ OLE HOMO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  (mistä sinä olet saanut selville, että minä sellaista kuuntelen ja jotain rastapäät himoon?)

 

KAUNEIN! sanoo:

 Meidän huone oli täynnä Pelle Miljoonan kuvia ja aina kun minä en ollut huoneessa, sieltä kuului kauheasti musiikkia joka    oli peritty Muselta.

 

Dr. Carlisle sanoo:                                                                                

Minäkin tiesin, että sinä kuuntelet Musea (:

 

hAlInAllE sanoo:

 IIIIIIK! TE OOTTE PELOTTAVIA!

 

hAlInAllE kirjautui ulos.

 

Dr. Carlisle sanoo:

 Emmet ei edes kertonut minkälaisen suunnitelman se on kehitellyt :(

 

KAUNEIN! sanoo:

 Semmoinen hän on, tämä meidän pikkuinen monkey man<3333

 

himoshoppaaja kirjautui sisään.

 

Kokkaaja on kirjautunut sisään.

 

rakastunutpoju on kirjautunut sisään.

 

himoshoppaaja sanoo:

 JASPERIII MILLON ME MENNÄÄN OSTAA UUSIA VAATTEITAA!<3<3<333333333          

 

rakastunutpoju sanoo:                                                                      

ALICEEEEEE MINUN PÄIVÄNI MINUN YÖNI MINUN ELÄMÄNI ON OMISTETTU SINULLE!<3 mutta vastahan me eilen käytiin? :O

 

himoshoppaaja sanoo:                                                                                        

no mutta… eilen minulta jäi pari juttua ostamatta…

 

rakastunutpoju sanoo:                                                                              

niin kai sitten…

 

Kokkaaja sanoo:                                                                                      

Carlisle… minulla olisi sinulle yllättys<3

 

Dr. Carlisle sanoo:                                                                                        

Grrr… jännittävää <3

 

KAUNEIN! sanoo:                                                                                          

yäkk! Meitsi häipyy, moro. Ei teitä kukaan jaksa kuunnella.

 

KAUNEIN! kirjautui ulos.

 

Dr. Carlisle sanoo:                                                                                            

Niin mikäs se yllätys olikaan ?

 

Kokkaaja sanoo:                                                                                      

Jos menisimme vähän yksityisempään paikkaan, esim. meidän makuuhuoneeseen <333333

 

Dr. Carlisle sanoo:                                                                                              

 Olen siellä viidessä sekunnissa



Kokkaaja on kirjautunut ulos

 

Dr. Carlisle on kirjautunut ulos
 

rakastunutpoju sanoo:                                                                        

Mentäiskö mekin tekemään rivoja? <3

 

himoshoppaaja sanoo:                                                                            

MIAUH!

 

himoshoppaaja on kirjautunut ulos.

 

rakastunutpoju on kirjautunut ulos.

 

Eddie- kirjautui sisään.

 

hAlInAllE kirjautui sisään.
 

hAlInAllE sanoo:

 oh baby don’t you know I suffer? Oh baby can’t you hear me moan? You caught me under false pretenses How long before you let me go?...

 

Eddie- sanoo:                                                                                    

BUSTED!!!!

 

hAlInAllE sanoo:                                          

IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIKKKKKKKKKKKKKKKK!!!! EI SINUN PITÄNY OLLA PAIKALLA! Ethän kerro muille pliiispliis .. jos et kerro saat multa minun ankka pelastusrenkaan<3

 

Eddie- sanoo:                                                                                                

 Ja minä en sinun ankkojasi huoli. Mistäs lähtien Emmett on Musea kuunnellut?

 

hAlInAllE on kirjautunut ulos.

 

Eddie- sanoo:                                                                                      

HEMMETTI!


newvampire kirjautui sisään.

 

newvampire sanoo:                                                                                

Hoitelitko sinä Alicen?

 

Eddie- sanoo:                                                                                      

 Hoitelin? Minä vain kysyin, että miksi hän oli mennyt tekemään noin pienelle käyttäjän Chattiin.

 

newvampire sanoo:

 Niin, niin… sitä minä meinasinkin… minä tästä lähdenkin, kävelylle, ei kun siis metsästämään…

newvampire kirjautui ulos

 

Eddie- sanoo:

 Miten kaikki on ollut tänään jotenkin omituisia?

 

Eddie- kirjautui ulos


mariamo:
Hmm, tämä oli tälläinen kiva chatti fic taas kerran. ;)
'Nigga' aiheinen  ;D

Tota jotenkin sulla tuli noita välilyöntejä liikaa?  :)
Virheitä en nyt lukiessani löytänyt.
Ihan kiva ensimmäiseksi ficiksi. Oma ensimmäinen oli meinaa järkyttävä.

Jatkoa jään odottamaan, betailtavaksi sekä luettavaksi :)
Laita jotain kivoja juonenkäänteitä mukaan ;)

- love, maria .

aurore:
OH !
Vampyyreilla on khyllä täydellinen musiikkimaku <3 ((;
Muse awwws ((;
Tosi hyvä ja hauska ficci, jatka toki <3
♥: aurore

Tattinen`:
mariamo: hihii, kiitos kommenteistasi<3 joo taidatkin tietää mistä toi nigga tulee :D Välejä pahoittelen erityisesti, mutta niitä vain tuli sinne  liikaa :S Ja virheistä voit kiittää itseäsi :D  (: kiitos siis että betaat tätä<33

aurore: Joo mä rakastan yli kaiken kans musea joten oli pakko tunkee sitä tähän ficciin :D
Kiitos kommenteistasi yli kaiken , piristyin<3 (:

Joo eli Jatkoa tulee tässä varmaan viikonloppuna, odottelen että vähän enemmän tätä luettaisiin
~Tattinen`

Virheellinen:
Hajoan atomeksi.  ;D Mahtavaa, lisää!

~Virheellinen

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta