Originaalit > Sanan säilä

Yksinäinen | (one-shot, angst, S)

<< < (2/2)

gabriela:
Kiitoksia kommentista ShinigamiEatsApples, kiva kun pidit. ^^ Kaikkein parasta on saada tosiaan tietää se, että joku muukin pitää siitä mitä itse on saanut aikaan. Kiitos!

gabriela:
Nostelen tätä, jos joku vaikka haluais vielä lukea tämän...

latzku_:
hyvän tekstin olet saanut kirjoitettua mutta hieman pidempi ja surullisempi olisi saanut olla. :)





latzku_

Vida:
Ei tämä olisi minun mielestäni ainakaan yhtään tämän surullisempi olla... Ihan tajuttoman ahdistava, masentavakin ja niin totta liian monen ihmisen kohdalla. Koko elämänsä katselee muita kaukaa, uskaltamatta tutustua, tehdä aloitetta. Sitten kun päättää repäistä, huomaa ettei kukaan näe, kukaan ei kiinnitä huomiota, on pelkkää ilmaa... Ihan tajuttoman surullinen, mulla ainakin kyyneleet jo poltteli. Loppu oli jo ihan tajuttoman sydäntäsärkevä yksinkertaisine, koruttomine sanoineen ja lyhyine lauseineen.

Eikä minusta "rakastettu"-sana ja äiti tökkineet. Rakastettu sopi tähän tilanteeseen ja tyyliin hyvin, ja tuo äidin esitteleminen kuvasi tuota päähenkilöä hyvin, mies joka ei uskalla päästää äidistään irti, kun pelkää jäävänsä lopulta sitten aivan yksin. Ei ehkä tiedosta tekevänsä niin, mutta alitajuisesti. Onneton nyhverö. :'--(


--- Lainaus ---Mies seisoi keskellä toria ja odotti. Sama iloinen hymy kasvoillaan mies tuijotti ihmisvilinää. Hän odotti uutta ystäväänsä. Hän vain seisoi ja oli varma, että kohta joku tulisi pyytämään hänet mukaansa. Mutta ihmiset vain vilistivät ohi kiinnittämättä mitään huomiota.
   Ilta saapui. Kadut hiljenivät. Miehen hymy alkoi hyytyä. Kukaan ei tullut. Mies oli pettynyt.
--- Lainaus päättyy ---
Olisin voinut lainata siitä ensimmäisestä "ja hän odotti" ihan viimeisimpään lauseeseen asti, mutta en viitsinyt, lainasin nyt vain tämän osoitukseksi siitä, miten paljon pidin näistä tarinan loppuhetkistä. Surullisesti ohikiitävä hetki ja elämä. Ja sitten ylipäätään ajatus siitä, että joku seisoo keskellä toria aivan yksin koko päivän, eikä kukaan tule. Äärettömän masentavaa.

Niin mutta siis joo pidin tästä, vaikka ahdistuinkin. :--D Kiitoksia tästä!


Vida

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta