Harry Potter -ficit > Hunajaherttua

Uutta alkua odotellessa (S, Ginny/Luna, ficlet)

<< < (2/2)

Lunalotta:
Isfetti rakkaani, tää on niin ihana teksti että oon lukenu tän varmaan jo kommesti ja järkytyin ku en ollu vielä kommentoinyu tätä ja äfäsdkfaljsdlgajdfkasfd.asdf. <3
Luna on paras hahmo ikinä, eiköhän kaikki jo tiedä mun mielipiteen siitä :D Luna/Ginny on noussu yheks mun suosikkiparituksista (mulla ei oo OTP:tä ainakaan vielä, vaan kasa hyviä parituksia :D), siksikin rakastin tätä tekstiä. Ihanan suloinen ja suutelukohtaus oli tosiaan söpö! Luna oli tässä tekstissä niin oma Lunamainen itsensä, jota rakastan. <3 Myöskin syksy ja se yksityiskohta, että Ginny kysyy suojeleeko seppele häntä joltain otuksilta, oli ihanaa. ;___;; Tätä suloisuutta olis voinu lukee vaikka kuinka paljon enemmän!
Kiitos ihana tästä tekstistä <3

Isfet:
SparklingAngel, minua ihan punastuttaa! Lunani on sinusta lunamainen, mahtavaa! Syksy inspiroi kirjoittamaan söpöjä tekstejä :D Kiitos itsellesi <3

Vuorna:
Aamua! On aina ihanaa, kun mun tutkimusmatkat Hunajaherttuan syövereihin tuottavat tulosta mitä kivoimmilla tavoilla. Ginny/Lunaa mä luen aina mielelläni, ja tämmöiset suloisan söpöt ficletit ovat kovastikin mun mieleen. Syksyisyys oli myös virkistävää vaihtelua nyt näin talven ja kevään välimaastossa.

Mä suorastaan rakastin sitä tapaa, jolla Lunaa kuvasit. Ihan noista ulkoasun yksityiskohdista aina hänen puheisiinsa ja asenteeseenkin asti. Luna todella oli oma rakastettava itsensä tässä ja mä pidin myös paljon siitä, miten positiivisessa valossa Lunan eksentrisyys esitettin. Ja söpöä oli toki myös se, miten Ginny Lunan näkee. Olit kaiken kaikkiaan tavoittanut erittäin hyvin molempien tyttöjen hahmot, erityisesti tuossa keijuista puhuttaessa jotenkin se konkretisoitui todella. Pienimuotoinen synkkyys sopi hyvin kaiken suloisuuden keskelle, se lisäsi tähän semmoista tietynlaista aitoutta. Vaikka onhan se surullista, että teini-ikäiset joutuvat pohtimaan tuollaisia asioita, mutta onneksi Luna on optimisti, ehkä se valaa myös Ginnyyn lisää uskoa.

Suutelukohtaus oli tosiaan varsin suloinen, ja myös kauniisti kirjoitettu! Pidin myös siitä, miten tämä loppui jälleen noista keijuista puhumiseen. Se ilahdutti mua suuresti, sillä siinä missä Ginny arvostaa Lunan erilaisuuksia, kävi tästä myös ilmi se, miten Luna näkee Ginnyn. Ihmisten puolustajana ja semmoisena tavallaan rauhallisena mutta ehkä myös asioiden edistäjänä. Tämä teksti kokonaisuudessaan ilahdutti mua suuresti, tässä oli todella kaunista kuvailua ja tunnelma oli ihastuttava! Kiitos paljon tämän kirjoittamisesta, nautin lukukokemuksesta kovasti!

Isfet:
Vuorna, muistinpas vielä tämän toisenkin kommentin!

Näitä vanhempia tekstejä uudelleen lukiessa kyllä huomaa tietynlaisen kirjoitustyylin ja hahmokäsityksen, mikä on kyllä yhä elossa taustalla mutta ollut ehkä vahvimmillaan tuohon aikaan kun tätä paritusta on tullut kirjoitettua enemmän. Ja siinä headcanonissa Ginny on selvästikin ollut melko synkkä  :D

Kiitos myös tunnelmakehuista, ne lämmittävät aina erityisesti ♥

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta